'نمی توانم نفس بکشم': پلیس Kneeled در فلوریدا مرد گردن برای 4 دقیقه قبل از مرگش در طرح دعوی در دادگاه مدعی

هشدار: این ویدئو زیر شامل گرافیک محتوا.دو سال قبل از جورج فلوید التماس کرد با یک مینیاپولیس افسر پلیس به حذف ز

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

هشدار: این ویدئو زیر شامل گرافیک محتوا.

دو سال قبل از جورج فلوید التماس کرد با یک مینیاپولیس افسر پلیس به حذف زانو خود را از گردن خود تیموتی Coffman فریاد زد برای کمک به او دوخته بود رو به پایین بر روی زمین در فلوریدا—مچ پا خود را گره خورده است در حالی که ماموران با استفاده از همان حرکت به او را مهار.

Coffman یک زن 36 ساله که دچار بیماری روانی شد و مورد ضرب و شتم با باتوم و tased چندین بار قبل از دو ساوت دیتونا افسران فشرده خود را از زانو به کمر و گردن برای بیش از چهار ساعت در روز 28 ژوئن سال 2018 با توجه به طرح دعوی در دادگاه واصل پنج شنبه در وسط منطقه فلوریدا.

آگاهی او از دست داده در طول بازداشت و بعد از چهار روز درگذشت او از یک ضربه مغزی که دعوی متحده است.

مرگ او بعدها اعلام کرد قتل, اما ماموران درگیر شد و هرگز برای شارژ این حادثه که گرفتار شد ،

"من هرگز به تماشای من پسر تصویری, نه من همیشه می خواهم به—اما من دیدم جورج" کیمبرلی Mitchell, Timothy مادر گفت: در طول پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه در برابر ساوت دیتونا اداره پلیس. "تا زمانی که جورج فلوید من فکر کردم [تیموتی] نمی خواهد هر گونه عدالت است. ما نیاز به عدالت است. ما نیاز به تغییر. ما نیاز به کمک."

روز پنج شنبه در حقوق مدنی وکیل بن Crump—که همچنین به نمایندگی از خانواده جورج Floyd—ثبت عمدی طرح دعوی در دادگاه در برابر شهر ساوت دیتونا چهار افسران درگیر و رئیس پلیس. طرح دعوی در دادگاه مدعی است که مقامات با استفاده از نیروی بیش از حد در برابر غیر مسلح ، Crump اضافه شده که Coffman خانواده نیز خواستار فلوریدا بخش از اجرای قانون بررسی این حادثه به دلیل خانواده خود را سزاوار "کامل و عادلانه بررسی است."

"این است که به طرز مرموزی شبیه به آنچه اتفاق افتاده است به جورج Fylod و آنچه اتفاق افتاده است به تیموتی Container," Crump گفت. "مانند جورج فلوید تیموتی Coffman فریاد برای کمک در حالی که او رو به پایین بر روی زمین است. مانند جورج فلوید تیموتی Coffman تا به حال یک افسر پلیس قرار داده و زانو خود را در گردن خود را به مدت چهار دقیقه تا زمانی که او از دست داده آگاهی."

"و مانند جورج فلوید پلیس در ساوت دیتونا ارائه نمی دهد او در هر شأن و نه آنها او را از هر گونه احترام و نه آنها او را هر بشریت," او اضافه شده است.

این حادثه آغاز شد و در ژوئن 28 در حدود 7 صبح هنگامی که یک 911 تماس قرار داده شد به ساوت دیتونا اداره پلیس در مورد "یک مرد که به نظر می رسید ،

Coffman دچار بیماری های روانی از جمله اختلال دوقطبی و اسکیزوفرنی بود و شروع به خود درمانی و "سوء استفاده از مواد مخدر" که در آن زمان. خود را روانی-مسائل بهداشتی شناخته شده بودند به پلیس و جامعه دعوی متحده است.

"او تا به حال مرتکب هیچ جرم و جنایت. آنچه که او نیاز به چیزی دست یاری—اما آنچه او رو مرگبار زانو" Crump گفت.

طرح دعوی در دادگاه می گوید که چهار ساوت دیتونا افسران پلیس—دیوید McCallister تیلور Sanderson, رس, درمان و Sgt. برایان کریگ—در پاسخ به Coffman محله. درمان و سپس خارج شد ماشین خود را و شروع به تعقیب Coffman او به عنوان فرار از پلیس. به عنوان او زد, درمان, ضربه او را چندین بار با یک تیزر است که شاخه های شاخک های فلزی.

"این شاخک های فلزی زده و او را مجبور به تبدیل آن شاخک و نگه داشته در حال اجرا از پلیس در حالی که همه فریاد برای کمک—کمک از هر اطرافیان که شاهد خشونت بود که اتفاق می افتد به او" یاس برامدگی لبه طبقات سنگ یکی از خانواده وکلای گفت: پنج شنبه.

زمانی که درمان به Coffman این طرح دعوی در دادگاه مدعی است که او شروع به "ضرب و شتم او را با باطوم" قبل از وادار کردن او به زمین است. چهار افسر و سپس مهار Coffman دست خود را پشت و مچ پا خود را با هم—قبل از اینکه یک افسر قرار داده و زانو خود را در پشت او و یکی دیگر از زور و اجبار قرار می گیرد دو زانو بر گردن او.

افسران قرار داده و خود را "نیروی کامل" در Coffman گردن و کمر به مدت چهار دقیقه در حالی که 36 سال از التماس برای کمک به—تا زمانی که او از دست داده آگاهی دعوی متحده است. با توجه به بدنه دوربین فیلم ماموران اقدام به درخواست Coffman سوال اما او "بی توجه و بی حرکت."

"بیا جوانه با من بماند. Stay with me!" یکی از افسران شنیده می شود گفتن Coffman در بدن-دوربین فیلم. Coffman صورت تبدیل شده بود آبی که در آن زمان و "این آشکار بود که او به وضوح هيپوکسيک," اسناد وزارت امور خارجه.

چهار افسر هرگز اقدام به انجام CPR و یا هر گونه دیگر اقدامات صرفه جویی در زندگی او با توجه به طرح دعوی در دادگاه. در حدود 7:19.m—سه دقیقه پس از Coffman شد بی—ماموران اقدام به اداره دو دور از Narcan که ناموفق بود در احیای او. حدود 13 دقیقه بعد ساوت دیتونا EMTs وارد صحنه شدند و یکی از افسران شنیده می شود گفت: "او را به رفتن در سراشیبی سریع است."

در این دادخواست آمده است که افسران را حذف کنید Coffman این دستبند تا یک دقیقه قبل از EMT را وارد و تنها شروع به انجام CPR زمانی که آنها شنیده ام صدای نزدیک شدن است.

Coffman هرگز به دست آورد آگاهی ناشی از آسیب تروماتیک مغز از "محرومیت از اکسیژن" و مرگ او در یک بیمارستان محلی چهار روز بعد.

برامدگی لبه طبقات سنگ اظهار داشت که مانند بسیاری از آمریکایی ها "تیموتی نمی توانستم نفس بکشم" و معاینات پزشکی به این نتیجه رسیدند که Coffman مرگ شد, قتل با کمک علت مرگ بودن فیزیکی داری.

"از بین بردن زندگی, حمایت از او من هنوز حتی نمی تواند آن را باور" میچل گفت: از طریق اشک در روز پنج شنبه. "من می خواهم عدالت و من می خواهم اصلاحات...فقط یک تغییر در فرهنگ است. من می خواهم وجود دارد به کمک ما نیاز به سلامت روان کمک کند و ما نیاز به گفتگو و به آن نیاز دارد تامین می شود—مثل دیروز."

طرح دعوی در دادگاه مدعی Coffman مرگ فقط یک تراژدی در ساوت دیتونا اداره پلیس "سابقه طولانی و الگوی...با استفاده از نیروی بیش از حد در شهروندان است." Mark J. Cheatham رئیس پلیس برای ساوت دیتونا اداره پلیس نیز متهم به طرح دعوی در دادگاه از "condoning" این الگوی رفتار خشونت آمیز.

Cheatham گفت: روزانه وحش "در این زمان من مجاز به ارائه نظر به دلیل انتظار دادخواهی مدنی."

چهار افسر با توجه به طرح دعوی در دادگاه نیز نشده است به درستی آموزش دیده در د تشدید تکنیک ها و غیر کشنده با استفاده از زور است که می شده اند بسیار مهم در طول سال 2018 حادثه است.

یک سخنگوی دفتر دادستان کاهش روزانه وحش درخواست برای نظر اما اعلام آنها ایستاده یک ماه اکتبر 2018 نامه پس از بررسی به Coffman مرگ است. آن را بلافاصله روشن نیست اگر هیچ اقدام انضباطی در نظر گرفته شد در برابر افسران, اما هیچ تفهیم اتهام شد و تا کنون در آورده 2018 حادثه است.

"بر اساس یک بررسی از این تحقیقات و اطلاعات ارائه شده هیچ اقدام دیگری موجه است توسط این دفتر" دولت وکیل R. J. Larizza نوشت: در اکتبر 29, 2018, نامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب