Coronavirus آخرین: آمریکا رکورد روزانه مورد سنبله

ایالات متحده ثبت روزانه بالا از 67,632 عفونت های جدید. کشور کاهش مستند اقدامات مجبور به توقف برنامه یا re-ente

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

ایالات متحده ثبت روزانه بالا از 67,632 عفونت های جدید. کشور کاهش مستند اقدامات مجبور به توقف برنامه یا re-enter مستند با توجه به جهانی افزایش موارد است. دنبال DW برای آخرین.

- ما رکورد 67,632 موارد جدید در یک روز

- ونزوئلا ایرلند توقف بازگشایی به عنوان موارد افزایش

- کالیفرنیا می بیند 11,000 موارد جدید با بیش از 140 مرگ و میر

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

01:12 یک نماینده مجلس در شیلی است به سرعت از طریق کنگره پوشیدن صورتی کیپ به مناسبت عبور از coronavirus اضطراری لایحه در این کشور آمریکای جنوبی پایین تر ،

در حالی که پوشیدن یک ماسک صورت caped crusader پاملا Jiles زد بارها و بارها رئیس جمهور گذشته سباستین Pinera دولت که مخالف این لایحه است.

Pamela Jiles sprints in front of senior ministers in Chile wearing a pink cape (picture-alliance/dpa/Agencia Uno/L. Rubilar)

پاملا Jiles آورده همکار قانونگذاران به پای خود را با او محبوب caped عملکرد

Jiles سابق روزنامه نگار و عضو چپگرای جبهه گسترده ائتلاف که نشان دهنده یک فقیر منطقه پایتخت شیلی سانتیاگو.

او شده است یک ملتهب حامی این پیشنهاد به شهروندان اجازه می دهد تا ضربه سخت توسط lockdown اقدامات برای برداشت 10 درصد از صندوق های بازنشستگی خصوصی برگزار شد. عمل خواهد بود رای دادند توسط سناتور هفته آینده.

00:55 آمریکا تنظیم یک رکورد روزانه از 67,632 موارد در کمتر از 24 ساعتبا توجه به دانشگاه جانز هاپکینز ردیاب. بدترین جهان متاثر از ملت شاهد افزایش از ماه ژوئن به خصوص در جنوب و غرب کشور است.

برای 10 روز گذشته موارد جدیدی شده اند در محدوده 55,000 و 65,000 در هر روز. بیش از 137,000 اند از COVID-19 در ایالات متحده است.

در ضمن ایالت کالیفرنیا گزارش دوم خود را بدترین روز از نظر مرگ و میر در روز شنبه با بیش از 11,000 عفونت های جدید و 140 مرگ و میر. تعدادی از آزمایشات و کسانی که تست مثبت نیز افزایش یافته است در دولت است.

مثبت نرخ به 7 درصد برای دو هفته گذشته. لس آنجلس تا به حال یک رای مثبت بیش از 10%

00:24 بسیاری از کشورها در سراسر جهان را دیدم coronavirus موارد افزایش در روز چهارشنبهو آنها را وادار به تجدید نظر در برنامه های بازگشایی. تعداد موارد عبور کرده 13.4 میلیون و بیش از 579,000 فوت کرده اند در سراسر جهان است.

آمریکای لاتین, جهان دوم سخت ترین ضربه منطقه در صدر 150,000 مرگ و میر در روز چهارشنبه. ونزوئلا اعلام کرد که موضعی محدودیت فقط چهار روز پس از پایان مستند. ایرلند بیش از حد مجبور به توقف بازگشایی برنامه به عنوان موارد رسید.

00:00 گرفتن در روز گذشته coronavirus اخبار در اینجا

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

 tg jsi/dr (AFP AP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب