COVID-19: آفریقای جنوبی اجتماعی تقسیم و اقتصادی در معرض

این بیماری همه گیر است کشف آفریقای جنوبی استارک اجتماعی و اقتصادی تفاوت بین فقیر و غنی. کارشناسان می گویند بحر

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

این بیماری همه گیر است کشف آفریقای جنوبی استارک اجتماعی و اقتصادی تفاوت بین فقیر و غنی. کارشناسان می گویند بحران بدتر شده این کشور اقتصاد بیمار به عنوان دولت flounders برای پیدا کردن یک راه حل است.

آفریقای جنوبی را از اقتصاد گرفته است آمار در طول COVID-19 همه گیر ترک که اکثریت جمعیت این کشور را نا امید به آینده به نظر می رسد به طور فزاینده ای نامشخص است.

با رسمی شمارش آرا در بیش از 50000 آفریقای جنوبی ثبت کرده است بیشتر coronavirus موارد بیش از هر کشور دیگر در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. تعداد مرگ و میر در حال حاضر پیشی گرفتن از 1000.

"وضعیت در حال وقوع است و این بسیار مشکل است زیرا بدترین چیزی است که هنوز هم می آیند" DW خبرنگار Adrian Kriesch گفت: از کیپ تاون بدترین ضربه منطقه در آفریقای جنوبی.

"ما شاهد یک رشد نمایی از موارد در کیپ غربی در حال حاضر. احتمالا تا پایان این ماه ما را در رسیدن به قله است."

ادامه مطلب: COVID-19: فقدان منطقه ای هماهنگی می تواند منجر به مرگ و میر بیشتر در آفریقا

با اشاره انگشتان دست

برخی از آفریقای جنوبی با اشاره به نقص در رهبری رئیس جمهور سیریل Ramaphosa که منجر به بدتر شدن وضعیت اقتصادی در حالی که دیگران می گویند آفریقا صنعتی ترین دولت بود که در حال حاضر در یک موقعیت مخاطره آمیز در هنگام coronavirus بحران آغاز شد. دومی مکان سرزنش در ژاکوب زوما Ramaphosa رسوایی زده سلف.

"آفریقای جنوبی شد و در حال حاضر در پرتگاه یک صخره مالی و رکود اقتصادی در این کشور رفت و به مستند" Jannie Rossouw یک استاد در دانشکده اقتصاد و کسب و کار, عقل, دانشگاه گفت: DW.

Current and former South African Presidents Cyril Ramaphosa and Jacob Zuma (Reuters/GCIS)

برخی از آفریقای جنوبی را سرزنش اقتصادی کشور گلایه در زمان رئیس جمهور سیریل Ramaphosa (سمت چپ) در حالی که دیگران می گویند مسئولیت نهفته است با رئیس جمهور سابق جاکوب زوما (سمت راست)

"طبیعی است که رییس دولت مقصر است و Ramaphosa باید به اشتراک گذاری در چنین سرزنش" Rossouw اضافه شده است.

رشد اقتصادی این کشور در طول پنج سال گذشته در ایستاده بود و به طور متوسط 1.5 درصد در حالی که نرخ بیکاری رسمی در 29 درصد است. رتبه اعتباری این کشور کاهش عمده بین المللی آژانس های رتبه بندی اعتباری از جمله مودی و S&P.

رئیس اجرایی پان-آفریقایی سرمایه گذاری و خدمات پژوهشی ایرج Abedian گفت: DW coronavirus بحران تعویض بازی برای آفریقای جنوبی اقتصاد بیمار.

"اگر من به سؤالم Ramaphosa بیانیه من می گویند: COVID-19 ضربه خرد کردن به یک مبارزه اقتصادی پس از یک دهه از لحاظ سیاسی هماهنگ غارت و چپاول و غارت است که می تواند [به سختی ایستاده] خفیف و باد و اجازه دهید به تنهایی یک طوفان," او می گوید.

ادامه مطلب: نظر: آفریقای جنوبی نیاز به برخی از حقایق تلخ

سایه دولت ضبط

اقتصاد نیز به شدت تضعیف شده توسط رسوایی فساد شناخته شده به عنوان دولت ضبط می گوید آفریقای جنوبی Colle Lediga یک دانشگاهی درآمد مالیاتی کارشناس از دانشگاه بوخوم آلمان است.

"اگر چه من حمایت اقدامات, من فکر می کنم COVID-19 در معرض غفلت اجتماعی و اقتصادی مسائل آسیب پذیر جوامع" Lediga گفت: DW.

اکثر آفریقای جنوبی - حداقل 54 درصد از خانوار - هیچ دسترسی به آب تمیز در حالی که حداقل 14% در زندگی شلوغ اسکان غیررسمی.

برای به حداقل رساندن تاثیر اقتصادی COVID-19 آفریقای جنوبی معرفی های مختلف پولی و مالی ثبات اقدامات مستقیم نقل و انتقالات پول نقد به خانواده ها و کسب و کار از طریق $26 میلیارد (€23 میلیارد دلار) بازیابی بسته است.

Residents queue for food in Johannesburg (Getty Images/AFP/M. Longari)

ساکنان صف غذا در ژوهانسبورگ. بسیاری در آفریقای جنوبی جوامع فقیرتر از دست داده اند شغل خود را به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستند و با تکیه بر تازه معرفی شده پشتیبانی از اقدامات

اما Abedian می گوید این اقدامات به هیچ وجه نزدیک آنچه می تواند به عنوان یک بهبود بسته است.

"این مقدار به یک طرح به موجب آن دولت وام گرفته [پول] برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی است و در عین حال به شکل از چگونه برای جلوگیری از سقوط اقتصادی" او توضیح می دهد. "این زانو حرکت تند و سریع واکنش رانده است تا حد زیادی از ترس و نه بر اساس حکمت و به خوبی استراتژی در نظر گرفته شده."

ادامه مطلب: بلند کردن آفریقای COVID-19 مستند به شمار مشکلات

برخی از مدارس دوباره باز

هنوز هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان در آفریقای جنوبی شروع به شل محدودیت های اعمال شده از مارس. آفریقای جنوبی و بازگشت کودکان به مدرسه در روز دوشنبه: تا کنون تنها دانش آموزان در نمرات 7 و 12 بازگشته اند به کلاس با سال دیگر انتظار می رود به دنبال به تدریج.

هفته گذشته معلمان اتحادیه های کارگری بود و خواست کارکنان به سرپیچی دولت دستور برای بازگشت به کار این ادعا که اکثر مدارس فاقد سلامت کافی و اقدامات بهداشتی برای حفظ مربیان و دانش آموزان امن است.

بسیاری از مدارس در آفریقای جنوبی - به خصوص مدارس دولتی - در شکل ضعیف به خصوص در مناطق روستایی است.

ناظران می گویند که حفظ بهداشت و شستن دست اقدامات در مدارس غیر ممکن است به عنوان بسیاری از مدارس را بدون آب در حال اجرا.

سیاه و سفید تقسیم می ماند استارک

خاموش است نیز در معرض نابرابری بین سیاه و سفید و فقیر و غنی است که هنوز هم ادامه دارد در آفریقای جنوبی سیستم آموزش و پرورش یک چهارم از یک قرن پس از پایان اقلیت سفید قاعده است.

بسته شدن مدارس به این معنی است که تنها کودکان از تحصیل خانواده ها قادر به پیشرفت در آموزش و پرورش خود را به عنوان آنها دسترسی به مدرسه در منزل در حالی که اکثر کودکانی که از جوامع فقیر عقب.

"COVID -19 است که انتظار می رود به گسترش در حال حاضر نامتناسب مشارکت فقیر و غنی فارغ التحصیلان در اقتصاد ملی می گوید:" Lediga.

A student sanitizes his hands at the City Kidz Pre & Primary School in Johannesburg (AFP/M. Longari)

یک دانش آموز sanitizes دست خود را در شهرستان Kidz پیش & مدرسه ابتدایی در ژوهانسبورگ. دانش آموزان به تدریج در حال رفتن به مدرسه به عنوان مستند اقدامات سهولت, اما نه همه مدارس قادر به حفظ بهداشت اقدامات

جوامع فقیر لازم نیست به اینترنت مورد نیاز زیرساخت به شرکت در درس آنلاین ،

همه گیر نیز منفی نهفته زندگی کسانی که کودکانی که با تکیه بر تغذیه در مدرسه طرح می گوید: ژوهانسبورگ-بر اساس DW خبرنگار Thuso Khumalo.

"این مواد غذایی آنها معمولا در مدارس عرضه شده توسط دولت از طریق پیمانکاران مستقل" می گوید Khumalo. "بسته شدن مدارس به معنای گرسنگی مداوم به هزاران نفر از کودکان با تکیه بر مواد غذایی برای زنده ماندن است."

ملی تغذیه برنامه فراهم می کند وعده های غذایی به نه میلیون بسیار ضعیف کودکان است.

این "توتون و تنباکو تانگو"

روز سه شنبه یک دادگاه پرتوریا برنامه ریزی شده است برای شنیدن یک چالش مطرح شده توسط British American Tobacco آفریقای جنوبی (بتسا) در مورد ممنوعیت فروش توتون و تنباکو در طول coronavirus مستند.

ممنوعیت الکل برداشته شده است اما خرید و فروش توتون و تنباکو را ممنوع باقی می ماند.

مقامات ذکر بهداشت صورت نگرفته اما گروه های حقوق بشر و کارشناسان اقتصادی می گویند آن را به عواقب وخیم برای در حال حاضر متزلزل اقتصاد است.

"ممنوعیت قانونی تنباکو فروش تحت فشار قرار دادند تجارت سیگار به دست غیر قانونی سیگار تولید کنندگان و قاچاقچیان می گوید:" کارشناس اقتصادی Rossouw.

به عنوان یک نتیجه Rossouw می افزاید: دولت از دست می دهد میلیاردها برامدگی لبه طبقات سنگ در وظایف مالیات غیر مستقیم در حالی که افراد سیگاری پرداخت گران قیمت دخانیات به ویژه سیگار است.

Customers queue outside a liquor shop in Soweto, Johannesburg (AFP/M. Spatari)

مشتریان صف خارج مشروب فروشگاه در سووتو ژوهانسبورگ. مشروب فروش از سر گرفته اند در آفریقای جنوبی اما تنها برای مصرف در خانه

در ابتدا Ramaphosa اعلام کرد که توتون و تنباکو مجاز خواهد بود اما یک وزیر کابینه پس از لغو این تصمیم. "من این را 'توتون و تنباکو تانگو'," می گوید Rossouw. "من هم واقعا درمانده وزیر فرض که ممنوعیت فروش توتون و تنباکو منجر به میلیون ها نفر از مردم آفریقای جنوبی ترک عادت سیگار کشیدن است."

تا کنون کشور دهکدهای از دست داد R 1.5 میلیارد دلار (€79 میلیون و 89 میلیون دلار) در درآمدهای مالیاتی و اشتغال ضرر و زیان با توجه به کارشناس مالیاتی Lediga.

"بان کی مون همچنین غنی از تجارت غیر قانونی الکل و سیگار که باقی خواهد ماند و پس از COVID-19" او می گوید.

چگونه می توانید آفریقای جنوبی بازیابی از این بحران ؟

اقتصاددانان می گویند این کشور در حال حاضر در یک شیب لغزنده به سوسیالیسم اما آنها توصیه مقامات برای ضایعات غیر ضروری مقررات اگر ملت می خواهد به عقب بر گردیم روی پای خود را.

"این صرفا آن را کمتر جذاب به انجام کسب و کار بدون هر گونه مزیت اقتصادی می گوید:" Rossouw. در همان زمان او خواستار آن است که لازم برای مهار دولت هزینه ها. "در این راستا چالش برانگیز ترین جنبه های حاکم در خدمات مدنی پاداش, که حساب برای برخی از 45 درصد از درآمد دولت است."

Abedian معتقد است این زمان کمتر صحبت و بیشتر عمل.

"آفریقای جنوبی نیاز به یادگیری از اشتباهات مکرر در طول 25 سال گذشته می گوید:" Abedian. "قادر به ایجاد یک دولت یک شرط لازم برای رشد و توسعه پایدار. چقدر لب و خدمات پرداخت شده است به این هدف اما هیچ تغییر واقعی شده است به اجرا درخواهد آمد بیش از 20 سال گذشته است. به جای رهبری سیاسی را ترویج حد وسط در ماشین آلات از دولت است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن