Deutsche Telekom راه اندازی اولین پلت فرم باز برای اینترنت اشیاء (IoT)

Deutsche Telekom پرده برنامه های به شدت ساده و پیچیده اینترنت از چیزهایی است. با یک پلت فرم منحصر به فرد را به

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

Deutsche Telekom پرده برنامه های به شدت ساده و پیچیده اینترنت از چیزهایی است. با یک پلت فرم منحصر به فرد را به ارمغان می آورد همه بازیکنان با هم از جمله توسعه دهندگان و اپراتورها شرکا و تامین کنندگان. این "hub" خواهد بود که صنعت جدید محل ملاقات برای اینترنت از چیزهایی است. مهم ترین هدف این است که برای ایجاد دسترسی و بهره برداری از به طور فزاینده ای ناهمگن IoT اکوسیستم به عنوان ساده و قابل کنترل به عنوان امکان پذیر است. شفافیت به جای پیچیدگی با استانداردها و باز رابط: این Deutsche Telekom پاسخ به ضروری ترین تقاضا در جهان از IoT.

رویکرد انقلابی

جدید صنعت و محیط زیست به ارمغان می آورد با هم طیف کاملی از مهم ترین عناصر ضروری برای IoT راه حل: اتصال دستگاه های خدمات ابر و راه حل های برای تجزیه و تحلیل داده ها. Deutsche Telekom است که نه تنها با تکیه بر خود IoT ارائه شده است. بازار با متنوع آن شریک نمونه کارها ارائه می دهد مشتریان بیشترین حد ممکن انعطاف پذیری. این بطور قابل توجهی ساده به راه اندازی و بهره برداری از فردی IoT راه حل. آن را نیز به شدت کاهش زمان توسعه از فرد راه حل های مشتریان به بازار آمادگی.

با جدید "hub" برای IoT ما در حال بهره برداری از پتانسیل کامل از اینترنت از چیزهایی که می گوید:" رامی Avidan مسئول دویچه Telekom را IoT کسب و کار. "ادغام تمام IoT راه حل ها به یک چارچوب فراهم می کند یک محیط کسب و کار منحصر به فرد است که به تاریخ. با این Deutsche Telekom است احداث اولین بار در جهان باز IoT شبکه و گسترش آن نقش از IoT بازیکن به IoT epolicy."

راه اندازی برنامه ریزی شده است برای نیمه دوم سال 2020 است. این IoT hub خواهد شد به طور مداوم گسترش یافته است. Deutsche Telekom دعوت از همکاران و مشتریان برای تست جدید IoT محیط زیست است.

IoT بوده است هرگز آسان تر

در طول عملیات استاندارد رابط اطمینان حاصل شود بدون عارضه ارتباط با همه مهم ابر پروتکل ها و فن آوری. به عبارت دیگر متفاوت IoT اکوسیستم در حال حاضر بازی با هم یکپارچه. با این رویکرد انقلابی داده و برنامه های کاربردی از دستگاه ها به راحتی تحویل به جایی که آنها مورد نیاز: در یک مجتمع داشبورد و یا به طور مستقیم به سیستم و رابط کاربر. ورود به سیستم های مختلف است که دیگر لازم است. تمام اطلاعات در مورد IoT Hub می توان در اینجا یافت نشد.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد Telekom را IoT خدمات در iot.telekom.com

بنیاد Deutsche Telekom IoT GmbH در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020

با این اسپین آف از IoT کسب و کار به طور مستقل GmbH به عنوان از 1 ژوئیه سال 2020 Deutsche Telekom با هدف سرعت بخشیدن به ورود به بازار آن. رقبا در IoT محیط زیست به خصوص چالاک و تکیه تصمیم گیری سازه های. مستقل Deutsche Telekom IoT GmbH (DT IoT) در نظر گرفته شده است برای تقویت Deutsche Telekom در این بازار رشد.

"به عنوان یک شرکت مستقل ما چالاک تر و بهتر می تواند نشانی از حرکت سریع IoT بازار" می گوید: Rami Avidan مدیر عامل شرکت Deutsche Telekom IoT GmbH. تازه تاسیس DT IoT را به صورت end-to-end مسئولیت کل IoT کسب و کار در دویچه Telekom.

دیجیتال X: IoT آماده برای شرکت های متوسط

در دیجیتال X در ژوئن 23, 2020, Rami Avidan مسئول IoT در دویچه Telekom می دهد یک چشم انداز استراتژیک در اینترنت از چیزهایی است. او همچنین در حال حاضر یک جدید IoT پلت فرم از دویچه Telekom. در کارگاه های آموزشی شرکت کنندگان به بحث در مورد چگونگی اینترنت از چیزهایی که می تواند زنجیره تامین بحران-اثبات است. دیجیتال X است که بزرگترین در اروپا متقابل صنعت دیجیتالی ابتکار. در علاوه بر این به دویچه Telekom بیش از 200 ملی و شرکای بین المللی درگیر هستند. این پشتیبانی از کوچک و متوسط شرکت های دیجیتال خود را تغییر و تحول است. جزئیات بیشتر در مورد دیجیتالی کردن ابتکار عمل را می توان در یافت telekom.com/digitalx.

اگر دوست دارید برای شرکت در دیجیتال X - DIGITAL EDITION در تاریخ 23 ژوئن 2020 لطفا ثبت نام تحت digital-x.اتحادیه اروپا/digital-edition-en/.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب