Coronavirus آخرین: جهانی مورد تصویب 6 میلیون

برزیل ثبت تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد در عرض 24 ساعت. مقامات نگران هستند که در جریان تظاهرات در سراسر آمری

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

برزیل ثبت تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد در عرض 24 ساعت. مقامات نگران هستند که در جریان تظاهرات در سراسر آمریکا منجر به شیوع کروناویروس. دنبال DW برای آخرین.

- وجود بیش از 6 میلیون و تایید موارد COVID-19 در سراسر جهان و بیش از 368,000 اند:

- برزیل ثبت کرده است بیشترین میزان افزایش در موارد ظرف یک روز و در حال حاضر تقریبا نیم میلیون نفر در حالی که مرگ و میر پیشی گیرد فرانسه

- آلمان و اتحادیه اروپا باید خواست ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تجدید نظر دارد برای قطع روابط با سازمان بهداشت جهانی

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

01:00 نمایندگان مجلس و کارشناسان بهداشت و درمان نگران هستند که در جریان تظاهرات در سراسر ایالات متحده منجر به شیوع کروناویروس. اعتراضات برانگیخته توسط قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلوید را دیده اند و هزاران نفر را به خیابان ها.

رسانه های اجتماعی فیلم اجتماعی را نشان می دهد فاصله اقدامات نادیده گرفته می شود و بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک.

"اگر شما معترض بودند شب گذشته, شما احتمالا نیاز به یک COVID آزمون این هفته" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفته است. "هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر در آمریکا که به کشتن سیاه و قهوه ای مردم در شماره های بالاتر."

ایالات متحده ثبت 960 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در شنبه, آوردن مجموع آن به 103,759 پس از همه گیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: جورج فلوید کشتار: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به تماس های نظامی آمریکا به شهرستانها دیدن اعتراض

00:08 تعداد مرگ و میر در امریکا گذرانده 50,000, برزیل به عنوان نشانه یک رکورد افزایش در تعداد موارد است. شیلی و مکزیک و پرو در میان کشورهای در تلاش برای جلوگیری از افزایش عفونت.

کارشناسان می گویند امریکا لاتین جدید کانون COVID-19.

00:00 شما می توانید گرفتن در روز شنبه را در اینجا به روز رسانی

اد/dr (AP, AFP رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن