Coronavirus آخرین: سوئد می بیند جدید مرگ و میر برای اولین بار در 11 هفته

ستایش و نکوهش آن نامتعارف تقریبا به مقابله با COVID-19 سوئد گزارش داد که روز اول صفر و میر پس از 11 مارس. اسپا

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

ستایش و نکوهش آن نامتعارف تقریبا به مقابله با COVID-19 سوئد گزارش داد که روز اول صفر و میر پس از 11 مارس. اسپانیا به دنبال یکی از آخرین تمدید وضعیت اضطراری. دنبال DW برای آخرین.

  • جهانی مرگ و میر از COVID-19 پیشی گرفته است 370,000
  • رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و تاخیر در G7 اجلاس با توجه به محل در ماه آینده توسط ویدئو کنفرانس
  • بیت المقدس مسجد الاقصی ترکیب موجب اعجاب سایت بازگشایی پس از بیش از دو ماه
  • برزیل در حال حاضر در جهان چهارم-بزرگترین تلفات نشدم و تنها ما در تعدادی از عفونت

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

18:19 بوسنی دادگاه دولت دستور داده است تا با انتشار یک منطقه ای نخست وزیر و دو مرد دیگر نیز مشکوک به فساد در ارتباط با واردات معیوب هواکش برای coronavirus بیماران.

تبدیل کردن یک دادستان درخواست برای سه به بازداشت 30 روز دادگاه از بوسنی و هرزگوین در بیانیه ای گفت که بازداشت شد لازم نیست برای عمل صاف از آیین دادرسی کیفری.

Fadil Novalic نخست وزیر مختار Bosniak-کروات فدراسیون برگزار شده بود از روز پنج شنبه. نیز منتشر شد Fahrudin سلک یک مقام مسئول از تهیه تجهیزات برای مبارزه با شیوع و می Hodzic صاحب یک تمشک پردازش شرکت است که تهیه این هواکش.

دادستان را متهم کردند که سه مرد از سوء استفاده از دفتر و گرفتن رشوه و پول شویی در حالی که به طور رسمی شارژ آنها. سلک و Hodzic شد علاوه بر این متهم به جعل اسناد و مدارک رسمی. سه مرد تمام هرگونه تخلف است.

17:00 کافه ها و رستوران ها در پاریس بودند مجاز به بازگشایی در روز یکشنبه – تنها در صورتی که میزبان مهمانان خارج از منزل – به عنوان پایتخت فرانسه به تدریج برطرف coronavirus محدودیت. از Eateries ممکن است استفاده از فضای بیشتر در خیابان ها به منظور میزبان مردم خارج شهردار Anne Hidalgo گفت: Le Parisien ،

هیدلگو همچنین بازگشایی مربع در مقابل پاریس' یاد کلیسای جامع نوتردام در روز یکشنبه بیش از یک سال پس از آتش گرفتن سقف آن. تعمیر کار همچنان ادامه دارد و پس از یک وقفه به دلیل coronavirus مستند.

از پاریس به شدت ضربه توسط COVID-19 گیر با فرانسه ضبط تعداد زیادی از مرگ و میر.

فرانسه گزارش 31 کروناویروس جدید مرگ و میر در روز یکشنبه – 11 متوالی افزایش روزانه زیر 100. یکشنبه, حدود 29,000 نفر در فرانسه کشته شده اند از COVID-19.

16:21 سوئد گزارش شده صفر coronavirus مرگ و میر در 24 ساعت گذشته برای اولین بار پس از آوریل 13, کشور, مقامات بهداشت و درمان گفت: در روز یکشنبه. هفته گذشته این کشور اسکاندیناوی گزارش بیشترین تعداد COVID-19 مرگ و میر در اروپا سرانه بیش از هفت روز-دوره.

قبلی تعطیلات آخر هفته مقامات سوئد گزارش داد پایین مرگ و میر تنها برای یک تندتر افزایش به بازگشت در روز بعد زمانی که این گزارش جلب بهداشت اقتدار سخنگوی گفت.

سوئد مواجه شده است و هر دو انتقاد و ستایش برای گرفتن یک رویکرد آرام تر به مستند اقدامات نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر. هیچ stay-at-home منظور تحمیل شد و بسیاری از فروشگاه های باقی مانده باز در اوج شیوع بیماری است.

ادامه مطلب: دانمارک می پرسد lovestruck مسافران به نشان اثبات عاشقانه

15:52 با شروع از ژوئن 2, ابوظبی معرفی یک هفته ممنوعیت ترافیک به و بین شهرهای اصلی دولت محلی به رسانه ها گفت که در روز یکشنبه.

محدودیت هایی که اعمال شده به بررسی coronavirus گسترش شامل ممنوعیت ورود و خروج امارات به عنوان یک کل آن گفت: در توییتر.

ابوظبی پایتخت هفت عضو امارات متحده عربی. این شهرستان تا کنون گزارش شده بیش از 34000 COVID-19 موارد و 264 مرگ و میر ناشی از این بیماری است.

15:37 مساجد باید بازگشایی در عربستان سعودی – به جز شهر مقدس مکه – بیش از دو ماه پس از نماز جماعت ممنوع شد تحت یک مستند شامل کروناویروس در عربستان.

نمازگزاران باید دنبال سختگیرانه اجتماعی, فاصله, قوانین, با اجباری, تقدیر بر روی صورت و محدودیت در قرآن (پاک کننده مراسم قبل از نماز).

"نمازگزاران با عجله به خانه خدا خود را به انجام وظیفه واجب (نماز) پس از بازگشایی مساجد" وزارت امور اسلامی گفت: در توییتر.

پروازهای داخلی نیز از سر گرفته شد روز شنبه با رسانه های دولتی گفت: حدود 100 نفر از آنها برنامه ریزی شده بودند.

پادشاهی به گزارش بیشترین تعداد coronavirus موارد در منطقه خلیج فارس – بیش از 85,000 عفونت و 503 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

یک تعلیق "عمره" حج در محل باقی می ماند تا اطلاع ثانوی وزارت کشور گفت.

15:24 انگلیسی, وزیر امور خارجه Dominic Raab است در دفاع از دولت خود را "دقیق" شل از coronavirus محدودیت.

"ما با اعتماد به نفس که این است راه راست گام به مصرف در این لحظه در زمان" Raab گفت اخبار آسمان. "ما در حال بدست گرفتن این مراحل بسیار با دقت و بر اساس علم بلکه بر اساس توانایی ما در حال حاضر به نظارت بر virus."

دانشمندان انگلیسی و کارشناسان بهداشت و درمان به انتقاد نخست وزیر بوریس جانسون برای کاهش 10 هفته مستند با چندین و گفت زودرس و خطرناک حرکت می کند.

با بریتانیا تجربه یکی از بالاترین نرخ مرگ و میر از COVID-19 دولت می گوید این مستند در حال کاسته "با احتیاط" برای کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد است.

انگلستان coronavirus مرگ و میر افزایش یافته است 113 به 38,489 دولت گفت: در روز یکشنبه.

14:31 شرکت هواپیمایی امارات می گوید: از آن ساخته شده است برخی از کارکنان کار برکنار شده و با توجه به تاثیر این بیماری همه گیر. دو شرکت منابع به رویترز گفت که کارآموز خلبانان و خدمه کابین مبتلا شده بود.

"ما بررسی تمام حالات ممکن است به منظور حفظ ما عملیات کسب و کار, اما ما به این نتیجه رسیده اند که ما متاسفانه مجبور به خداحافظی به تعداد کمی از مردم فوق العاده است که مشغول به کار با ما" شرکت هواپیمایی در بیانیه ای گفت.

دولت متعلق به هواپیمایی است که در حدود 60,000 کارکنان و بخشی از امارات گروه نمی گویند که چگونه بسیاری از کارکنان شده بود تحت تاثیر کاهش شغل.

امارات گفت: در 10 مه که در دبی, دولت تعهد خود را به ارائه آن با "عدالت تزریق" اجازه می دهد آن را به حفظ نیروی کار ماهر.

امارات گروه خدمات فرودگاهی شرکت تابعه DNATA نیز گذاشته شدن برخی از کارکنان قرار داده و هزاران نفر دیگر در مرخصی بدون حقوق.

13:57 توسعه دهندگان از این دولت آلمان را coronavirus تماس با ما-ردیابی نرم افزارکه به دسترس ساخته شده است تا اواسط ماه ژوئن باید ساخته شده منبع کامل کد عمومی برای تحقق تعهد خود را به حفظ و توسعه به عنوان شفاف که ممکن است.

"ما منتشر کرده اند تمام باقی مانده ... کد منبع برای این برنامه بر روی پلت فرم توسعه دهنده GitHub" گفت: بیانیه ای از دویچه Telekom و SAP AG. آن را گفت که همه کد برای این برنامه در حال حاضر در دسترس برای مشاهده شود توسط کارشناسان علاقه مند. بیش از 65,000 کارشناسان نرم افزار در حال حاضر نگاه به این کد قبلا منتشر شده و پیشنهادات برای بهبود بیانیه ای گفت:.

پیشنهاد برای استفاده از چنین نرم افزار برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19 دیدار خود با انتقاد با مخالفان گفت که این به منزله یک شکل غیر قانونی نظارت است. این نرم افزار که کاربران هشدار می دهد اگر آنها شده اند در خطرناک تماس با فرد آلوده می کند به دور از هر گونه اطلاعات مکانی و داده های ناشناس و ذخیره شده بر روی کاربران دستگاه های به جای متمرکز سرور.

13:23 عنوان لیگ برتر آماده برای از سرگیری مسابقات در ژوئن 17, یک بازیکن اصرار دارد این حرکت است "از نظر مالی هدایت می شود." استون ویلا مدافع تایرون Mings می گوید بازیکنان در حال درمان به عنوان "کالا در این بازی است."

"انگیزه هستند و احتمالا 100% از نظر مالی هدایت می شود به جای صداقت محور" انگلستان بین المللی گفت بریتانیا پست الکترونیکی از روز شنبه روزنامه.

"من برای بازی دوباره چون ما هیچ انتخاب دیگری. به عنوان بازیکن ما در گذشته مردم برای مشورت در مورد پروژه راه اندازی مجدد و به دلیل این که که در آن ما می گیرند در فوتبال را به ترتیب اولویت."

مقامات بریتانیایی به حالت تعلیق در تمام مسابقات فوتبال در تاریخ 13 مارس به دلیل شیوع کروناویروس که تا کنون به کشته شدن بیش از 38 ، 000 نفر در کشور با بیش از 274,000 موارد گزارش شده.

لیگ برتر تحت فشار قرار دادند تا با آن "پروژه راه اندازی مجدد" پس از رضایت از دولت بریتانیا روز سه شنبه.

آلمان در حال حاضر از سر گرفته شد مسابقات بوندسلیگا و اسپانیا لالیگا است به راه اندازی مجدد در ژوئن 11.

باشگاه های اروپا ثبت نام کرده اند که زیان های بزرگ اقتصادی به عنوان یک نتیجه از فوتبال تعلیق.

Tyrone Mings (picture-alliance/Newscom/D. Staples)

تایرون Mings است که در میان تعداد انگشت شماری از بازیکنان که صحبت کردن در برابر بازگشت به لیگ برتر

13:00 پاکستان گزارش شده 88 و میر ناشی از رمان coronavirus طی 24 ساعت – بالاترین تک روز شمارش برای جنوب کشور آسیایی. یک رکورد 3,039 COVID-19 مورد نیز گزارش شده در مارس 30.

COVID-19 موارد دیده می شود سنبله بزرگ در پاکستان پس از عید جشن در هفته گذشته با مقامات گزارش 2,636 عفونت های جدید در آوریل 28. روز جمعه ویروس ادعا 78 زندگی می کند.

به طور کلی اکثریت مسلمان کشور ثبت کرده است بیش از 70000 COVID-19 موارد و نزدیک به 1500 نفر از مرگ و میر ناشی از وجود یک کم تست سرعت.

نخست وزیر پاکستان عمران خان برداشته مستند محدودیت در اوایل این ماه به احیای اقتصاد کشور است. خان دولت ناودان شده برای اعمال دقیق سراسر کشور مستند به حاوی ویروس و کم اهمیت جلوه دادن همه گیر را تهدید.

12:45 تایلند پارلمان را تایید کرده است یک بسته محرک به مقدار نزدیک به 60 میلیارد دلار (€54 میلیارد دلار) برای کمک به جنوب شرقی آسیا به اقتصاد کشور بازگشت و پس از آن ضرب و شتم توسط coronavirus بحران است.

برخی از 17.3 میلیارد دلار در حال رفتن به کشاورزان و کارگران رسمی که به طور معمول کسب معیشت خود را به عنوان فروشندگان خیابانی, ماساژ و نوار پیشخدمت. یکی دیگر از $1.4 میلیارد دلار بود که نسبت به "بهداشت و درمان آمادگی" دولت گفت: بدون دادن جزئیات.

مخالفان ابراز نگرانی است که پول می تواند تا پایان در دست گروه های خاص به جای بهره گیری مردم عادی است. این رد شده است توسط دولت که می گوید وجود دارد مراقب باشید غربالگری قبل از کمک های اختصاص داده شده است.

تایلند اقتصاد دوم-بزرگترین در منطقه پس از اندونزی شده است به خصوص سخت-آمار در میان همه گیر به عنوان آن است که به شدت متکی به گردشگری یک بخش است که به متوقف مجازی در سراسر جهان است. انتظار می رود که این قرارداد توسط 6-7 ٪ در سال 2020 است. پادشاهی است که تا کنون گزارش شده برخی از 3000 مورد از coronavirus عفونت با مرگ و میر 57. فقط چهار نفر را تایید کرد روز یکشنبه همه وارداتی از خارج از کشور.

10:47 نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز را بپرسید مجلس برای گسترش اسپانیا مستند اقدامات برای دو هفته دیگرروزنامه ال پایس گزارش شده است. پس از ژوئن 21, او, این گزارش گفت: دولت دیگر نمی خواهد محدود شهروند حرکات. مرگ و میر افزایش یافته فقط چهار پنج آوردن کل مرگ و میر به 27,125 مردم است. وجود دارد 271 بیشتر عفونت آوردن مجموع موارد به 239,228.

اسپانیا تحمیل یک وضعیت اضطراری در مارس 14, اجرای یکی از اروپا و دقیقترین مستندات. کودکان محدود به خانه و بزرگسالان می تواند تنها برای ترک مواد غذایی و مراقبت های پزشکی و مشاغل قادر به از راه دور انجام می شود. محدودیت شده اند به تدریج کاسته.

10:29 فرانسیس هشدار داده است در برابر هر دو بدبینی و خودشیفتگی در میان coronavirus بحران و همچنین نام خود را در کلیسا برای حفظ همبستگی.

در اظهارات خود ساخته در طول توده در کلیسای سنت پیتر در واتیکان به مناسبت عید پنجاهه یکشنبه فرانسیس گفت که او تا به حال شنیده ام بسیاری از مردم تاسف که هیچ چیز خواهد بود همان دوباره زیر این بیماری همه گیر. پاپ گفت: چنین تفکر بدان معنی است که "یکی از چیزهایی که قطعا نمی بازگشت امید است."

او همچنین با انتقاد از آنچه او گفته بود تمایل "فکر می کنم تنها از خود ما نیاز دارد ... و به اعتراف خود ما ضعف و اشتباهات" در میان همه گیر. او همچنین لمس کردن در شکاف میان محافظه کار و عناصر مترقی در درون کلیسای کاتولیک گفتن وفادار به تمرکز بر روی چیزهایی که آنها در حال رایج و به یاد داشته باشید که تمام شد "فرزندان خدا."

جمعی برگزار شد قبل از تنها چند ده وفادار با پوشیدن ماسک و یک به یک پیو به عنوان بخشی از اقدامات برای جلوگیری از گسترش COVID-19. کلیسای بازگشایی شده به گردشگران اما تنها یک انتخاب چند مجاز به شرکت خدمات چراغ های پاپ برای جلوگیری از ازدحام. ایتالیا همواره یکی از کشورهای بدترین آمار از زمان همه گیر.

Pope Francis holds a giant bible (Reuters/R. Casilli)

پاپ فرانسیس منجر به ایجاد جرم در کلیسای سنت پیتر

09:24 وجود داشته است بیش از 8000 جدید کروناویروس موارد گزارش شده در هندرکورد دیگر بالا برای کشور است. در حال حاضر وجود دارد 182,143 تایید عفونت با 5,164 مرگ و میر. در 24 ساعت گذشته, 192 نفر کشته شدند, با توجه به وزارت بهداشت.

تا کنون مرگ و میر را در مرکز ایالت ماهاراشترا از مرکز مالی و گجرات زمان دولت نارندرا نخست وزیر. بیش از 60 درصد از موارد آمده اند از آن دو کشور.

مودی در ماهانه آدرس رادیو گفت: هند شد مراتب بهتر از بسیاری از کشورهای با نرخ مرگ و میر 2.8٪. وجود دارد نصب نگرانی در مورد گسترش این بیماری همه گیر که میلیون ها نفر از کارگران مهاجر در بازگشت به خانه از شهرستانها در جهان طولانی ترین مستند.

هند با توجه به تا حد زیادی بالابر مهار اقدامات در ماه ژوئن به جز در مناطق در معرض خطر.

ادامه مطلب: هند به سهولت مستند با وجود جدید روزانه عفونت رکورد

09:10 بین المللی تحسین شده پیانیست ایگور Levit در روز یکشنبه به پایان رسید یک ماراتن یک شبه 16 ساعت اجرای پیانو با هدف جلب توجه به گرفتاری از نوازندگان و هنرمندان متاثر از coronavirus محدودیت. 33-year-old همچنین قطعه "Vexations" توسط آهنگساز فرانسوی اریک ساتی (1866-1925) در نظر گرفته می شود یکی از طولانی ترین قطعه تا کنون نوشته شده در برلین استودیو با عملکرد جریان از طریق چندین کانال.

مدت کوتاهی پس از اتمام عملکرد خود Levit در توئیتر خود نوشت: "انجام می شود. انجام می شود. خوشحال است. برآورده شده است. و پس بدا بالا است."

نوازندگان در آلمان را ضربه سخت شده توسط pandemic محدودیت هایی که باعث لغو کنسرت برای ماه ها در پایان. برخی از ارکسترهای شده اند جریان کنسرت بدون زنده شنوندگان اما بسیاری از مترجمان آزاد در حال حاضر در تلاش برای کسب معاش.

08:09 ما کارشناسان بهداشت می گویند آنها از ترس مداوم عظیم تظاهرات علیه خشونت پلیس می تواند از بند باز کردن موج دوم شیوع کروناویروس. آنها می گویند که بسیاری از مردم حامل ویروس بدون علائم می تواند به راحتی آلوده دیگران در گردهمایی که در آن معترضان بسته بندی شده نزدیک به هم. اگر چه بسیاری از معترضان ماسک پوشیدن آنها هنوز هم در معرض خطر آلوده شدن به عنوان ماسک محافظت از دیگران بیشتر از استفاده کنندگان خود را.

در اروپا پلیس فرانسه از روز شنبه پراکنده زیادی مارس در پاریس توسط اتحادیه های کارگری در اعتراض به شرایط کارگران در کشور به طور غیر قانونی با استناد به "خطرات بهداشتی که مانند یک رویداد است که به احتمال زیاد برای تولید." در هنگ کنگ که در آن ممنوعیت تجمع بیش از هشت نفر تمدید شده است به 4 ژوئن پلیس نیز شکسته بزرگتر تظاهرات در هفته های اخیر با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و گلوله های لاستیکی. آنها همچنین با اشاره به نگرانی های بهداشتی اما متهم شده اند با استفاده از اجتماعی فاصله قوانین به عنوان بهانه ای برای شکستن ضد دولت تظاهرات.

ادامه مطلب: تهمت و تهدید به تماس در ارتش به عنوان شهرهای ما را ببینید اعتراض

08:00 160 نفر بوده است قرنطینه در شهر گوتینگن پس از یک بزرگ شیوع کروناویروس که مربوط به اشخاص خصوصی. این رقم شامل 57 کودکان و نوجوانان است. آنها قرنطینه پس از 35 نفر تست مثبت زیر خانواده بزرگ تجمعات در دانشگاه این شهر در ایالت نیدرزاکسن در کشور در آخر هفته گذشته. 67 سال در بیمارستان بستری شده است در یک بیماری جدی است. بسیاری از کسانی که آلوده هستند اعضای همان خانواده گسترده رسانه های محلی گزارش. رسانه های محلی گزارش شده است که شیوع بیماری در ارتباط بود به یک مرد که شکست قرنطینه محدودیت.

بیشتر بخوانید: آلمان می تواند برای جلوگیری از موج دوم'

07:06 چین کارخانه فعالیت گسترده تر به آرامی در ماه مه به عنوان کشور در تلاش برای بازگرداندن اقتصاد آن است. کارخانه ها در چین شده اند بازگشایی درهای خود را, اما در سراسر جهان کاهش رشد اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر وزن به شدت در چین صادرات.

شاخص مدیران خرید (PMI) کلیدی سنج از کارخانه چینی فعالیت در 50.6 امتیاز ممکن است. این بود که هنوز هم بالاتر از 50 نقطه علامت که جدا از رشد انقباض. اما آن را کمی پایین از 50.8 در ماه آوریل و 52.0 در ماه مارس با توجه به دفتر آمار ملی انگلیس امروز (NBS).

NBS ارشد آمار ژائو Qinghe گفت: underwhelming نتیجه به دلیل ضعف در چین واردات و صادرات گفت: "این بیماری همه گیر وضعیت و وضعیت اقتصادی در سطح جهان باقی می ماند شدید و پیچیده و خارجی تقاضا در بازار است که هنوز هم کوچک شدن".

اقتصاد چین قرارداد 6.8 درصد در سه ماهه اول نسبت به سال قبل — اولین انقباض پس از سه ماهه پرونده آغاز شد. تحلیلگران می گویند که این ماه تا فعالیت های اقتصادی بازگشت به سطح قبل از بحران.

06:56 مهندس که پرواز را به چین به عنوان بخشی از برنامه های اجرا شده توسط آلمان اتاق بازرگانی دارای آزمایش مثبت برای coronavirus مقامات چینی روز یکشنبه گفت:. مقامات در شهر تیانجین گفت: 34 سال بود و بدون علامت و گرفته شده بود به یک مرکز قرنطینه مرکز. بیشتر از 200 نفر بودند که در همان پرواز هستند به هر حال تحت دو هفته قرنطینه در تیانجین ،

برنامه سازماندهی شده برای بازگشت نمایندگان از صنعت و بستگان خود را به چین پس از آنها گیر کرده در آلمان به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. پرواز بعدی را ترک شانگهای در روز چهارشنبه. تا به 2500 نفر ابراز علاقه به بازگشت به چین از طریق این برنامه است.

06:34 مسجد الاقصی ترکیب در بیت المقدس تا بازگشایی پس از تعطیل در ماه مارس به عنوان بخشی از coronavirus مستند اقدامات است. این حرکت به عنوان موارد COVID-19 کاهش در اسرائیل و سرزمین های فلسطینی. ده ها تن از نمازگزاران که آمد به نماز در روز یکشنبه هنوز هم موظف به پوشیدن ماسک برای محافظت از خود و دیگران است.

این سایت که خانه ها به مسجد الاقصی و گنبد از سنگ مقدس است هر دو به مسلمانان و یهودیان و اغلب شده flashpoint برای خشونت است. در اولین روز از اسلامی تعطیلات عید در مه 23, نمازگزاران فلسطینی در تلاش برای ورود به ترکیب با شکستن از طریق موانع. درگیری در گرفت که نیروهای امنیتی مداخله کرده است. به طور معمول ده ها هزار نفر از مردم عبادت وجود دارد در عید فطر.

اسرائیل گزارش کرده است بیش از 17,000 موارد COVID-19 با مرگ و میر 284. اشغال کرانه غربی و نوار غزه که با هم خانه را به برخی از 5 میلیون نفر را تایید کرده اند کمتر از 500 عفونت و تنها سه مرگ و میر.

03:30 کره جنوبی گزارش کرده است 27 موارد جدیدی از کروناویروس از جمله 21 در سئول. مقامات مشتاق هستند برای جلوگیری از دوم گسترده شیوع جدید خوشه مرتبط شده اند به انبار کارگران و clubgoers.

دوازده از موارد ورود بین المللی.

نگرانی های در حال نصب در مورد اثرات وارداتی موارد در کشور است که موفق به حفظ مرگ و میر زیر 300 با تهاجمی ردیابی و ردیابی. میلیون ها نفر از کودکان در حال بازگشت به مدرسه و اجتماعی فاصله دستورالعمل را تا حد زیادی کاسته شده است.

ادامه مطلب: در کره جنوبی است را همجنسگرایان+ جامعه بودن scapegoated برای COVID-19 گسترش یابد ؟

در ضمن در چینتنها دو مورد جدید گزارش شد و هر دو وارد شده است. این موارد جدید را ببینید چین تعداد کل موارد تجاوز 83,000. چین تا حد زیادی کاهش پروازهای بین المللی, اما ویژه پرواز اجاره از کارکنان از شرکت های آلمانی مانند فولکس واگن وارد از فرانکفورت در روز شنبه.

03:09 آلمان گزارش 286 جدید کروناویروس عفونت در روز شنبه با توجه به آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت. این کشور در حال حاضر در مجموع از 181,482 موارد با برخی 8,500 مرگ و میر.

01:25 بیت المقدس Al-Asqa مسجد دارای بازگشایی شد برای اولین بار در دو ماه AFP گزارش شده است. این مسجد ترکیب سوم-جنش سایت در اسلام پس از مکه و مدینه در عربستان سعودی است.

نمازگزاران با پوشیدن ماسک محافظ اجازه داده شد در طول ساعات اولیه صبح روز یکشنبه برای اولین بار نماز در روز است.

مسجد بسته درهای خود را در ماه مارس به اسرائیل معرفی اقدامات برای محدود کردن گسترش coronavirus.

ادامه مطلب: عید فطر: مسلمانان جشن پایان ماه رمضان تحت مستند

01:00 نمایندگان مجلس و کارشناسان بهداشت و درمان نگران هستند که در جریان تظاهرات در سراسر ایالات متحده منجر به شیوع کروناویروس. اعتراضات برانگیخته توسط قتل در بازداشت پلیس غیر مسلح سیاه جورج فلوید را دیده اند و هزاران نفر را به خیابان ها.

رسانه های اجتماعی فیلم اجتماعی را نشان می دهد فاصله اقدامات نادیده گرفته می شود و بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک.

"اگر شما معترض بودند شب گذشته, شما احتمالا نیاز به یک COVID آزمون این هفته" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف گفته است. "هنوز هم وجود دارد یک بیماری همه گیر در آمریکا که به کشتن سیاه و قهوه ای مردم در شماره های بالاتر."

ایالات متحده ثبت 960 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در شنبه, آوردن مجموع آن به 103,759 پس از همه گیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: جورج فلوید کشتار: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید می کند به تماس های نظامی آمریکا به شهرستانها دیدن اعتراض

00:08 تعداد مرگ و میر در امریکا گذرانده 50,000, برزیل به عنوان نشانه یک رکورد افزایش در تعداد موارد است. شیلی و مکزیک و پرو در میان کشورهای در تلاش برای جلوگیری از افزایش عفونت.

کارشناسان می گویند امریکا لاتین جدید کانون COVID-19.

00:00 شما می توانید گرفتن در روز شنبه را در اینجا به روز رسانی

اد/dr (AP, AFP رویترز)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب