صلیب-صنعت ائتلاف پیشرفت های دیجیتال اعتماد استانداردهای

دولت و سازمان های غیر انتفاعی و بخش خصوصی در سراسر سرمایه گذاری, بهداشت و درمان, شرکت نرم افزار و بیشتر تیم با

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

دولت و سازمان های غیر انتفاعی و بخش خصوصی در سراسر سرمایه گذاری, بهداشت و درمان, شرکت نرم افزار و بیشتر تیم با بنیاد لینوکس برای ارتقای جهانی امنیت و حریم خصوصی پروتکل برای مصرف کنندگان و کسب و کار در عصر دیجیتال

لینوکس بنیاد غیر انتفاعی سازمان را قادر می سازد توده نوآوری از طریق منبع باز امروز اعلام کرد که میزبان اعتماد over IP (ToIP) پایه و اساس یک پروژه مستقل برای فعال کردن ارز قابل اعتماد و تایید داده ها بین هر دو طرف در اینترنت. این ToIP بنیاد ارائه خواهد شد قوی مشترک استاندارد است که به مردم و کسب و کار اعتماد به نفس است که اطلاعات است که از یک منبع قابل اعتماد اجازه می دهد آنها را به ارتباط تعامل و نوآوری در سرعت و مقیاس امکان پذیر نیست امروز.

این ToIP بنیاد در حال توسعه با, جهانی, پان-صنعت حمایت از سازمان های پیشرو با بخش-تخصص خاص. موسس فرمان اعضا عبارتند از Accenture های BrightHive, Cloudocracy استمرار حلقه CULedger, Dhiway, esatus, Evernym, Finicity, Futurewei فن آوری, آی بی ام, امنیت, IdRamp, Lumedic مستر میتر, استان بریتیش کلمبیا و SICPA. مشارکت اعضا شامل DIDx, GLEIF انسان Colossus بنیاد iRespond, kiva.org, Marist College شمال بلوک R3 Secours.io TNO و دانشگاه آرکانزاس است.

کسب و کار امروز در حال تلاش برای محافظت و مدیریت دیجیتال دارایی ها و اطلاعات به خصوص در به طور فزاینده ای پیچیده سازمانی محیط زیست است که شامل اینترنت اشیاء (IoT), Edge, محاسبات هوش مصنوعی و خیلی بیشتر. این ترکیب در حال حاضر پایین ضریب اطمینان مصرف کننده در استفاده از اطلاعات شخصی و کاهش نوآوری در فرصت های دیجیتال مانند هویت و تصویب خدمات جدید است که می تواند حمایت از بشریت است.

بدون یک استاندارد جهانی برای چگونه برای اطمینان دیجیتال اعتماد این روند ملزم به ادامه. این ToIP پایه را با استفاده از هویت دیجیتالی مدل که اهرم سازگار دیجیتال, کیف پول و اعتبار و جدید W3C قابل اثبات اعتبار استاندارد برای رسیدگی به این چالش ها و فعال کردن مصرف کنندگان کسب و کار و دولت ها برای مدیریت بهتر ریسک بهبود دیجیتال اعتماد و محافظت از تمام اشکال هویت آنلاین.

"این ToIP بنیاد است که وعده به ارائه دیجیتال اعتماد لایه ای که گم شده بود در طرح اصلی از اینترنت و آغاز یک دوره جدید از بشر در امکان" گفت: Jim Zemlin مدیر اجرایی در بنیاد لینوکس. "ترکیبی از استانداردهای باز و پروتکل های پان-همکاری صنعت و بیطرف ما ساختار حکومت را حمایت از این بخش جدید از هویت دیجیتالی و قابل اثبات تبادل داده ها است."

بنیاد لینوکس باز حکومت مدل را قادر می سازد ToIP بنیاد برای پیشبرد ترکیبی از تکنولوژی و اداره استاندارد به صورت دیجیتال اعتماد در خنثی انجمن پشتیبانی پان-همکاری صنعت. باز حکومت مدل است که می تواند یکپارچه به توسعه استانداردهای دیجیتال اعتماد ضروری است که در آن کسب و کار قانونی و دستورالعمل های اجتماعی برای تکنولوژی تصویب بشر اعتماد و رفتار است.

این ToIP بنیاد را در ابتدا میزبان چهار کار گروه. از ویژگی های پشته کار گروه و حکومت پشته کار گروه تمرکز خود را بر ساخت و سخت شدن فنی و حکومت نیمه ToIP پشته بود. ابزار ریخته گری گروه کار و اکوسیستم ریخته گری گروه کار را به عنوان جوامع از عمل برای پروژه های که مایل به همکاری در توسعه ToIP شبکه های آب و برق و یا کل ToIP دیجیتال اعتماد اکوسیستم.

این ToIP بنیاد برگزار خواهد شد تمام دیجیتال راه اندازی رویداد در 7 مه سال 2020 در 9 PDT است که ویژگی های یک پنل بحث همکاری تظاهرات و زنده Q&A. ثبت نام در حال حاضر برای این رویداد زندگی می کنند. دومین رویداد خواهد بود به میزبانی منطقه APAC.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ToIP بنیاد مراجعه کنید www.trustoverip.org

فرمان عضو دیدگاه

Accenture

"اینترنت و فن آوری های دیجیتال در حال بخش مهمی از این راه ما تعامل با یکدیگر و با سازمان. Accenture یک تعهد عمیق به توسعه راه حل برای ایجاد اعتماد و محافظت از حریم خصوصی و قرار دادن کنترل فرد اطلاعات مستقیما در دست خود را. اعتماد بیش از IP (ToIP) پایه و اساس است که با گرد هم آوردن یک ترکیب قدرتمند از کارشناسان و انجام آن را دقیقا در زمان مناسب با توجه به نیاز فوری به تشویق بیشتری تصویب و افزایش اعتماد در حفظ حریم خصوصی داده ها و مالکیت" گفت: کریستین Leong, مدیر عامل, جهانی سرب به صورت غیر متمرکز هویت & بیومتریک در Accenture.

BrightHive

"در حال حاضر شاید بیش از همیشه شبکه های بخش دولتی و خصوصی می دانید ارزش است که می توان با همکاری با یک دیگر در اطراف خود ترکیب داده ها برای ایجاد بینش رمان و چین بهتر کار خود را. اما آنها همچنین می خواهم به همکاری مسئول ترین راه ممکن است. کار از اعتماد بیش از IP بنیاد را کاملا تقویت زیرساخت های مسئول به اشتراک گذاری داده ها از طریق ایجاد یک استاندارد جهانی برای دیجیتال اعتماد و اطمینان است که بسیار راه است که اطلاعات رد و بدل شده و تایید شده ایجاد می کند بسیار مورد نیاز لایه از امنیت و حفظ حریم خصوصی و اعتماد است. BrightHive هیجان زده است وعده از این استاندارد و مفتخر به همکاری با دیگر اعضا برای کمک به آن را ببینید متوجه شدم گفت:" مت هی مدیر عامل شرکت BrightHive.

Cloudocracy

"اعتماد بنیادی عنصر از تمام روابط بین دولت و سازمان و هر یک از ما به عنوان افراد است. اعتماد در اینترنت-مقیاس در خدمت ما بیشتر جامعه جهانی است و بهترین انجام شده توسط جوامع از اعتماد اکوسیستم. اعتماد بیش از IP بنیاد است و مرحله بعد از فعال کردن این سفر در سطح جهان است. این تغییر الگوی مدل غیر متمرکز فرد-محور هویت است که به احتمال زیاد یکی از مهم ترین پیشرفت در اطلاعات حریم خصوصی امنیت سایبری و آنلاک ارزش کسب و کار در سال های بسیاری است. Cloudocracy به دنبال تسهیل ائتلاف دولت تامین-زنجیره ای ها و افراد به کشتی سوار در سفر به ایجاد ارزش مبتنی بر اعتماد اکوسیستم به سمت دستیابی به بسیار امن و توانمند خصوصی اکوسیستم و عمومی-خصوصی اینترنت از ارزش است.' تغییر جهانی را فراتر از دولت و سازمان ها را قادر می سازد به منظور کاهش هزینه و پیچیدگی و ارزش اضافه خواهد شد اما همچنین کمک به هدایت بهتر compass عنوان در حفاظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی سلامت و اطلاعات بیومتریک در حالی که همچنین کاهش خطرات و اقتصادی اثرات cyber security نقض داده گفت:" خواهد Groah, مدیر اجرایی, Cloudocracy.

زنجیره حلقه

"رهبران ما می دانیم که اعتماد در اینترنت کار نمی کند. آنها می خواهند برای شروع به ساخت اعتماد عمیق خود را با مشتریان و همکاران. مشتریان ما سرمایه گذاری به ما در اعتماد بیش از IP پایه و اساس است. همه ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال درگیر در ساخت دیجیتال اعتماد لایه که به اینترنت نیاز دارد. تکنولوژی کار می کند - در حال حاضر آن است که در مورد ایجاد کسب و کار موارد و حکومت" گفت: Darrell o'donnell, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت زنجیره حلقه.

CULedger

"اتحادیه های اعتباری حرکت مبتنی بر این ایده است که اعتماد متقابل بین مردم متصل شده توسط یک پیوند مشترک هستند و بهترین فعل و انفعالات. خود مستقل و امن و قابل اعتماد هویت مانند MemberPass ضروری است در جهان پیش رو و CULedger است که هموار راه را برای اتحادیه های اعتباری و مالی تعاونی ها در سراسر جهان به پیشگام این مهم تلاش آورد و این اصطکاک دیجیتال تجربه به بیش از 270 میلیون اعضای اتحادیه های اعتباری. کار توسعه یافته از اعتماد بیش از IP بنیاد خواهد بود که سنگ بنای برای تسهیل این اعتماد تعاملات جدید در عصر دیجیتال. ما هیجان زده در مورد این فرصت را به همکاری با دیگر سازمان های پیشرو در حمایت از این تلاش گفت: Ainsworth رئیس/مدیر عامل شرکت CULedger.

Dhiway

"Dhiway خوشحال است برای پیوستن به اعتماد بیش از IP (ToIP) بنیاد به عنوان یکی از اعضای موسس. ما طرح های استراتژیک طراحی شده اند را به درجه بالاتری از اطمینان به تبادل داده ها بین همسالان از طریق اینترنت و دیگر شبکه های دیجیتال. شرکت ما این است که تراز وسط قرار دارد با چشم انداز ما به جهان را شفاف تر و قابل اعتماد با استفاده از دیجیتال چارچوب است که می تواند جهانی اشاره شده, درک و مصرف می شود. ما قصد داریم به کمک ما دانش و تخصص برای حمایت از ToIP بنیاد در ماموریت خود را برای ساخت یک سازگار معماری برای اینترنت-ترازوی دیجیتال اعتماد - توانمند سازی رو به رشد اکوسیستم از شرکت ها و جوامع برای اعمال کنترل بیش از دارایی های دیجیتال خود را. آن را تشویق به دیدن این همکاری باز است که منجر به شکل گیری این بنیاد و ما با فروتنی و هیجان زده می شود بخشی از این پیشگام تلاش" گفت: Satish موهان, Founder & CTO Dhiway.

esatus

"در ماموریت ما اجرای امنیت اطلاعات, قوی, اعتماد, روابط ضروری است. ما باید آنها را به همان اندازه قوی در دنیای واقعی و آنلاین. اعتماد بیش از IP بنیاد تسهیل آسان, ترکیب, سطح شیب دار بالا و تعمیر و نگهداری از دیجیتال اعتماد قطعات. انتقال دنیای واقعی اعتماد آنلاین است که در نهایت ممکن است در انعطاف پذیری و مقیاس. esatus راه حل های سازمانی استخدام دیجیتال اعتماد قطعات در حال حاضر در حال ساخت نسل بعدی امنیت و حریم خصوصی در دسترس را به مشتریان خود را امروز. حال یک عضو موسس اعتماد بیش از IP بنیاد مناسب طبیعی است," گفت: دکتر آندره Kudra, CIO در esatus AG.

Evernym

"Evernym معتقد است تنها راه حل واقعا بهمن اعتماد مشکلات در اینترنت است که با یک استاندارد باز و باز, مدل حکومت است که به عنوان جهانی به عنوان TCP/IP stack است که ایجاد اینترنت خود را. ما کمک کرده اند ساخت معماری ToIP پشته لایه های سه سال گذشته از جمله W3C قابل اثبات اعتبار و غیر متمرکز شناسه های استاندارد است که در قلب این مدل جدید به دلیل به اعتقاد ما آن را باز جدید انفجار از ارزش برای هر فرد کسب و کار جامعه و دولت با استفاده از ارتباطات دیجیتال است. ما هیجان زده برای کمک به ایستادن ToIP بنیاد در بنیاد لینوکس و امیدواریم که آن را جذب هر شرکت و مشارکت کننده که می خواهد برای ایجاد یک قوی و ماندگار اعتماد لایه برای اینترنت" گفت: Drummond نی ارشد اعتماد افسر در Evernym و co-سردبیر W3C غیر متمرکز شناسه (آیا) مشخصات.

Finicity

"اینترنت پر نوآوری های باور نکردنی که بیش از چند دهه گذشته است. و در عین حال از آن شده است به طور قابل توجهی معلول به دلیل عدم اعتماد عمومی. به عنوان ما را حل کند اعتماد معضل خواهیم سریع شتاب از خلاقیت و نوآوری است که تغییر راه ما انجام کسب و کار ارتباط با دیگران و مصرف اطلاعات و سرگرمی" گفت: نیک Thomas, رئيس جمهور & مدیر ارشد دانشمند و نوآوری افسر Finicity. "Finicity به نظر می رسد به جلو برای پیشبرد دیجیتال اعتماد استانداردهای طریق مشارکت خود را در اعتماد بیش از IP (ToIP) پایه و اساس است."

آی بی ام

"امروز در اقتصاد دیجیتالی و کسب و کار و مصرف کنندگان نیاز به یک راه برای مطمئن باشد که اطلاعات رد و بدل شده توسط صاحب حق است و از آن خواهد شد به عنوان حقیقت پذیرفته شده توسط گیرنده مورد نظر. بسیاری از حریم خصوصی متمرکز نوآوری در حال حاضر در حال توسعه برای حل این چالش وجود دارد اما هیچ دستور العمل کتاب' به صورت ارز قابل اعتماد داده ها در سراسر چندین فروشنده راه حل" گفت: Dan Gisolfi, CTO غیر متمرکز هویت IBM Security. "جدید اعتماد بیش از IP بنیاد علائم یک مرحله تکاملی است که می رود فراتر از استانداردهای مشخصات و کد با هدف ایجاد یک جامعه محور راهکار برای ایجاد 'اکوسیستم اعتماد.' IBM معتقد است که موج بعدی نوآوری در هویت و مدیریت دسترسی خواهد بود برای مدارک تحصیلی صادر کنندگان و verifiers به شریک شدن در این اکوسیستم که در آن روابط اعتماد ساخته شده بر رمزنگاری اثبات."

IdRamp

"تشکیل ToIP پایه تبدیل خواهد شد و بهبود نحوه خدمات دیجیتالی به کار گیرند. سنتی متمرکز هویت سیستم های لولایی به گسترده از آسیب پذیری های امنیتی است که پایدار نیست و در رشد اقتصاد دیجیتال. متمرکز خدمات برای چیزهایی مانند مفتی فاکتور تأیید هویت و یا ورود به سایت های اجتماعی encumber کاربر جریان و بی ارزش افشای اطلاعات حساس را به اشخاص ثالث. غیر متمرکز سیستم حل و فصل این مشکلات اما مبارزه با همکاری و استاندارد برای سرعت بخشیدن به توده تصویب. اعتماد بیش از IP بنیاد کمک خواهد کرد مختلفه و ساده تصویب اعتماد به عنوان یک پایه دیجیتال ابزار برای همه. این TOIP پشته فراهم می کند پایه و اساس نسل جدیدی از هویت دیجیتالی خدمات. این خدمات را ارائه امنیت بالا اصطکاک تعامل قرار داده است که کاربر در کنترل اطلاعات شخصی خود را. سازمان ها ایجاد ارتباطات شخصی با کارکنان و کاربر جوامع هستند که سیستم ایمنی بدن به آسیب پذیری های سیستم های خود. افراد را قادر به ارتباط با یکدیگر بدون افشای اطلاعات شخصی به واسطه تنظیم دیجیتال تعاملات امروز. این کمک خواهد کرد که کسب و کار حرکت فراتر از پیچیده هویت امنیت سرمایه گذاری است که تضعیف خط پایین و آهسته نوآوری است. قابل اثبات دیجیتال اعتماد در یک غیر متمرکز اطلاعات اقتصاد باز خواهد شد دنیایی از امکانات برای همه افراد و کسب و کار. به عنوان یک عضو موسس ToIP بنیاد IdRamp متعهد به کمک به کسب و کار جدید ساخت غیر متمرکز اقتصاد دیجیتال است که تکامل ارگانیک از سنتی سیستم های خود گفت:" مایک Vesey مدیر عامل شرکت IdRamp.

Lumedic

"به عنوان اولین نماینده از صنعت مراقبت های بهداشتی در کمیته راهبری Lumedic می بیند پتانسیل فوق العاده ای برای اعتماد بیش از IP بنیاد برای کمک به مراقبت های بهداشتی همکاری گفت:" کریس Ingrao chief operating officer از Lumedic. "در مقابله با چالش های مطرح شده توسط COVID-19 گیر ما دیده ایم که فن آوری های مدرن می تواند یک تفاوت قدرتمند هنگامی که زوج با قوی حکومت ، این TOIP پشته تضمین می کند که راه ما ارز مورد اعتماد اطلاعات مراقبت های بهداشتی مطابق با نیازهای صنعت در مقیاس جهانی است."

مسترکارت

"ما در حال ساختن یک پل به یک جهان که در آن یک فرد هویت می تواند تایید بلافاصله با خیال راحت و ایمن برای استفاده در دنیای دیجیتال – که در آن در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری هویت ضروری است برای تحویل دیجیتال سلامت آموزش و پرورش و خدمات دولتی. این را نمی توان در انزوا. ما در حال همکاری و نوآوری با دولت های تکنولوژی, شرکت ها, موسسات مالی و بخش صنعت را به این واقعیت است. شرکت ما در اعتماد بیش از IP بنیاد ایجاد شده در بالای زمینه ما در حال حاضر در محل برای اطمینان از استانداردهای صنعت برای تضمین همه ما و ستد و تعامل در امن و راحت و اعتماد به شیوه ای گفت:" چارلز والتون معاون ارشد رئیس جمهور دیجیتال, هویت, مسترکارت.

میتر

"پیشرفت در فن آوری های دیجیتال و اینترنت آورده اند به راحتی بزرگ برای زندگی ما است. اما آنها نیز در حال حاضر خطر ناتوانی در بررسی با اعتماد به نفس هویت کسانی که به شما متصل با برگ ما آسیب پذیر به حملات سایبری و سرقت هویت انسان, قاچاق و تقلب های مالی" گفت: جیم کوک, معاون رئیس جمهور, راهبردی تعامل و مشارکت در میتر. "به عنوان یک نه برای سود شرکت مشغول به کار در جهت منافع عمومی با یک ماموریت برای حل مشکلات برای یک جهان امن تر ما در میتر متعهد به ایجاد یک دنیای دیجیتال است که در آن مردم می توانند با خیال راحت و با اعتماد به نفس. ما تحسین بنیاد لینوکس ابتکار برای راه اندازی این اعتماد بیش از IP بنیاد و ما مفتخر به عنوان یک عضو موسس. ما معتقدیم واقعی نوآوری ممکن است از طریق باز کردن مشارکت و همکاری و ما مشتاقانه منتظر برای کمک به امن اینترنت از طریق اعتماد بیش از IP Stack پروژه است."

استان بریتیش کلمبیا

"استان بریتیش کلمبیا را می بیند جمعی ما بالقوه برای فعال جهانی در مقیاس دیجیتال اعتماد. اعتماد بیش از IP بنیاد خواهد بود جهش قابل توجهی رو به جلو در ایجاد یک استاندارد مبتنی بر راه برای افراد و کسب و کار در سراسر جهان به تعامل و داد و ستد در امن و راه های بر روی اینترنت گفت:" دیو Nikolejsin معاون وزیر انرژی و معادن و منابع نفت و رئیس هیئت مدیره دیجیتال هویت و تأیید شورای کانادا. "از نظر ما این کار موجب افزایش ما بنیادی نظارتی نقش مهمی در اقتصاد است. در بخش منابع طبیعی ما پتانسیل برای توانمند سازی شرکت های جدید دیجیتالی اعتماد به معنی نشان دادن علت سعی و کوشش در اثرات زیست محیطی و اجتماعی از پروژه ها به عنوان آنها با مردم بومی و دولت است. استان بریتیش کلمبیا است عضو موسس و اعتماد بیش از IP بنیاد برای کمک به ترویج این دوران جدید اعتماد خدمات دیجیتالی است که هر کس می توانید در تکیه می کنند."

SICPA

"برای بیش از 90 سال SICPA همکاری با دولت ها و شرکت ها و سازمان ها در سراسر جهان برای فعال کردن اعتماد در اسکناس و هویت و محصولات و مارک های. مشتریان فیزیکی و دیجیتال زندگی به طور فزاینده ای در هم پیچیده و در محل کار و در خانه و ماموریت ما این است برای کمک به شکل اعتماد دیجیتال تعاملات با همکاری در فعال کردن طرح های مانند اعتماد بیش از IP پایه و اساس است. ایجاد اعتماد در یک فاصله و در مقیاس یک چالش جهانی است که به صورت کیستون در ارائه نهایی قول از یک جهان به هم پیوسته: احترام به حقوق حریم خصوصی و امنیت از همه آنلاین و آفلاین" گفت: Kalin Nicolov رئیس دیجیتال ارز SICPA.

کمک عضو دیدگاه

DIDx

"اینترنت فاقد دیجیتال اعتماد لایه است که در مرکز کنترل و اداره می شود. آن است مهم تر از همیشه برای به دست گرفتن کنترل دیجیتال ما هویت و داده ها. این ToIP پشته فراهم می کند کنترل کامل از هویت دیجیتال و را قادر می سازد امن و حفظ حریم خصوصی-حفظ اعتماد کانال با قابل اثبات تبادل داده ها. دیجیتال اعتماد لایه از اینترنت است. DIDx (آفریقای جنوبی بر اساس startup) است هیجان زده برای کمک و ساخت سازگار اعتماد اکوسیستم در سراسر آفریقا با استفاده از ToIP پشته و خوشحالیم که برای پیوستن به استقرار ToIP بنیاد با بنیاد لینوکس" گفت: لوهان جاسوس, مدیر عامل شرکت DIDx.

GLEIF

"اعتماد میباشد در دنیای دیجیتال امروز و ما نباید ترس به چالش های موجود آنلاین فرآیندهای برای خوب بیشتر. اعتماد بیش از IP بنیاد فراهم می کند یک محیط خنثی برای این مکالمات مهم و تسهیل همکاری صنعت برای ایجاد یک استاندارد جهانی است که کسب و کار و مصرف کنندگان می توانید اعتماد. در این راستا از نزدیک با GLEIF کار به تاریخ به عنوان یک نه برای سود سازمان را قادر می سازد که دقیق تر کم هزینه تر و قابل اعتماد تر تصمیم گیری در مورد کسی که به انجام کسب و کار با. ما جهانی LEI سیستم حل مشکل اعتماد برای اشخاص حقوقی در سراسر جهان و ما نگاه به جلو به استفاده از تخصص ما در کنار بسیاری از سازمان های پیشرو در این بنیاد گفت:" استفان ولف مدیر عامل شرکت جهانی نهاد قانونی شناسه بنیاد (GLEIF).

kiva.org

"به عنوان اتصال به اینترنت و دیجیتال خدمات رسیدن به جهان ترین جمعیت های آسیب پذیر آن میباشد که ما پیاده سازی استاندارد سازگار سیستم" گفت: Matthew دعاوی مدیر ارشد استراتژی افسر در Kiva. "اعتماد بیش از IP بنیاد فراهم می کند یک چارچوب برای آوردن اعتماد به این ظهور بخش از اقتصاد دیجیتال و این کار را در یک راه است که مصرف کننده محور و خصوصی محور طراحی شده توسط."

انسان غول بنیاد

"هم افزایی حوزه های مورد اعتماد هویت و تغییر ناپذیر معانی مورد نیاز برای سازمان به ادغام جدید در سامانه اطلاعات اقتصادی. انسان غول بنیاد ماموریت به اجرای غیر متمرکز معانی است تراز وسط قرار دارد با اعتماد بیش از IP پایه و اساس است. ما مفتخریم برای کمک به پروژه های مشترک و طرح های در حال راه اندازی" گفت: پل Knowles رئیس هیئت مشورتی در انسان Colossus پایه و اساس است.

iRespond

"اعتماد پایه و اساس هر اکوسیستم و حکومت بسیار مهم است برای ایجاد اعتماد. ایجاد ToIP بنیاد یک گام مهم به سوی هر دو اعتماد و حکومت ساخته شده در گنجاندن شفافیت و استانداردهای باز. ما انتظار داریم ToIP به بخشی از ضروری چسب متصل است که شبکه های غیر متمرکز و هویت. محروم ذینفع ما خدمت می کنند به احتمال زیاد خواهد شد به دست آوردن از این قدم مهم برای پرداختن به چالش های سرپرستی و اختلال موانع سنتی به ایجاد هویت" گفت: اسکات رید مدیر عامل شرکت iRespond.

Marist College

"Marist College شده است در لبه برش از فن آوری و نوآوری. ما هیجان زده می شود یک عضو موسس این تلاش به آدرس دیجیتال اعتماد و غیر متمرکز مدیریت هویت در زمانی که اینترنت در معاملات بخش مهمی از آموزش عالی و در حال رشد ما اقتصاد دیجیتال" گفت: Michael Caputo, MS, معاونت فناوری اطلاعات/CIO Marist College.

شمال بلوک

"شمال بلوک متعهد به توانمندسازی جمعی تصویب دیجیتال قابل اثبات اعتبار که به اعتقاد ما ممکن نخواهد بود بدون قوی و استانداردهای مشترک. راه اندازی ToIP بنیاد آغاز یک فصل جدید برای هر سازمانی که مشغول به کار مجدانه برای افزایش اعتماد در زندگی تجربه است. ما نگاه به جلو به حمایت از افزایش مشارکت در اعتماد اکوسیستم و رو به رشد نوآوری در تجربه مصرف کننده از طریق دیجیتال اعتماد" گفت: Mathieu Glaude مدیر عامل در شمال بلوک.

R3

"R3 باقی می ماند متعهد به حمایت از توسعه امن و قابل اعتماد و حفظ حریم خصوصی حفظ هویت دیجیتالی اکوسیستم و مشارکت ما در اعتماد بیش از IP بنیاد بازتابی از آن تعهد است. مشتریان ما در صنایع از جمله بانکداری و بیمه و بهداشت و درمان و ارتباطات از راه دور همه توافق دارند که هویت نمی تواند در حل و انزوا. با این صنعت در آینده هم تحت اعتماد بیش از IP بنیاد ما می تواند کار بر روی استاندارد را قادر خواهد ساخت که قابلیت همکاری و باز کردن فرصت های جدید برای همه. ما Corda پلت فرم طراحی شده است برای فعال کردن معاملات خصوصی و با ترکیب کار ToIP بنیاد ما می تواند به توسعه راه حل های منحصر به فرد مناسب برای خود حاکمیت در دنیای دیجیتال" گفت: عباس علی سر از هویت دیجیتالی در R3.

Secours.io

"ما در گذشته ناتوانی در مقابله با حریم خصوصی است و هزینه های زندگی انسان به دلیل محدودیت های آن نوآوری است که می تواند زندگی را نجات دهد. اعتماد بیش از IP می دهد دولت تایید و حکومت به آن نیاز دارد و می شود اعتماد به آن نیاز دارد در حال حاضر اجازه می دهد نوآوری برای صرفه جویی در زندگی" گفت: Sgt. J. Stirling Ret., استان انتاریو با پلیس استانی SAR هماهنگ کننده.

TNO

"TNO عمیق دخالت در استانداردسازی و اکوسیستم از خود هویت مستقل از جمله W3C, DIF, Hyperledger, Sovrin, RWoT و IIW. ملی ما و شرکای بین المللی و مشتریان به دنبال full-stack اعتماد-over-IP راه حل. این ToIP رویکرد منحصر به فرد است به عنوان آن را شامل پیچیدگی بالا 'کسب و کار' بخش هایی از اعتماد-over-IP stack و همچنین حکومت از تمام لایه ها. ما بر این باوریم که ToIP بسیار عالی فراهم می کند زمین به کمک و توسعه بیشتر این دانش پایه و درخواست آن را به بسیاری از پروژه ها در 'admintech' و دیگر شعبات که در آن اعتماد به اصالت داده ها ضروری است," دکتر گفت: Oskar ون دفنتر دانشمند ارشد خود مستقل هویت TNO.

دانشگاه آرکانزاس

"اینترنت ساخته شده بود در 1970s و 1980s اجازه می دهد تا دستگاه به دستگاه انتقال اطلاعات, اما آن را از دست رفته اعتماد به لایه است که شناسایی افراد سازمان و یا اشیاء در حال اجرا ماشین آلات آن. اعتماد بیش از IP (ToIP) بنیاد ساختمان فنی و اداره استاندارد به ارائه که از دست رفته لایه را قادر خواهد ساخت که قابل اعتماد و امن نظیر به نظیر انتقال ارزش. صدای از صنعت, دولت و دانشگاه مورد نیاز برای تحقق بخشیدن به چشم انداز. به عنوان یک دانشگاهی شریک Blockchain مرکز تعالی در دانشگاه آرکانزاس با خوشحالی از پیوستن به این تلاش برای توسعه استانداردهای باز برای اعتماد به لایه بر روی اینترنت گفت:" ماری Lacity, والتون استاد و مدیر Blockchain مرکز تعالی در دانشگاه آرکانزاس است.

در مورد بنیاد لینوکس

تاسیس در سال 2000 بنیاد لینوکس پشتیبانی می شود بیش از 1000 عضو و پیشرو جهان در صفحه اصلی برای همکاری در باز کردن نرم افزار منبع باز و استانداردهای داده ها باز کردن و باز کردن سخت افزار. بنیاد لینوکس پروژه های مهم به زیرساخت ها از جمله لینوکس Kubernetes, Node.js و بیشتر. بنیاد لینوکس روش با تمرکز بر بهره گیری از بهترین شیوه ها و پرداختن به نیازهای همکاران, کاربران و ارائه دهندگان راه حل برای ایجاد مدل های پایدار برای همکاری باز. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما در linuxfoundation.org.

بنیاد لینوکس دارای علائم تجاری ثبت شده و با استفاده از علائم تجاری. برای یک لیست از علائم تجاری از بنیاد لینوکس لطفا دیدن آن علامت تجاری استفاده از صفحه: www.linuxfoundation.org/trademark-usage. لینوکس یک علامت تجاری ثبت شده از لینوس توروالدز.

در مورد مستر (NYSE: MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت ها و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن