Coronavirus: امریکا در تلاش برای مهار این بیماری همه گیر

تعدادی از عفونت است به طور مداوم افزایش و مسطح عفونت منحنی به نظر می رسد راه طولانی کردن. شد سخت مستند اقدامات

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

تعدادی از عفونت است به طور مداوم افزایش و مسطح عفونت منحنی به نظر می رسد راه طولانی کردن. شد سخت مستند اقدامات در آمریکای لاتین بی اثر?

رمان coronavirus در ادامه راهپیمایی خود را در سراسر آمریکای لاتین است. بیش از 3.5 میلیون نفر در کشور مبتلا به SARS-CoV-2. با بیش از 150 ، 000 مرگ و میر, آمریکای لاتین دوم بالاترین نرخ مرگ و میر. عواقب ناشی از این بیماری همه گیر در حال فشار بر منطقه را شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی و آنها را جدی نشان داد با وجود کاستی های اولیه و شدید دولت محدودیت. مسطح منحنی هنوز هم به نظر می رسد یک چشم انداز دور.

چهار نفر از 10 بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار در سراسر جهان در آمریکای لاتین با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز: برزیل با بیش از 2 میلیون مورد تأیید پرو و مکزیک هر دو حدود 350000 و شیلی با 330,000. کشورهای کوچکتر نیز به طور جدی آسیب دیده از جمله اکوادور با بیش از 70 ، 000 نفر آلوده و بیش از 5 ، 000 مرگ و میر. کویتو پایتخت این کشور در حال حاضر در حالت بحران به دلیل مراقبت های ویژه تخت های دیگر در دسترس است. بسیاری از مردم تعجب که آیا سخت منع رفت و آمد اعمال شده بیش از سه ماه پیش مشغول به کار نشده.

ادامه مطلب: برزیل favelas مجبور به مبارزه با کروناویروس تنهایی

کار ضعیف و آمریکای لاتین میراث

"حکومت نظامی مجبور به تحمیل شود. دقیق اقدامات انجام شده توسط دولت های آمریکای لاتین را نجات بسیاری از زندگی — اما آنها خطاپذیر است که شده است وجود دارد هیچ کاهش در موارد" فلیکس درکسلر یک virologist در برلین Charite درمانگاه گفت: DW. این است که در بخشی به دلیل درصد بالایی از افراد فعال در بخش غیررسمی. "در کوتاه پدر می رود به یک روز دستمزد و مادر می رود خرید مواد غذایی به طوری که در برخی از نقطه کسی آلوده — اجتناب ناپذیر است," او گفت:.

حداقل 140 میلیون نفر در آمریکای لاتین و کارائیب کار در بخش غیررسمی با توجه به گزارش اخیر سازمان بین المللی کار (ILO). این بدان معناست که حدود نیمی از منطقه نیروی کار انجام کم-شغل پرداخت می شود و به نظر نمی رسد در آمار رسمی. این بیماری همه گیر به خوبی می تواند به افزایش تعداد آنها: علاوه بر 26 میلیون نفر بودند که از کار قبل از اورژانس بیشتر از 15 میلیون از دست داده اند شغل خود را در قرنطینه. آن را نشان دهنده یک رقم رکورد در میان "بی سابقه اقتصادی و اجتماعی بحران" با توجه به آژانس سازمان ملل متحد.

عامل دیگری است که اغلب نادیده گرفته شده است تعدادی از آمریکایی لاتین که یخچال و فریزر. "طبقه متوسط می توانید خرید مواد غذایی برای مدت دو هفته یا سفارش آن را تحویل مردم فقیر ندارد و این به معنی به پرداخت کسی که برای آوردن چیزهایی که در خانه به آنها. آنها لازم نیست که یک یخچال به سهام تا در منابع" گفت: درکسلر است که از حمایت چندین کشور در منطقه در مبارزه با این بیماری همه گیر از طرف آلمان آژانس همکاری های بین المللی (GIZ).

مایکل Touchton یک محقق در دانشگاه میامی COVID-19 سیاست رصدخانه آمریکای لاتین, توافق این عوامل کلیدی و اضافه شده که باز کردن بازارها و نمایشگاه ها در کشورهایی مانند اکوادور و مکزیک و پرو باید بسته شود به دلیل آن است که به سختی ممکن است برای مردم وجود دارد به نگه داشتن یک فاصله امن. "کسانی هستند که در فاصله این بیماری همه گیر" Touchton گفت مقامات باید انجام کنترل سختگیرانه تر.

در پرو به عنوان مثال دولت کمک مالی پرداخت شده توسط بانک ها. به عنوان بسیاری از مردم نمی باید یک حساب جاری آنها به سادگی تبدیل شده تا در فرد که منجر به صف های طولانی تشکیل شده است.

به جای نگاه "کسی که به سرزنش" فلیکس درکسلر گفت: بالا بودن نرخ ابتلا به عفونت نیز می توان به این قاره را "غم انگیز میراث" از گذشته است. "کم سرمایه گذاری های عمومی در بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مشکلات هستند که قبل از coronavirus بحران که همچنین منجر به این واقعیت است که درصد زیادی از مردم کار در بخش غیررسمی به زندگی."

متناوب حکومت

های مختلف دولت های آمریکای لاتین با هدف سهولت و محدودیت های آن نگرانی از افزایش جدید در عفونت و ترس از تجدید مستند. انتخاب حکومت مانند کسانی که در آلمان می تواند کمک به بهبود اقتصاد آلمان virologist استدلال کرد. با این حال او اذعان کرد که تعداد موارد باید "به اندازه کافی کوچک برای کنترل آنها به صورت محلی."

"این امر می تواند دشوار است به آن را امتحان کنید در آمریکای لاتین در لحظه," او گفت:.

مایکل Touchton گفت: غیر ممکن است می گویند که کشور انجام بهتر یا بدتر در مبارزه با کروناویروس چرا که "بدون تست های استاندارد ما همان داده ها بر اساس." شیلی گفت: بالا نرخ ابتلا به عفونت است که با توجه به بالا بودن تعداد آزمایشات انجام شده.

معکوس درست است برای کلمبیا گفت: — نه به ذکر است کوبا و نیکاراگوئه و ونزوئلا که در آن گزارش آمار و ارقام "را ندارد." Touchton متقاعد شده است که "حکومت بدون تست و ردیابی این موارد کاملا بی ارزش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب