COVID-19 خطر می اندازد آفریقا روستایی اقتصاد به عنوان تلاش های حفاظت تحت فشار

حیوانات وحشی بهار به ذهن می آید به حفاظت از محیط زیست در سراسر آفریقا. اما COVID-19 اختلال حفاظت است نیز از بی

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

حیوانات وحشی بهار به ذهن می آید به حفاظت از محیط زیست در سراسر آفریقا. اما COVID-19 اختلال حفاظت است نیز از بین بردن این قاره را بیشتر اقتصادی پایدار گنجینه در مناطق روستایی است.

حفاظت در آفریقا شده است عمیقا متاثر از بازدید کنندگان خارجی و سرمایه خارجی است. اما با گردشگری عملا رفته با توجه به بهمن محدودیت های مسافرتی و مرز تعطیلی پارک های ملی و conservancies در توسعه نیافته و مناطق روستایی را به طور ناگهانی در بر داشت خود را با هیچ درآمد.

زیمبابوه حفاظت در طناب

زیمبابوه اقتصاد شده است مبارزه برای سال. اما در جنوب کشور آفریقایی همیشه می تواند با تکیه بر یک جریان ثابت از بازدید کنندگان که برای دیدن حیوانات, رفتن بر روی شکار سافاری و صرف شب در پارک های ملی است.

اما که در حال حاضر بیش از. امانوئل Fundira رئیس جمهور صفری اپراتور ارتباط از زیمبابوه و مشغول به کار در صنعت گردشگری و حفاظت از محیط زیست و صنعت سیاحت اکتشافی در افریقا برای 25 سال است. او هرگز دیده می شود این بخش در چنین راه بد. و برای او زیمبابوه بزرگترین drawcard شده است به طور موثر حذف شده از عرشه.

"سافاری صنعت و حفاظت از محیط زیست کمک در مورد 100 میلیون دلار آمریکا (€90 میلیون دلار) برای این صنعت و همچنین کمک بیش از 200 000 شغل در سال گذشته و در سال های گذشته نزدیک است."

برخی از مناطق روستایی در زیمبابوه تنها مناسب برای حیات وحش و منابع وابسته به برنامه های حفاظت.

ادامه مطلب: چگونه COVID-19 از بین بردن آفریقای صنعت گردشگری

توسط Fundira برآورد زیمبابوه اختصاص داده است و 26 درصد از زمین های خود را به جوامع روستایی است که اغلب مورد سوء استفاده برای حیات وحش استفاده. پس از coronavirus همه گیر آغاز شد جوامع روستایی شده اند در معرض خطر تا حد زیادی با از دست دادن منابع پروتئین و مواد غذایی و تغذیه آنها به طور معمول از حیوانات برداشت.

با توجه به Fundira بسیاری از جوامع روستایی در زیمبابوه بستگی صفری اپراتورها و حیات وحش به صورت زیربنایی پشتیبانی می کند. او می گوید: "حفاظت و صفری درآمد را حدود 50 میلیون دلار (حدود €45 میلیون نفر) در مناطق روستایی توسعه اقتصادی است. این پول می سازد و مدارس و بيمارستان ها را فراهم می کند و بهداشت و مانند آن. اما همه که نابود شده است."

با توجه به Fundira زیمبابوه نیز دیده می شود سنبله در انسان و حیات وحش جنگ است. در یک کشور که در آن حدود 3 میلیون نفر زندگی می کنند نزدیک به حیوانات وحشی و حفاظت از برنامه ها معطل ماندن تبدیل شدن به آن دشوار است برای متقاعد کردن روستایی Zimbabweans به خودداری از کشتار حیات وحش است.

"این سربازان که به طور طبیعی حفاظت از حیات وحش و اگر آنها از آن بهره مند شوند بین یک سنگ و یک محل سخت است. آنها می توانید ببینید که چرا آنها باید به طور مداوم محافظت از حیات وحش زمانی که برخی از حیات وحش است که در حال حاضر از بین بردن خود را به دام می گوید:" Fundira.

Zimbabwe Ranger with rifle(Columbus Mavhunga)

رنجرز و جوامع در حال کار در داخل و اطراف مناطق حفاظت انتگرال در حفظ طبیعی جانوران و گیاهان. اما با هیچ پول در آینده بسیاری از آنها مجبور به نگاه در جاهای دیگر برای روزی

Pangolins هدف قرار داده اند ؟

یکی از بزرگترین ترس است افزایش شکار غیر قانونی برای گوشت بیشه. اما این نیز به گسترش کسب و کار پررونق از حیات وحش تجارت است.

این pangolin یا پوسته پوسته anteater به طور گسترده ای در نظر گرفته ترین قاچاق پستاندار در جهان نیز بسیار حیوانی است که تحت بررسی برای احتمالا گسترش این ویروس به انسان است. Pangolins نیز آب در بسیاری از کشورهای آفریقایی. دن Challender یک دانشگاه آکسفورد جانورشناس است که دارای تخصص در تجارت غیر قانونی حیات وحش و به خصوص pangolins.

"به طور بالقوه مردم که در غیر این صورت مصرف pangolin یا گوشت pangolins که داد و ستد غیر قانونی خودداری می کنند از انجام این کار به دلیل ترس که آنها ممکن است قرارداد COVID-19."

اما وجود دارد یک تلنگر جانبی به آن است. Challender نگرانی در این ارتباط ممکن است رانندگی مردم را به کشتن بیشتر pangolins از ترس.

"ما می دانیم که از نمونه های دیگر با civets (کوچک دراز دم پستاندار) برای مثال پس از شیوع سارس در اوایل 2000s که آزار و اذیت civets افزایش از ترس از ابتلا به یک بیماری از civets."

African Pangolin on a sand dune (picture-alliance/Evolve/Photoshot)

وجود دارد تعدادی از pangolin گونه که چهار نفر از آنها در آفریقا رخ می دهد مانند این زمین Pangolin. ارتباط خود را با COVID-19 همه گیر می تواند محل خود را به بقا در معرض خطر

فرسایش حفاظت از حیات وحش نیز مربوط به نهادهای منطقه ای مانند African Wildlife Foundation (دروغ).

"بزرگترین نگرانی ما این است که اگر کسانی که مردمی نمی گذاشته شدن آنها دریافت نمی اشتغال است. این سندیکاهای جنایی در حال رفتن به آنها برخورد. و شما در حال رفتن به دیدن یک سنبله در گوشت بیشه یا شکار غیر قانونی چون مردم نیاز به قرار دادن مواد غذایی بر روی میز است. آن را سخت می گوید:" دروغ رهبر Kaddu Sebunya.

هنوز هم او خوشبین است.

"اگر ما همچنان mismanaging منابع طبیعی بشر است برای رفتن به ترین گونه های در معرض خطر در این سیاره است. من فکر می کنم این شیرها هستند بیشتر در معرض خطر از انسان به دلیل COVID-19."

منطقه ای حفاظت از محیط زیست ضروری برای آفریقا بازیابی

در حالی که Sebunya اذعان دولت تحت ذوات برای سرپا نگه داشتن حفاظت از طرح های او اشاره می کند حفاظت از محیط زیست است خیلی بیشتر از فقط حفاظت از حیوانات وحشی.

"تقریبا 70 درصد از منابع آب در آفریقا می آید از مناطق حفاظت شده. شما می توانید اطمینان از امنیت غذایی در کشورهای گرمسیری و بدون باران است و ما می دانیم که در آن باران می آید. بنابراین دولت باید مطمئن شوید که آنها صندوق مدیریت و حفاظت از جنگل ها."

Sebunya استدلال می کند همه گیر نشان داده است که اهمیت حفاظت از محیط زیست است که در آفریقا به دولت.

"در حال حاضر آنها می توانید ببینید که زمانی که سه میلیون شغل در کنیا به تنهایی روشن شد زمانی که گردشگری متوقف شد یک شبه. در آفریقا 30 میلیون نفر از کار! این بالا بحث ما باید حفاظت از کسب و کار است. ما نه تنها این کار را برای شیرها و فیل ها: شما ببینید این یک کسب و کار است. کمک بیش از 8 درصد به تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها که در آن کار می کنیم" او می گوید.

اما حفاظت و گردشگری با استعمار خماری: هر دو بخش در اختیار مردم سفید و خارجی. این تغییر می گوید Sebunya.

"این مسئولیت ما است. ما نمی توانیم ترک همه آن را به رنگ سفید آفریقایی. این بخش که در واقع می تواند خوب موتور برای آفریقا رنسانس از آنجا که این منابع هستند که منحصر به فرد به آفریقا. هیچ کس دارای آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن