مکعب را Trafficware به ارمغان می آورد موج بعدی متصل تکنولوژی خودرو به مشتریان با خود پرداز 2.10

مکعب شرکت (NYSE:توله) امروز اعلام کرد که Trafficware که عمل در آن مکعب سیستم های حمل و نقل (CTS) کسب و کار div

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

مکعب شرکت (NYSE:توله) امروز اعلام کرد که Trafficware که عمل در آن مکعب سیستم های حمل و نقل (CTS) کسب و کار division منتشر کرده است دستگاههای خودپرداز 2.10 جدیدترین نسخه از آن صنعت پیشرو پیشرفته حمل و نقل پلت فرم مدیریت مرکزی, حمل و نقل, مدیریت سیستم است که به ارمغان می آورد ترافیک شبکه داده به یک مخزن برای یک زمان واقعی مشاهده یکپارچه ترافیک عملیات. یک به روز رسانی عمده به دستگاههای خودپرداز 2.10 فراهم می کند متصل خودرو فن آوری به عنوان یک ویژگی استاندارد به مشتریان. TidalWave ترافیک و مدیریت ترافیک سرویس اطلاعات منتشر شده توسط لبه محاسبات و یادگیری ماشین.

"ما در حال کار به طور مداوم به منظور افزایش دستگاههای خودپرداز سیستم با آخرین متصل خودرو فن آوری برای اطمینان از شهری و روستایی ترافیک مدیران باید آخرین ابزار برای بهبود جریان ترافیک و ایمنی" گفت: جو Custer, معاون رئیس جمهور و مدیر کل Trafficware مکعب سیستم های حمل و نقل. "ما همیشه گوش دادن به بازخورد مشتری در حالی که اجرای ما آخرین به روز رسانی. ما همچنین متوجه همه سازمان های منابع نامحدود به همین دلیل است که ما هیجان زده به TidalWave یکی از ویژگی های استاندارد از دستگاههای خودپرداز 2.10 به طوری که تمام مشتریان خواهد شد که دسترسی به این تکنولوژی پیشرفته است."

TidalWave اجازه می دهد تا همکاران به راحتی دسترسی به داده ها و تبدیل با سرعت و وضوح از ترافیک داده ها جریان تحویل از ترافیک زیرساخت برای هر خودرو و یا دستگاه. TidalWave را در زمان واقعی خدمات باز می شود فرصت های بی پایان برای ساخت برنامه های کاربردی جدید که در بهبود ایمنی و کاهش تراکم.

TidalWave می فرستد زنده تقاطع اطلاعات در کمتر از یک ثانیه از زیرساخت به خودرو را قادر می سازد که بهینه مسیریابی وسیله نقلیه با استفاده از پیش بینی تقاطع رفتار و بار ترافیک. این TidalWave خدمات با بهره گیری از خدمات ابری و نمی خواهد تاثیر زیرساخت های شهرستان.

علاوه بر این خود پرداز 2.10 ارتقا شامل ادغام GRIDSMART SMARTMOUNT بل دوربین برای نشان دادن یک فیش آی, نمایش اطلاعات دستگاه و دوربین وضعیت به ارائه قوی تر تصاویر و اطلاعات بیشتر در مورد تقاطع ها. اضافه شده وجود دارد گزارش و هشدار دهنده برای عابر پیاده فاز, فرمت, و آن را آسان تر برای محافظت از آسیب پذیر کاربران جاده و ترخیص قرمز پسوند محافظت می کند که تمام کاربران جاده ها است.

Trafficware بیش از 250 عمده تاسیسات با تجهیزات مستقر در بیش از 50,000 تقاطع ها در سطح جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کامل خود پرداز 2.10 تجربه, لطفا کلیک کنید برای ثبت نام اینجا را برای دستگاههای خودپرداز 2.10 وبینار در حال وقوع در 27 مه در 3 p. m. EST.

در مورد مکعب Corporation

مکعب یک تکنولوژی-محور بازار-پیشرو در ارائه دهنده راه حل های یکپارچه که باعث افزایش درک موقعیتی برای حمل و نقل دفاع C4ISR و آموزش مشتریان در سراسر جهان برای کاهش ترافیک شهری و بهبود ارتش اثربخشی و آمادگی عملیاتی. تیم ما نوآوری به ایجاد یک تفاوت مثبت در زندگی مردم است. ما ساده روزانه خود را به سفر. ما ترویج ماموریت موفقیت و ایمنی برای کسانی که خود را در خدمت ملت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مکعب لطفا www.cubic.com و یا در توییتر @CubicCorp.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب