دیجیتال X ادامه داستان موفقیت خود را به عنوان یک نسخه دیجیتال

تمرکز اصلی دوم دیجیتال X - Digital Edition در تاریخ 23 ژوئن روحیه کارآفرینی است و دیجیتالی کوچک و متوسط. با بی

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

تمرکز اصلی دوم دیجیتال X - Digital Edition در تاریخ 23 ژوئن روحیه کارآفرینی است و دیجیتالی کوچک و متوسط. با بیش از 17 ، 000 شرکت کنندگان در اولین مجازی نسخه ای از این رویداد یک موفقیت بزرگ بود. یک بار دیگر ما خواهد بود با استقبال با کیفیت بالا سخنرانان به دیجیتال ما مرحله است. Lea-سوفی کرامر از Amorelie, فرانک Thelen و دکتر ولادیمیر کلیچکو تمام خواهد شد در نظر گرفتن بخشی در کنار Bitkom جمهور آخیم برگ. این پلت فرم های مجازی به ارمغان می آورد متفکرین, digitalizers و تصمیم گیران با هم به صحبت در مورد انتقال دیجیتال.

Bitkom جمهور آخیم برگ ارائه الهام بخش جدید "عادی"

از طریق رئیس جمهور آن آخیم برگ های دیجیتال, انجمن Bitkom است شکل فعلی بحث بر کمک دولت با این بیماری همه گیر کوروناویروس. شعار: "در آلمان coronavirus در نهایت می تواند یک نقطه عطف در شرایط دیجیتالی: همه گیر نهایی است تا به تمام شرکت ها و مدیران برای سرمایه گذاری در دیجیتالی در حال حاضر." با توجه به برگ این موضوع در دست در حال حاضر به استفاده از دیجیتال میراث بحران برای ایجاد جدید "عادی" و رانندگی در این کشور رو به جلو است.

برترین سخنرانان در پنج مجازی مراحل

همه سخنرانان ظاهر می شود در پنج مجازی در مراحل دیجیتال X - Digital Edition در حال متحد تقاضای خود را برای دیدن coronavirus به عنوان یک راننده از نوآوری و نه به عنوان یک خطر است. سخنرانان عبارتند از:

  • Lea-سوفی کرامر بنیانگذار Amorelie صحبت می کند در مورد چگونگی راه اندازی صحنه برخورد با این بیماری همه گیر کوروناویروس: "بنیانگذاران نیاز به یک کمی دیوانه است."
  • فرانک Thelen سریال موسس و تکنولوژی سرمایه گذار به نظر می رسد در آینده تغییر دهید: "دیجیتالی شد فقط آغاز است. در حال حاضر بزرگترین انقلاب در تاریخ بشر در حال رفتن به محل."
  • دکتر Wladimir Klitschko, کارآفرین و بوکس قهرمان جهان است و پرداختن به مشکلات شجاعانه و خوش بینانه: "چالش درست مثل مخالفان در حلقه. شما هرگز باید به نوبه خود پشت خود را بر روی آنها است."
  • مجری Nazan Eckes را همراه با ما از طریق بعد از ظهر.

تبادل دیجیتال پلت فرم های کوچک و متوسط

این ابتکار پشتیبانی از کوچک و متوسط با انتقال دیجیتال. مسائل پیچیده از انواع متخصص در زمینه توضیح داد: در شکستن جلسات. شرکت قادر به انتخاب بتن خود انگیزه به صورت دیجیتالی برای خود. این کارگاه با تمرکز بر روی چگونگی کوچک و متوسط می تواند به بهبود بهره وری از تدارکات خود را از طریق اینترنت اشیاء (IoT). رامی Avidan رئیس IoT در دویچه Telekom ارائه یک چشم انداز استراتژیک در مورد این موضوع و ارائه جدید IoT پلت فرم. چگونه اینترنت از چیزهایی که می تواند زنجیره تامین بحران-اثبات نیز پرداخته می شود.

پس زمینه:

دیجیتال X است که بزرگترین در اروپا میان بخشی دیجیتالی ابتکار. بیش از 200 آلمان و شرکای بین المللی شرکت کننده در آن است. این پشتیبانی از کوچک و متوسط در انتقال دیجیتال – 100 درصد دیجیتالی. فینال دیجیتال X 2020 برگزار خواهد شد در نوامبر 19 و 20 در کلن. این مفهوم به صورت دیجیتال X: شبکه تبادل بینش و یادگیری از یکدیگر در روح دیجیتال پیشرفت است. بهترین شرکت دریافت خواهد کرد "دیجیتال قهرمانان جایزه" برای کار خود را. شما می توانید پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد دیجیتالی ابتکار در اینجا و در https://www.telekom.com/en/company/topic-specials/digital-x-special.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب