حزب دموکرات بایدن می تواند شلیک کنید من در 5th Ave. و من هنوز هم می خواهم به او رای.

در یک تماس تلفنی به زمان ساده تر—قبل از بی سابقه جهانی همه گیر در سراسر کشور و ناآرامی های مدنی بیش از فراقانو

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

در یک تماس تلفنی به زمان ساده تر—قبل از بی سابقه جهانی همه گیر در سراسر کشور و ناآرامی های مدنی بیش از فراقانونی سیاه آمریکایی—حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن باید شرکت تصمیم گرفتند بدنام شوخی های ساخته شده توسط رئیس جمهور تهمت چهار سال پیش در کمپین بلیزرز.

سال 2016 وجود دارد و فقط دو هفته تا آیووا قفقاز. واقعیت تلویزیون ستاره و املاک و مستغلات مغول دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود سناتور جمهوری خواه و او به خوبی از اعتماد به نفس در مورد شانس خود را.

"من می تواند ایستادن در وسط خیابان پنجم و کسی شلیک کنید و من نمی خواهد از دست دادن هر رای دهندگان OK؟" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تقلید از شلیک یک تفنگ با انگشتان دست خود را در یک کمپین توقف در آیووا. "آن را مانند باور نکردنی است." بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت: "من سخنرانی بسیار خوبی دریافت کرده است. واقعا مردم! خانه بسته بندی شده—سرریز!"

"خود مخاطبان آن را دوست دارم" NPR خبرنگار همین Gonyea نوشت: در آن زمان: "به آنها بگو آره گاهی اوقات او باعث می شود من انقباض غیر ارادی ماهیچه, اما من هنوز هم او را دوست دارم و من هنوز هم فکر می کنم او درست برای امریکا است.'"

اما در حال حاضر بایدن حامیان هستند co-امید بستن به شوخی در توییتر برای تفریح خود را حتی به شوخی ارائه را به یک گلوله خود را در نشانه ای از چگونه پرشور در انتخابات ماه نوامبر شکل دادن است.

"جو بایدن می تواند شلیک کنید من در وسط خیابان 5& من عذر خواهی به او برای استفاده از یکی از گلوله و پس از آن من خواهد خزیدن در دست من زانو و از طریق invected ثابت کلاس به محل رای به او رای on Nov. 3 [sic]" نوشت @rmertel.

در پاسخ @PattysYorkie توییتی "من ممکن است یک زمان سخت به انجام همه که من کمی قدیمی است. اما من شما را سر در گم می شود اگر من می خواهم را امتحان کنید!"

"جو بایدن می shoot me on 5th Avenue & من بپرسید آمبولانس به رها کردن من در انتخابات" نوشت: @maryruthedk.

"جو بایدن می تواند ایستادن در وسط خیابان 5 و ساقه جو بایدن و من هنوز هم می خواهم به او رای" اضافه شده @if_you_see_kaye.

"جو بایدن می تواند ایستادن در وسط خیابان 5 و شلیک یک صد نفر و ما هنوز رای گیری در برابر تهمت ایم" @FrankXMjr. "باهم است."

"جو بایدن می shoot me on 5th avenue و اگر من جان من را برای رای دادن به او, اگر من آخرین کلمات من خواهد بود...او این کار را در دفاع از خود پس از رای گیری برای جو" @Hamsteronstilts نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب