Coronavirus آخرین: ما ویروس موارد نزدیک به تمام زمان بالا

Coronavirus موارد فزاینده آمریکا در نقاط, به عنوان مورد اعداد بازگشت به سطح آنها در اواخر ماه آوریل است. در سط

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

Coronavirus موارد فزاینده آمریکا در نقاط, به عنوان مورد اعداد بازگشت به سطح آنها در اواخر ماه آوریل است. در سطح جهانی و سازمان جهانی بهداشت هشدار می دهد که این بیماری همه گیر بدتر شده است. دنبال DW برای آخرین.

  • CDC معتقد است بیش از 20 میلیون آمریکایی آلوده
  • رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر هشدار در این کشور است "بر روی یخ نازک"
  • تست در پاکستان کاهش یافته در اطراف سوم با وجود هشدارهای
  • بیش از 9.3 میلیون موارد تایید شده در سطح جهان با بیش از 481,000 مرگ و میر ثبت شده

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

00:15 با حضور رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro گفت که او ممکن است قبلا قرارداد coronavirus با وجود داشتن آزمایش منفی چندین بار.

Bolsonaro گفت: دو نفر از قبلی خود را تست در هفته های اخیر به عقب آمده بود منفی اگر چه او مبارزه در یک نبرد دادگاه به توقف انتشار خود را در بیمارستان نتایج آزمون باعث سوال در مورد اینکه آیا او شده است می خواهم با این ویروس آلوده.

برزیل رهبر آمده است در زیر آتش خود را برای پاسخ به همه گیر با موارد جدید در ادامه به شدت افزایش یابد. این کشور آمریکای جنوبی در حال حاضر در رتبه دوم بیشترین تعداد از موارد در رابطه با مقامات ضبط بیش از 39,400 جدید COVID-19 مورد و بیش از 1,100 جدید مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته.

00:00 گرفتن در روز جمعه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

rs ببینید/rc (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب