Deutsche Telekom و اریکسون تقویت همکاری با 5G مقابله

Deutsche Telekom را انتخاب اریکسون برای 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) استقرار اریکسون پس از ارائه موفق نوسازی خود

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399
  • Deutsche Telekom را انتخاب اریکسون برای 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) استقرار اریکسون پس از ارائه موفق نوسازی خود 2G/3G/4G شبکه های
  • اریکسون سیستم رادیویی محصولات و راه حل استفاده می شود برای 5G زد استقرار در سراسر آلمان به صورت کارآمد و سریع اجرای
  • Deutsche Telekom استفاده کنید اریکسون طیف های به انعطاف پذیری مدیریت هر دو 4G و 5G ترافیک

اریکسون (NASDAQ: ERIC) و Deutsche Telekom AG بزرگترین مخابراتی ارائه دهنده خدمات در اروپا, درآمد, باید تقویت همکاری خود را با چند سال مقابله به استقرار ارائه دهنده خدمات 5G رادیو دسترسی شبکه (زد) در سراسر آلمان است.

با توجه به شرایط معامله چند سایت های تلفن همراه خواهد شد به روز رسانی به آخرین فناوری 5G استاندارد بیش از چند سال آینده با استفاده از اریکسون سیستم رادیویی محصولات و راه حل. 5G معامله است که در علاوه بر این به چند زد توافقنامه به Deutsche Telekom طول می کشد گام بعدی پس از موفق مشترک نوسازی آن 2G, 3G و 4G شبکه های رادیویی بیش از دو سال گذشته.

برنده جایزه اریکسون طیف های حل نیز مستقر می شود اجازه می دهد Deutsche Telekom به صورت پویا مدیریت 4G و 5G ترافیک در شبکه خود را از طریق استفاده بهینه از موجود طیف افزایش پوشش عملکرد و تحرک است.

کلودیا نعمتالله عضو هیئت مدیره برای نوآوری و تکنولوژی Deutsche Telekom AG می گوید: "ما خوشحالیم که در بر داشت یک پیشرو 5G تامین کننده اریکسون به عنوان یک شریک که دارای همچنین متقاعد شده ما در گذشته در نوسازی از تلفن همراه ما دسترسی به شبکه. پس از قابل اعتماد و در زمان نوسازی نوار برای 5G رول در آنتن شبکه است که به طور طبیعی نیز بالا است."

آرون Bansal رئیس جمهور از اروپا و آمریکای لاتین, اریکسون می گوید: "این 5G معامله یک عهد به استثنایی همکاری های دراز مدت ما جعلی با دویچه Telekom هر دو در اینجا در آلمان و در سراسر اروپا است. با ما تجربه جهانی و تکنولوژی پیشرو خواهیم استقرار جهانی 5G شبکه در آلمان با DT و ما هیجان زده در مورد این فصل بعد در روابط ما"

علاوه بر همکاری در زمینه های عمومی و شبکه های تلفن همراه این دو شرکت همچنین همکاری نزدیک با هم وقتی که می آید به تجهیز شرکت های صنعتی خصوصی با شبکه های تلفن همراه به اصطلاح پردیس شبکه. اخیرا همکاران به طور مشترک مجهز به فرد ب ام و Osram گیاه سایت.

یادداشت به ویراستاران:

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد اریکسون 5G

اریکسون طیف های
اریکسون سیستم رادیویی

ما را دنبال کنید:

اشتراک اریکسون منتشر شده در مطبوعات در اینجا.
www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

در مورد اریکسون:
اریکسون را قادر می سازد ارتباطات ارائه دهندگان خدمات را به تصرف کامل ارزش اتصال. این شرکت نمونه کارها دهانه, شبکه های دیجیتال, خدمات, خدمات مدیریت و در حال ظهور کسب و کار و طراحی شده است برای کمک به مشتریان ما بروید دیجیتال افزایش بهره وری و پیدا کردن جریان درآمد. اریکسون سرمایه گذاری در نوآوری تحویل داده اند مزایای تلفن و تلفن همراه باند پهن برای میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان است. این Ericsson سهام ذکر شده در نزدک استکهلم و در نزدک نیویورک. www.ericsson.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب