Cyxtera + Zadara تحویل سازمانی پیشرفته ذخیره سازی بر روی تقاضا به کاهش مالی و ریسک عملیاتی

Zadara سازی, Inc., یک رهبر در شرکت ذخیره سازی-as-a-service امروز اعلام کرد یک فن آوری با همکاری Cyxtera یک رهب

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

Zadara سازی, Inc., یک رهبر در شرکت ذخیره سازی-as-a-service امروز اعلام کرد یک فن آوری با همکاری Cyxtera یک رهبر جهانی در مرکز داده colocation و اتصال خدمات. Zadara را به طور کامل مدیریت ذخیره سازی-به عنوان یک سرویس در حال حاضر در دسترس در Cyxtera را 62 بسیار متصل هیبرید-آماده مراکز داده در سراسر جهان است. با هم این دو شرکت در حال دگرگون سازی و کمک به کاهش مالی و ریسک عملیاتی با ارائه پیشرفته ذخیره سازی بر روی تقاضا.

برای شرکت ها و XaaS شرکت تسهیل ذخیره سازی داده ها و مدیریت برای اطمینان از بازده بیشتر است مهم تر از همیشه قبل از. همکاری بین Zadara و Cyxtera کاهش بار داشتن و مدیریت ذخیره سازی زیرساخت ها فراهم می کند و قابلیت ذخیره سازی شرکت بدون تحمیل سفت و سخت CapEx هزینه های.

"هنگامی که شما ترکیب کنترل سرمایه گذاری, ذخیره سازی و به راحتی از یک مرکز داده و خدمات ارز در کل دنیای جدید از امکانات باز گفت:" راسل Cozart, Cyxtera را SVP از محصول و بازاریابی استراتژی. "Zadara است که قادر به یکپارچه گام در آورد و مشتریان یک سطح از کارایی ، اثربخشی و انعطاف پذیری در تقاضا است که به سادگی نمی توان به دست آورد با میراث ذخیره سازی ارائه شده است."

قرار دارد بومی در Cyxtera مراکز داده و به راحتی در دسترس از طریق Cyxtera را در بازار Zadara ذخیره سازی-به عنوان یک سرویس تضمین می کند که شرکت ها در حال حاضر می تواند به طور چشمگیری ساده سازی و پرداخت تنها برای آنچه که آنها استفاده کنید. با اضافه کردن Zadara, Cyxtera مشتریان دسترسی به چند-ردیف سازی-as-a-service solution با یک ابر خصوصی و تمام قابلیت های یک مرکز داده است.

"سازمان های دیگر نیاز به آن را به تنهایی وقتی که می آید به shouldering ذخیره سازی داده ها بار گفت:" نلسون Nahum مدیر عامل و بنیانگذاران Zadara. "این زمان نامشخص است که چرا سازمان ها به دنبال یک شرکت ذخیره سازی سیستم را کاهش می دهد که مالی و ریسک عملیاتی در حالی که اجتناب از سردرد در ارتباط با قراردادهای بلند مدت حداقل تعهدات و مدیریت چندین راه حل های ذخیره سازی."

Zadara پیشرفته سازی امکانات:

  • انعطاف پذیری: 100% OpEx; رشد و کوچک بر روی تقاضا و آسان برای مصرف pay-as-you-go مدل
  • امنیت: در-استراحت در پرواز رمزگذاری; کاملا جدا منابع
  • گزینه ها: بلوک, فایل, شی; عکس; آینه; تأمین نازک; بیشتر
  • راحتی: public/private cloud سرويس رايگان فورشيرد در Cyxtera محل(ع)
  • بهره وری: هیچ ذخیره سازی تکنولوژی روز کردن مسائل مربوط; کاملا مدیریت شده راه حل
  • وحدت: باعث می شود ترکیبی واقعی محیط محاسبات ممکن است با فعال کردن واحد data پارچه ای است که اجازه می دهد تا کاربران را انتخاب کنید که چگونه خود را به طور کامل مدیریت شرکت ذخیره سازی راه حل های میزبانی شده است

Zadara پیشرفته سازی-as-a-service در Cyxtera حال حاضر در دسترس است. همه Zadara راه حل از ویژگی های 24/7/365 پشتیبانی زنده, فعال, سیستم, مدیریت, دوره های غیر مخرب ارتقاء سخت افزار و 100%-تضمین آپ تایم.

در تاریخ 16 ژوئن در 11:30 a. m. ET Zadara و Cyxtera میزبان زنده وبینار با عنوان "کاهش خطر با پیشرفته ذخیره سازی بر روی تقاضا است." شنیدن راه حل های تخصصی معماران از Cyxtera و Zadara بحث در مورد چرا پیشرفته ذخیره سازی بر روی تقاضا راه حل ایده آل برای کمک به شما در مدیریت تغییر نیازهای ذخیره سازی داده ها در امروز نامشخص آب و هوا. برای ثبت نام اینجا مراجعه کنید: https://bit.ly/2XgzA0z

برای کسب اطلاعات بیشتر: https://www.zadara.com/partners/msp/cyxtera.php

در مورد Zadara

در سال 2011 تاسیس Zadara است چگونه تغییر سازمانی داده ها ذخیره می شود و مدیریت ارائه شده توسط شرکت ذخیره سازی داده ها به عنوان یک به طور کامل مدیریت خدمات. با راه حل های موجود در محل و از طریق ابر و colocation ارائه دهندگان Zadara اختصاصی نرم افزار همراه با سخت افزار کالا در 100%-OpEx پرداخت-فقط-برای-چه-شما-استفاده از سرویس کمک می کند تا شرکت بود چالاک تر و بدون به خطر انداختن ویژگی ها و قابلیت های سازمانی پیشرفته کاربران تقاضا است. برای ارائه در این وعده Zadara عمل در سراسر جهان از جمله صدها نفر از داده ها در مراکز دولتی و خصوصی-cloud همکاران و تیم متخصص فراهم می کند که خدمات و پشتیبانی 24/7. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت https://www.zadara.com یا به دنبال شرکت در LinkedIn و توییتر مانند Facebook یا مشترک شدن در یوتیوب.

در مورد Cyxtera

Cyxtera یک رهبر جهانی در مرکز داده colocation و اتصال خدمات. این شرکت در عمل رد پا از 62 مراکز داده در 29 بازارهای سراسر جهان ارائه خدمات به بیش از 2000 شرکت های پیشرو و ایالات متحده در سازمان های دولت فدرال. Cyxtera به ارمغان می آورد ثابت عملیاتی تعالی جهانی در مقیاس انعطاف پذیری و مشتری متمرکز بر نوآوری با هم به ارائه مجموعه جامع مرکز داده ها و اتصال خدمات. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به www.cyxtera.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن