Coronavirus sleuths — تماس با ردیاب در سراسر جهان

در حالی که دولت سر رویای یک COVID برنامه به عنوان یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل برای پایان دادن به مستند

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

در حالی که دولت سر رویای یک COVID برنامه به عنوان یکی از اندازه متناسب با تمام راه حل برای پایان دادن به مستندات بشر تماس با ردیاب انجام شده است کار پلیسی به پیشدستی افزایش عفونت در سان فرانسیسکو سنگاپور و بایرن.

زمانی که لوسیا Abascal تماس یک مشتری او برای اولین بار از آنها می پرسد که آیا آنها یک خانه و به اندازه کافی به غذا خوردن برای 14 روز. "وجود دارد بسیاری از افراد بی خانمان در سان فرانسیسکو. هر کس نمی تواند یک قرنطینه." Abascal که در مکزیک متولد شده است و در حال حاضر یک پزشک در ایالات متحده اغلب صحبت می کند به مشتریان در زبان مادری خود را. "اکثریت در خطر مردم در منطقه خلیج در حال Latinos. برخی از آنها را از رفتن به خارج برای کار به ارائه برای خانواده های بزرگ است. این باعث می شود آنها را در معرض ابتلا به این ویروس است."

Abascal با این نسخهها کار به عنوان یک مخاطب تحقیقی. او بخشی از 40 نفر تیم در سان فرانسیسکو متشکل از مقامات بهداشت عمومی, پزشکان, پزشکی, دانش آموزان, اما همچنین کتابداران در حال حاضر از کار. آنها تماس بگیرید اطلاعات تماس افراد آلوده با COVID-19 و ترتیب آزمون برای آنها. در صورت نیاز آنها ارسال بسته های مواد غذایی و یا دارو و ترتیب اتاق های هتل ها.

در آغاز هر روز Abascal می شود یک لیست از مردم را به تماس بگیرید. او با این نسخهها کار از خانه در چهار ساعت در شیفت. تا زمانی که به تازگی به مشتریان بدون علائم بودند ارسال خودکار پیام های متنی هر روز برای بررسی وضعیت سلامت. در حال حاضر همه از یک فرد آلوده تماس گرفتن آزمایش دو بار در آغاز از دو هفته "پناهگاه در محل" و دوباره در پایان حتی اگر نتیجه تست منفی بود.

هر تماس است که قرار است برای آخرین بار 15 دقیقه اما اغلب وجود دارد سوالات بیش از پیش بینی. "برخی نگران هستند که ما در حال چک کردن وضعیت مهاجرت آنها دیگران بپرسید که آیا آنها می تواند به مبارزه با ویروس ها با استفاده از گیاهان دارویی می گوید:" Abascal.

Lucia Abascal from San Francisco

لوسیا Abascal صحبت می کند به زبان انگلیسی و اسپانیایی با مشتریان

Abascal کار نمی کند با هر COVID برنامه حتی اگر شرکت های فن آوری ارائه شده حمایت خود را از طرح های اجرا شده توسط دانشگاه کالیفرنیا, سان فرانسیسکو (UCSF) و محلی عمومی وزارت بهداشت چندین بار. او موجب صرفه جویی در پردازش موارد با یک نرم افزار منبع باز است که مورد استفاده قرار گرفت در مبارزه با ابولا.

"برنامه می تواند به شما بگوید که آیا یک فرد رفت و به استارباکس, اما آنها نمی تواند به شما بگوید که آیا آنها سعی به گرفتن تست اما نمی تواند که آیا آنها در تلاش برای ارائه برای خانواده های خود می گوید:" Abascal. "وجود دارد یک پیچیدگی به این کار است که با تکنولوژی است که قادر به حل در حال حاضر است."

Lucia Abascal's apartment in San Francisco

Abascal آثار از آپارتمان او در سان فرانسیسکو

رسید گسترده موانع زبان

سنگاپور نیز استخدام تماس با ردیاب به جای صرفا با تکیه بر برنامه های. ادوین فیلیپ کار کرده است به عنوان یک تحقیقی در بیمارستان عمومی سنگاپور پس از آغاز ماه فوریه است. در مقایسه با لوسیا Abascal کار است که او را خواستار است و افرادی که در معرض آلوده اما نه آزمایش مثبت او برای اولین بار است برای شناسایی تماس با درخواست COVID-19 بيمار کارآگاه سوالات مانند.

برای انجام این کار فیلیپ می شود تنها دو ساعت برای بازسازی یک فرد تاریخچه کامل از حرکت و تماس بیش از گذشته 14 روز. او شروع به پرسیدن سوالات دقیق در مورد وعده های غذایی خود را. "من از آنها بخواهید آنچه را که آنها تا به حال برای صبحانه, ناهار و شام. از من بپرسید که آنها گذشت نمک یا سس گوجه فرنگی, بطری, به, چه مدت آنها صحبت کردیم و به آنها. این به من می دهد یک سرنخ در مورد کسی که می تواند آنها را آلوده."

Edwin Philip from Singapore

ادوین فیلیپ کار رشد کرده است سخت تر به عنوان ویروس به کارگران مهاجر که صحبت می کنند زبان های دیگر

فیلیپ می رود و سپس به بپرسید که آیا آنها در بازدید از کلیساها و مساجد و معابد و مراکز. "برخی از آنها را به من ارسال عکس از همه خود را در تاکسی و رستوران ها رسید که گاهی کمرنگ شده. من باید آنها را اسکن و آنها را قابل خواندن می گوید:" فیلیپ. هنگامی که مردم را به یاد داشته باشید همه چیز فیلیپ مذاکرات به همسران خود. "آنها در کار خود خاطرات برخی حتی ارائه صفحات گسترده اکسل و با تمام فعالیت است."

پس از مستند تحمیل شد در اوایل ماه آوریل فیلیپ مواجه با چالش های جدید است. اکثر عفونت ها در حال حاضر رخ می دهد در شلوغ خوابگاه که خانه 300,000 شهر 1.4 میلیون کارگران مهاجر. حداقل 23,000 از آنها را آلوده می شوند. به عنوان بسیاری از آنها می آیند از جنوب آسیا و فیلیپ چهره موانع زبان. "در آغاز شیوع بیشتر آلوده چینی بودند که بسیاری از سنگاپور از جمله خودم صحبت می کنند. من نمی دانم بنگالی و مترجمان در تامین کوتاه مدت هستند," او می گوید.

مانند لوسیا Abascal در آمریکا, فیلیپ استفاده نمی کند و برنامه های خود کار می کنند. دولت برنامه TraceTogether است دیده می شود به عنوان ثانویه در مبارزه با کروناویروس. تماس انسان ردیابی ثابت می شود یک روش موثر که در آن به کار گرفته شد در طول شیوع بیماری سارس در سال 2003. بسیاری از کشورهای دیگر آسیایی مانند چین و کره جنوبی و همچنین تکیه بر آن.

People demonstrate Singapore's contact-tracing app TraceTogether

سنگاپور تماس با ما-ردیابی نرم افزار تنها یک ابزار از آن استفاده می کند برای پیدا کردن کسانی که ممکن است آلوده شده اند

سوء ظن و لحظات امداد

در باواریا, آلمان در حدود 2500 تماس با ردیاب خود را آغاز کرده اند شغل جدید پس از پایان ماه آوریل است. یکی از آنها بسته Weiß. مدنی-بنده-به-بود خواسته شد به قرار دادن آموزش در برگزاری به کار خود به عنوان یک ردیاب برای Nürnberger Land منطقه است. او با این نسخهها کار در یک دفتر با یکی دیگر از اعضای تیم خود را از میز فاصله 1.5 متر (پنج متر) از هم جدا.

هنگامی که او به تماس های مردم, آنها گاهی اوقات درخواست مشکوکی که آیا او واقعا با این نسخهها کار برای عمومی وزارت بهداشت. او به آنها می دهد گزینه ای را برای تماس با شهروند خط تلفن و وصل به او برای اثبات هویت او است. او کار نیز مستلزم گفتن مردم خود را نتایج آزمون. "اکثر مردم آرامش خود را حفظ هنگامی که من به آنها بگویید که آنها هم مبتلا هستند اما بسیاری از آنها را به سوال و من با آنها صحبت کنید و برای نیم ساعت در دمای," او می گوید.

A hairdresser trims a client's hair while wearing face masks

Weiß است که سعی کنید به تنه زدن حافظه مردم برای پیدا کردن جزئیات از حرکات آنها

پس از آن Weiß تماس همه مردم آنها را به حال تماس با قبلی 48 ساعت. آنها را به ماندن در قرنطینه به مدت 14 روز و Weiß های همراه هر روز آنها را بپرسید که چگونه آنها هستند. اگر آنها توسعه علائم یک آزمون است که مرتب در خانه و یا در یک آزمایشگاه. حتی اگر Weiß تنها به سوال در مورد جنبش مردم بیش از دو روز به جای دو هفته در مقایسه با ردیاب در سنگاپور بسیاری از مردم پیدا کردن آن سخت به یاد اعمال خود او می گوید:. "من از آنها بخواهید اگر آنها شده اند به آرایشگاه و یا دکتر. اگر افراد مسن و یا افراد مبتلا به زوال عقل نمی تواند به یاد داشته باشید, من از اعضای خانواده خود را."

با وجود اینکه در این تلفن در تمام طول روز, Weiß کار او لذت می برد. "من به مردم بگویید که خود را قرنطینه به پایان می رسد. این است که همیشه یک لحظه شاد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن