کردیت سوئیس معرفی "دبیت کارت" برای مشتریان

کردیت سوئیس در حال راه اندازی نسل بعدی کارت جایگزین کارت استاد در حال حاضر در حال استفاده توسط مشتریان است. جد

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

کردیت سوئیس در حال راه اندازی نسل بعدی کارت جایگزین کارت استاد در حال حاضر در حال استفاده توسط مشتریان است. جدید "دبیت کارت" نه تنها ارائه می دهد توابع از قبیل برداشت پول نقد و پرداخت cashless اما همچنین باعث می شود آن را ممکن است برای پرداخت در فروشگاه های آنلاین در سراسر جهان بدون تحمیل هزینه.

کردیت سوئیس تدریجی است آن موجود کارت استاد و جایگزینی آن با اعتباری مسترکارت. کارت جدید در دسترس خواهد بود از 7 جولای سال 2020 برای مشتریان سفارش جدید و یا جایگزینی کارت. کردیت سوئیس مشتریان با یک موجود Maestro کارت را دریافت دبیت کارت به طور خودکار و رایگان که خود را استاد کارت منقضی می شود. در مقایسه با Maestro card, Credit Suisse مشتریان هم اکنون می توانید با استفاده از دبیت کارت برای پرداخت آنلاین و خرید از طریق اینترنت و در برنامه های. وجود دارد هیچ هزینه و وقتی که با استفاده از کارت بانکی در سوئیس و خارجی فروشگاه های آنلاین. مرتبط با 3D Secure authentication روش که نیاز به مشتریان برای تایید پرداخت های خود را توسط تلفن همراه ارائه می دهد امنیت بیشتر.

مشتریان می توانید در ادامه به تماس با ما خرید خواهم آنها را با خود کارت استاد – در سوئیس تماس معاملات می توان برای مقدار به CHF 80 بدون وارد کردن پین. در هنگام خرید در سوئیس – و در حال حاضر نیز در خارج از کشور وجود دارد بدون هزینه های معامله. به عنوان مرسوم است با یک کارت بدهکاری پرداخت و برداشت نقدی بلافاصله بدهکار به حساب مشتریان را به کنترل کامل بیش از هزینه های خود را در تمام زمانها.

در ضمن کردیت سوئیس مشتریان باید این گزینه برای تنظیم تنظیمات خود را برای کارت اعتباری در هر زمان از طریق آنلاین و بانکداری تلفن همراه را با توجه به امنیت شخصی خود را نیاز دارد. برای مثال آنها می توانند به راحتی فعال یا غیر فعال کردن توابع از قبیل پرداخت تماس و پرداخت آنلاین و بلوک و یا خار چیدن کشورهایی که کارت می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

آنکه پل Haux رئیس دیجیتالی و محصولات در کردیت سوئیس (Switzerland) Ltd. اظهار داشت: "اعتباری مسترکارت مدرن و پرداخت امن راه حل است که ترکیبی از سنتی توابع از یک کارت اعتباری با قابلیت پرداخت آنلاین. در ارائه به مشتریان ما این کارت جدید ما در حال تطبیق با ما طیف گسترده ای از راه حل های پرداخت را با توجه به نیازهای خود و به آنها انعطاف پذیری کامل در هنگام پرداخت. این واقعیت است که معاملات خارجی در حال حاضر می تواند بدون تحمیل هزینه ها باعث می شود اعتباری مسترکارت یک جایگزین جذاب برای این ارائه می دهد از نئو-بانک ها."

Credit Suisse AG
Credit Suisse AG یکی از جهان پیشرو در خدمات مالی و ارائه دهندگان خدمات است که بخشی از کردیت سوئیس گروه از شرکت ها (به اینجا مراجعه کننده به عنوان "کردیت سوئیس'). استراتژی ما بر اساس کردیت سوئیس هسته نقاط قوت: موقعیت خود را به عنوان یک پیشرو در مدیریت ثروت خود را متخصص بانکداری سرمایه گذاری و قابلیت های آن حضور قوی در بازار خانه ما از سوئیس. ما به دنبال به دنبال یک رویکرد متعادل به مدیریت ثروت با هدف سرمایه گذاری در هر دو استخر بزرگ از ثروت در بزرگسالان بازار و همچنین رشد قابل توجهی در ثروت در آسیا و اقیانوسیه و دیگر بازارهای در حال ظهور نیز به خدمت کلید توسعه بازار با تاکید بر سوئیس. کردیت سوئیس استخدام حدود 48,500 مردم است. ثبت نام سهام (CSGN) از Credit Suisse AG شرکت مادر Credit Suisse Group AG ذکر شده در سوئیس و در قالب سپرده ای آمریکایی سهام (CS) در نیویورک است. اطلاعات بیشتر در مورد کردیت سوئیس را می توان در یافت www.credit-suisse.com.

سلب مسئولیت
این سند تهیه و تولید شد و نظرات بیان شده کسانی که از کردیت سوئیس به عنوان از تاریخ نوشتن و در معرض تغییر است. آن آماده شده است تنها برای مقاصد اطلاعات و برای استفاده از گیرنده است. این تلقی نمی شود یک پیشنهاد یا یک دعوت نامه توسط یا به نمایندگی از کردیت برای هر فرد به خرید و یا فروش هر گونه امنیت. هر گونه اشاره به عملکرد گذشته است نه لزوما یک راهنمای به آینده است. اطلاعات و تحلیل های موجود در این نشریه شده اند وارد شده و یا وارد شده از منابع اعتقاد به قابل اعتماد اما کردیت سوئیس را ندارد هر نمایندگی که به صحت و یا تکمیل می کند و مسئولیتی در قبال هر گونه خسارت ناشی از استفاده این خصوص است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن