ارائه در پایان تیز

در حال اجرا یک کسب و کار مواد غذایی, آیا آن را یک عملیات مستقل تجاری آشپزخانه و یا یک رستوران زنجیره ای است که

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

در حال اجرا یک کسب و کار مواد غذایی, آیا آن را یک عملیات مستقل تجاری آشپزخانه و یا یک رستوران زنجیره ای است که هرگز یک تکه از کیک.

اجاره بالا, باریک, حاشیه, ساعت های طولانی و کارمندان هستند و فقط برخی از مسائل است که 60% از رستوران ها در سال اول خود را. این فرفره سخت و جهانی و همه گیر است فقط آن را به یک کل خیلی سخت تر است.

پس از صرف بخشی از کار خود را برای پذیرایی حوادث بزرگ مانند Royal Ascot و همپتون دادگاه Flower Show, Alex Hall اجرایی آشپز Unilever مواد غذایی راه حل های بریتانیا و ایرلند می گوید: اولین دیدگاه در شنیدن در مورد انگلستان مستند شد برای دوستان شاغل در صنعت حوادث. "که تابستان خود را رفته و درآمد با آن," او می گوید.

"نیازهای سرآشپزها foodservice اپراتورها و مهمانان خود را در سراسر جهان در حال تغییر تقریبا روزانه" اذعان هری Brouwer, مدیر عامل شرکت Unilever مواد غذایی راه حل (UFS). "این مهم است که ما همیشه در ارتباط ماندن در طول این دوره و حمایت از یکدیگر به منظور دریافت از طریق این."

گوش دادن به کسانی که نیازهای دیده است UFS بسیج مقیاس و تخصص برای کمک به foodservice کسب و کار در سراسر صنعت و در سراسر جهان دسترسی به منابع مشاوره و پشتیبانی آنها نیاز دارید.

هرگز هدف این شرکت برای حمایت از الهام بخش و پیشرفت شده است بیشتر مربوط به عنوان سرآشپزها و foodservice اپراتورها آن را در خدمت صورت خود, سخت ترین چالش نشده است.

در اینجا شش راه UFS تیم در حال کمک به foodservice اپراتورها در حال حاضر:

1. ایجاد انجمن برای ارتباط و دسترسی بسیار مورد نیاز مشاوره

رستوران ها شده است برخی از سخت ترین-آمار کسب و کار در طول Covid-19. به تازگی آمار و ارقام منتشر شد از آمریکا انجمن ملی رستوران نشان می دهد چهار در ده رستوران درهای خود را بسته اند به خوبی در حالی که دو سوم از نیروی کار وجود داشته گذاشته شده یا به طور موقت یا دائم.

ایجاد هاب برای کمک به صاحبان و مدیران رستوران در برخورد با مسائل از جمله اشتغال, قانون موجر و از کجا و چگونه برای دسترسی به کمک های دولت بود اولین اقدام نقطه برای UFS.

"زمانی که ما راه اندازی #GastronomiaRazem مشاوره پلت فرم در Facebook در لهستان بیش از 2500 سرآشپزها امضا فقط در 12 ساعت; در حال حاضر که تعداد بیش از 6,500 می گوید:" هری.

این ابتکار به سرعت توسط یکی در فرانسه Gestion De Crise Pour Les رستوران و انگلستان که در آن UFS همکاری در "#UnitedWeStand" اجازه می دهد تا اپراتور برای قرار دادن سوالات به کارشناسان با استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی.

در کنار این انجمن مشاوره آنلاین در دسترس است به foodservice اپراتورهای 24/7 از طریق UFS.com وب سایت در هر کشور آن را در عمل. یک بخش اختصاص داده شده در مورد نحوه مبارزه با Covid-19 با هم به مشاوره در موضوعاتی مانند مواد غذایی تحویل منوها برای جذب مشتریان و چگونه به اطمینان شام با ایمنی مواد غذایی شیوه های.

2. کمک به رستوران محوری را انتخاب کنید و در خانه تحویل

از زمان همه گیر دیده است نشستن در رستوران نگاه به انطباق با منوهای خود را به غیر تماسی انتخاب یو پی اس و تحویل خانه. در کنار منابع آنلاین در بازاریابی, آشپزخانه, سازمان و Covid-19 بهداشت ملاحظات UFS ارائه کسب و کار با دسترسی به آخرین تحقیقات صنعت و روند اطلاعات برای کمک به خدمت به این بازار در حال ظهور فاصله است.

UFS خود سرآشپزها از جمله اندونزی, سر آشپز, تفنگ, تفنگ چاندرا Handayana نیز بازی بخشی خود را و با استفاده از رسانه های اجتماعی برای میزبانی مذاکرات ارائه توصیه های عملی و منو الهام بخش برای غذا اپراتور جامعه است.

"مواد غذایی و آشامیدنی کسب و کار در اندونزی هستند و سوم بزرگترین کمک کننده به وزارت امور خارجه درآمد و پس از بخش نفت و گاز می گوید:" آشپز تفنگ تفنگ. "ما foodservice اپراتورهای واقعا مهم برای کشور ما است."

مذاکرات در ایمنی مواد غذایی و ایده هایی برای ایمنی-تقویت دستور دریافت شده اند در رسانه های اجتماعی. "ما همچنین ارائه راهنمایی در مواد غذایی منجمد, ایجاد, آماده-به-خوردن و آماده به طبخ غذاهای و تحویل مواد غذایی به دلیل این بزرگ tailwind فرصت اپراتورها باید به حساب به عنوان مواد غذایی روند در حال رفتن این راه" او می افزاید.

3. ساخت خانه تحویل برنامه های مقرون به صرفه برای کوچک تامین کنندگان

کار با بازارهای آنلاین در سراسر جهان برای حمایت از مواد غذایی محلی اپراتورها نیز کلیدی برای UFS. در سنگاپور و مالزی و فیلیپین و ویتنام شرکت با همکاری Carousell برای کمک به 180,000 مواد غذایی کوچک اپراتورهای ذکر شده بر روی پلت فرم رایگان است.

این #SupportLocal ابتکار کوچکتر اجازه می دهد تا اپراتور برای ارائه بر روی تقاضا غذای آماده خدمات بدون تحمیل هر گونه هزینه های راه اندازی.

UFS نیز با ارائه این اپراتور حرفه ای منابع از جمله دستور العمل های رایگان, راهنمایی و آموزش های ویدئویی در تحویل مواد غذایی و رسانه های اجتماعی عکاسی به کمک به آنها را از لیست.

"مواد غذایی محلی کسب و کار در قلب هر جامعه در جنوب شرق آسیا می گوید:" ستاره چن EVP مشتری توسعه و عملیات UFS. "ما امیدواریم که این ابتکار مشترک را حمایت از کسب و کارهای محلی و عمل به عنوان یک کاتالیزور برای بسیاری از به آغوش digitisation," او می گوید.

در فرانسه و پرتغال, UFS راه اندازی کرده است 'j'aime Mon, Resto/محلی من Eatz' پلت فرم برای تشویق مصرف کنندگان برای حمایت از رستوران های محلی هنوز هم در منطقه خود است. پیوستن به فرایند برای رستوران ها است که به سرعت و به صورت کاملا رایگان 100% از هر سفارش مشتری با بهره گیری رستوران. ابتکار عمل خواهد شد نورد در بازارهای بیشتر به زودی.

این 'j'aime Mon, Resto' پلت فرم ایجاد شده توسط UFS برای حمایت از رستوران های محلی در فرانسه و اسپانیا و به مصرف کنندگان اجازه می دانم که هنوز هم باز برای سفارشات خود neigbourhood.

4. محصولات برای کاهش دبستان و راهنمایی با کمبود کارکنان

اپراتورهای مواد غذایی در چین اولین کسانی بودند که به احساس نیروی کامل از این بیماری همه گیر. بازسازی مشتریان خود اعتماد به نفس در ایمنی مواد غذایی و نشست های در حال ظهور نیازهای مصرف کننده اغلب با کاهش تعداد کارکنان در آشپزخانه, شد کلید علل نگرانی است.

و همچنین به عنوان تهیه اپراتورها با توصیه های عملی در ایمنی مواد غذایی و ماسک و ضد عفونی کننده های UFS چین تیم ارائه کمک در دور گروهی و تک وعده غذا راه حل ها و بازدید همه از مشتریان خود را تقریبا " از طریق ویدئو کنفرانس. "ما می خواستیم آنها را به اعتماد به نفس در ما به اجازه دهید آنها را می دانم که ما برای زنده ماندن این بحران هم می گوید:" شیعه Quan از UFS چین است.

کمک به اپراتورهای تنظیم به مشتری جدید غذا نیاز با کوچکتر سر تعداد در آشپزخانه دیدم تیم راه اندازی مجموعه ای جدید از آماده برای استفاده و بسته سس برای کمک به کاهش, آشپزخانه, دبستان و دریافت وعده های غذایی به مشتریان هر چه زودتر. و بازخورد از اپراتورها بسیار مثبت بوده است.

5. کمک به اپراتورهای مدیریت استرس و سلامت روان

در بهترین زمان غذا اپراتورها باید به کار سخت برای به تعادل نیازهای کسب و کار و بهداشت و رفاه کارکنان; Covid-19 به تقویت این.

UFS شد و موسس شریک #FairKitchens جنبش برای حمایت از رفاه سرآشپزها و foodservice حرفه ای در سراسر جهان در تمام طول سال. "اما ما می دانستیم حمایت بیشتر مورد نیاز بود به آنها را از طریق این می گوید:" UFS کانادا عامل مدیر بازاریابی ناتاشا فریزر. "هدف ما این است که نه فقط برای کمک به کسب و کار برای زنده ماندن ما می خواهیم افرادی که اجرای آنها برای بیرون آمدن از این در یک قطعه بیش از حد."

دسترسی به برنامه های تندرستی مانند فضای ذکر شده در UFS سایت. و در همکاری با انجمن ملی رستوران, UFS, شمال امریکا ایجاد شده بارگیری در این هفته سری از آنلاین سمینارها در سلامت روان و تندرستی. اول ورودی شامل از مواد غذایی نویسنده dwell و پاملا Paresky از روانشناسی امروز است.

در آفریقای جنوبی UFS و #Fairkitchens همکاری با آفریقای جنوبی افسردگی و اضطراب گروه (SADAG) به ارائه یک گروه اختصاص داده 24/7 پشتیبانی مشاوره خدمات خط.

6. کاهش ضایعات مواد غذایی و پیدا کردن استفاده از مازاد انبار

یک کاهش شدید در کسب و کار را ترک کرده است بسیاری از رستوران ها با مازاد انبارهای غذا. در اروپا UFS همکاری در بیش از حد خوب به آن بروید را 'WeCare'/ 'Steun Lokaal' ابتکار است که دیده می شود این مواد غذایی مازاد شرکت باز کردن آن پلت فرم اجازه می دهد تا مواد غذایی اپراتورها به فروش غذاهای خود را در استاندارد قیمت از طریق این برنامه بدون هیچ هزینه اضافی.

در استرالیا, UFS کار با جدید آنلاین, بازار Yume مواد غذایی استرالیا برای فعال کردن توزیع کنندگان مواد غذایی به خرید و فروش با کیفیت از سهام هر یک از دیگر.

زندگی پس از مستند

"ما می دانیم که مردم از دست رفته غذا خوردن می گوید:" UFS سرآشپز اجرایی برای انگلستان و ایرلند Alex Hall. "تحقیقات در انگلستان نشان می دهد که پس از ملاقات با خانواده, این, غذا خوردن در رستوران است که مردم از دست رفته بسیاری در طول این بیماری همه گیر.

"Covid-19 است که رفتن به تغییر دهید, صنایع غذایی, اما اگر وجود دارد هر صنعت که مقابله با آن, این, یکی," او می گوید. "ما در حال استفاده بودن در انگشتان ما آن را بخشی از کار شما باید آماده به خدمت به مردم در طول روز است. این کار ما در UFS برای ایستادن در کنار ما اپراتورها را به انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به آنها را نگه دارید و در انجام آنچه انجام می دهند بهترین است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن