Coronavirus آخرین: بیش از 75 ، 000 مرگ و میر در ایالات متحده

به ما رسیده گریم نقطه عطف پس از ضبط تقریبا 2500 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته. که هشدار می دهد که تا به 190,0

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

به ما رسیده گریم نقطه عطف پس از ضبط تقریبا 2500 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته. که هشدار می دهد که تا به 190,000 مردم در آفریقا می میرند اگر اقدامات شامل COVID-19 شکست. دنبال DW برای آخرین.

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 افزایش یافته است به حدود 270,000 در حالی که بیش از 3.8 میلیون نفر شناخته شده آلوده شده اند.

- استرالیا آغاز خواهد شد کاهش اجتماعی فاصله اقدامات در یک فرایند سه مرحله ای می گوید PM اسکات موریسون

- تا به 190,000 مردم در آفریقا می میرند اگر اقدامات شامل coronavirus شکست که هشدار می دهد.

- زمانی که خواسته DW اینکه آیا او در تماس با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان برای مشاوره در این بیماری همه گیر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "کشورهای ما ارتباط برقرار کنند."

به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

03:30 استرالیا خواهد بود کاستن اجتماعی فاصله محدودیت در یک فرایند سه مرحلهنخست وزیر اسکات موریسون در روز جمعه گفت. در این کشور شاهد یک رکود شدید در تعداد COVID-19 موارد است. ایالات و مناطق خواهد شد که آزادی برای تصمیم گیری زمانی که شروع به اجرای هر مرحله.

این کشور به حال تعطیل مرزهای خود است اما با توجه به باز کردن ترانس تاسمان حمل و نقل با نیوزیلند. موریسون گفت که او نمی بینم بین المللی سفر بازگشت در آینده قابل پیش بینی.

در ضمن در ژاپن, اقتصاد, وزیر Yasutoshi نیشیمورا گفت که بیشتر در استان گزارش شد صفر در موارد جدید به صورت روزانه. او افزود که وضعیت اضطراری به زودی می تواند برداشته شود برای کسانی که در مناطق.

نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد روز جمعه موافقت خود را برای همکاری در اقدامات برای جلوگیری از coronavirus.

"رهبران دو کشور رد و بدل انداز در هر کشور COVID-19 وضعیت مراحل برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس و توسعه و دارو و واکسن و اقدامات برای بازگشایی اقتصاد" گفت: رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga.

بیشتر بخوانید: Coronavirus بحران تغییر در ژاپن فرهنگ کار

02:40 آلمان گزارش 1,209 موارد جدیدی از کروناویروس در جمعه آوردن مجموع آن به 167,300 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت. در این کشور شمار کشته شدگان افزایش 147 به 7,266.

01:45 قانون اساسی آلمان و دادگاه های اداری هستند که با آب گرفتگی موارد در برابر این کشور COVID-19 محدودیت Funke گروه رسانه ای خبر داد.

بیش از 1000 اضطراری درخواست های واصل شده اند در آلمان در برابر coronavirus محدودیت های انجمن از قضات به این روزنامه گفت ، بیش از 60 نفر ثبت نام شده اند و تا کنون در برلین تنهایی — با امکانات جدید در آینده در هر روز.

در بسیاری از موارد هدف اقدامات محدود کردن سفر تظاهرات و خدمات مذهبی و همچنین ماسک الزامات و قوانین برای بازگشایی مغازه ها.

"این نشان می دهد که به طور کلی پذیرش به صورت گسترده coronavirus محدودیت رو به کاهش است و میل به آرامش و اقدامات در حال رشد است" قضات " انجمن سر سون Rebehn گفت.

00:57 ایالات متحده ثبت 2,448 جدید کروناویروس مرگ و میر در طول 24 ساعت گذشته, آوردن مجموع آن تعداد مرگ و میر به 75,543 با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز.

آمریکا سخت ترین بازی جهان-آمار کشور توسط COVID-19 گیر با بیش از 1.2 میلیون موارد تایید شده.

00:44 برزیل وزیر اقتصاد پائولو Guedes هشدار داد که این بیماری همه گیر ممکن است باعث کمبود مواد غذایی و گسترده تر مشکلات تولید اگر مستند اقدامات خود ادامه داد. "در حدود 30 روز وجود دارد ممکن است شروع به کمبود در [فروشگاه] قفسه و تولید ممکن است تبدیل به آشفته منجر به یک سیستم از فروپاشی اقتصادی اجتماعی, اختلال," او گفت:.

Guedes اومدند یک اعتراض سازمان یافته توسط رهبران کسب و کار در برابر دادگاه عالی تصمیم به سرنگونی رئیس جمهور Jair Bolsonaro تلاش برای توقف اقدامات انجام شده توسط برخی از دولتها برای اجرای اجتماعی فاصله. Bolsonaro خود را شرکت در تظاهرات جداگانه در پایتخت, Brasilia.

بزرگترین اقتصاد در آمریکای لاتین و برزیل و نیز کانون شیوع کروناویروس در منطقه است. برزیل وزارت بهداشت گفت: کشور دارای 135,106 تایید موارد با 9,146 مرگ و میر. کارشناسان بر این باورند که میزان تست کم است و اعداد واقعی می تواند بسیار بالاتر است.

00:06 بین 83,000 و 190,000 مردم در آفریقا می میرند از رمان coronavirus اگر اقدامات لازم برای جلوگیری از همه گیر نیست و در جای خود قرار داده با توجه به یک مطالعه جدید از سازمان بهداشت جهانی (WHO).

این تحقیقات که در آفریقا است که بر اساس مدل سازی در 47 کشور پوشش کل جمعیت 1 میلیارد و مردم آژانس سلامت سازمان ملل متحد در بیانیه ای گفت.

آفریقا بهداشت ضعیف و زیرساخت های بالا و نرخ فقر و جنگ بی ثباتی باعث می شود آن را به خصوص در معرض COVID-19. این ویروس تا کنون بوده است آهسته را نگه دارید در این قاره اما این که هشدار داد که این منطقه می تواند آهسته تر و طولانی مدت شیوع.

که آفریقا رئیس Matshidiso Moeti به خبرنگاران گفت که "در حالی که COVID-19 به احتمال زیاد نمی خواهد به عنوان نمایی در آفریقا به عنوان آن را در نقاط دیگر جهان آن را به احتمال زیاد خواهد اتش سوختن در انتقال نقاط."

"COVID-19 می تواند تبدیل به یک ثابت در زندگی ما برای چند سال آینده مگر اینکه یک رویکرد پیشگیرانه گرفته شده است توسط بسیاری از دولت ها در منطقه," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: COVID-19: تهدید به تلاش های صلح در آفریقا

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار: 'ارتباط ما با آلمان,' مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید:

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs tg/dr (AP, AFP, dpa, Reuters)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب