Coronavirus آخرین: جهانی عفونت های بالای 7 میلیون

لهستان گزارش سنبله در موارد پس از شکست در یک معدن زغال سنگ. در ضمن برزیلی وزارت بهداشت گزارش آمار و ارقام خود

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

لهستان گزارش سنبله در موارد پس از شکست در یک معدن زغال سنگ. در ضمن برزیلی وزارت بهداشت گزارش آمار و ارقام خود را پس از تغییر فرمت برای گزارش آمار. دنبال DW برای آخرین.

  • برزیل گزارش 37,312 جدید مرگ و میر ناشی از کوروناویروس
  • دولت برزیل منتشر شد تجمعی ارقام پس از تغییر فرمت آن به صورت گزارش coronavirus آمار
  • لهستان گزارش سنبله در موارد; جدید ترین عفونت در ارتباط بودند به یک معدن زغال سنگ
  • در سطح جهان بیش از 400 ، 000 نفر کشته شده اند از COVID-19 و بیش از 7 میلیون نفر آلوده شده اند

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

00:09: آرژانتین گفت که آن را ضبط کرده 774 موارد جدیدی از کروناویروس و 16 و میر در روز شنبه. این کشور در حال حاضر 22,794 موارد مثبت. آخرین شماره های آمده در روز قبل از آرژانتین آغاز می شود از بین بردن یک مستند در اکثر نقاط کشور به جز منطقه سرمایه بوئنوس آیرس است که باقی خواهد ماند در مستند برای یکی دیگر از سه هفته.

00:58 ایالات متحده گزارش 691 جدید مرگ و میر ناشی از کروناویروس در شنبه کمترین در هفته است. این کشور در حال حاضر 110,482 مرگ و میر ناشی از این ویروس و بیش 1.93 میلیون نفر بالاترین در جهان است.

00:38 برزیل وزارت بهداشت گفت که 37,312 نفر در کشور فوت کرده از coronavirus به تاریخ در حالی که تعداد کل عفونت در کشور بود در 685,427. برزیل با انتشار تجمعی داده ها پس از تغییر فرمت آن به صورت گزارش آمار مربوط به کوروناویروس.

تاخیر و عدم تثبیت داده ها و روش های جدید ثبت مرگ و میر و عفونت در coronavirus مخالفت سیاسی, کلاس قضایی و مطبوعات است. دولت به رهبری رئیس جمهور Jair Bolsonaro است در دفاع از این حرکت.

00:09: آرژانتین گفت: آن را ضبط کرده 774 موارد جدیدی از کروناویروس و 16 و میر در روز شنبه. این کشور در حال حاضر 22,794 موارد مثبت. آخرین شماره های آمده در روز قبل از آرژانتین آغاز می شود از بین بردن یک مستند در اکثر نقاط کشور به جز منطقه سرمایه بوئنوس آیرس است که باقی خواهد ماند در مستند برای یکی دیگر از سه هفته.

00:00: لهستان گزارش 1,151 موارد جدیدی از کروناویروس در طول تعطیلات آخر هفته پس از شکست در یک معدن زغال سنگ. کشور وزارت بهداشت گفت: دو سوم از موارد جدید در ارتباط بودند به Zofiowka معدن زغال سنگ متعلق به JSW معدن ، JSW همچنین گفت: آن را تا به حال دیده می شود افزایش عفونت در یک معدن ذغال سنگ در Pniowek. لهستان در حال حاضر 26,561 موارد coronavirus.

سازگاری با روز یکشنبه تحولات در اینجا: میر جهانی پیشی بگیرد 400,000

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن