کومو فرضیه در مورد سرنگونی de Blasio پس از نیویورک شورش: 'پلیس انجام نداده و کار خود را شب گذشته'

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو آشکارا فرضهای روز سه شنبه در مورد سرنگونی شهردار نیویورک, بیل د Blasio شایع

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو آشکارا فرضهای روز سه شنبه در مورد سرنگونی شهردار نیویورک, بیل د Blasio شایع پس از غارت و تخریب جاروب در سراسر منهتن در شب دوشنبه قریب به اتفاق NYPD و خروج از شهر به دنبال مانند یک منطقه جنگی.

"من نا امید و خشمگین از آنچه اتفاق افتاده در شهر نیویورک در شب گذشته. که فعالیت های جنایی هر کسی صدمه دیده است."

د Blasio دو برابر شده بود NYPD افسران در خیابان به 8,000 در شب دوشنبه و تحمیل 11 بعد از ظهر حکومت نظامی پس از سه شب از اعتراضات علیه خشونت پلیس بودند را تحت الشعاع قرار توسط خشونت است.

اما این کافی نیست برای جلوگیری از شایع غارتگران از مصرف بیش از میدتاون منهتن. روزانه وحش شاهد صدها نفر از تظاهر کنندگان رومینگ آزادانه برای ساعت از طریق شهرستان غارت فروشگاه های بی شماری تنظیم آتش سوزی بارگذاری سرقت مغازه به Suv ها و آسیب رساندن به اتومبیل و عرض است. ساعت پلیس هیچ جا دیده می شود.

"ما در حال گسترش کمی نازک" یک افسر گفت: روزانه جانور در حدود 10 p. m. آنها پس از بازداشت شش نفر در نزدیکی میدان تایمز اما قادر به تعقیب کردن صدها نفر که فرار کرد ،

در روز سه شنبه NYPD گفت: این بازداشت 700 نفر شب گذشته برای غارت در منهتن.

یک برافروخته کومو گفت: پلیس و شهردار قادر به محافظت از شهر نیویورک—یک شهر در حال حاضر بر روی زانو خود را از coronavirus بیماری همه گیر.

"پلیس در نیویورک [شهر] نمی شد موثر در انجام کار خود را شب گذشته ، آنها را مجبور به انجام یک کار بهتر است," او گفت:. "شما 38,000 NYPD. آنها باید حفاظت شده این شهرستان قبل از اینکه در این شرایط... آنها نمی بود آن شب گذشته است. اما به اعتقاد من در ذاتی ظرفیت NYPD."

کومو گفت که او تا به حال ارائه شده تمام نیویورک شهرداران کمک گارد ملی و پلیس ایالتی برای کمک به جلوگیری از غارت و چپاول در دوشنبه, اما, de Blasio نیست را ارائه دهد. شهردار گفت: گارد ملی خواهد بود و نه مفید و NYPD کافی بود.

"نگاهی به فیلم آن را یک رسوایی" کومو گفت. "من معتقدم که شهردار اهمیت جلوه دامنه مشکل است. من فکر می کنم او اهمیت جلوه این مدت از این مشکل و من فکر نمی کنم آنها استفاده کرده اید به اندازه کافی پلیس برای رسیدگی به این وضعیت به دلیل این inarguable که آن را خطاب شب گذشته. حقایق."

کومو گفت: گزینه بود به "جابجایی" شهردار آورد و در گارد ملی در طول یک وضعیت اضطراری "و در واقع بیش از... شهردار است."

او گفت: "ما در آن نقطه" و که این امر می تواند بیش از حد هرج و مرج در حال حاضر. او گفت: گارد ملی نمی خواهد نیاز اگر کل NYPD—بزرگترین اداره پلیس در کشور—به درستی مستقر شده اند.

هزاران نفر از مردم مسالمت آمیز اعتراض در سراسر شهر نیویورک در شب دوشنبه پس از مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در دست یک افسر پلیس در مینیاپولیس. به عنوان شب سقوط کرد گروه های بزرگ را شکست و شروع فوق العاده عرض و غارت صدها نفر از مغازه های کنار خیابان, خیابان پنجم, Sixth Avenue, و بیشتر.

در منهتن کومو گفت: غارتگران به حال "تاری" خط با تظاهرات مسالمت آمیز و پریشان از مقدار مورد نیاز گفتگو در مورد نژادپرستی و نابرابری و خشونت پلیس. او گفت: او می خواهد قانون اگر آن را آورده بود قبل از او به افسران پلیس " شکایت سوابق عمومی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب