دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در امریکا, سوء استفاده, پدر و

فیلمساز افسانه ای Judd apatow آمده واقعا دوست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن—زمانی که او در تلویزیون است. "من به

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

فیلمساز افسانه ای Judd apatow آمده واقعا دوست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن—زمانی که او در تلویزیون است.

"من به تماشای [شاگرد] تمام وقت به خاطر من پیدا کردم آن را بسیار خنده دار است که همه نظرات خود را آنقدر اشتباه است و هر کس او را آتش همیشه به دلیل اشتباه. این خیلی وحشتناک و دیوانه است که آن را سرگرم کننده به تماشای" apatow آمده می گوید: در آخرین قسمت از جدید غیر طبیعی است.

این روزها apatow آمده نمی خنده. "هنگامی که شما در نشان می دهد کسب و کار شما دیدار با مردم مانند مغلوب ساختن پیشی جستن شما با افرادی که به معنای واقعی کلمه وجود ندارد در همان ابعاد به عنوان شما; آنها فقط رفته است. و این چیزی است که او را دوست دارید. او مانند کازبی در راه این افرادی که کاملا فریب خورده و آنها معروف شده است و همه خواسته های خود را در حال حضور به آنها از دست دادن کامل تماس با واقعیت" apatow آمده می افزاید: تماس با مغلوب ساختن پیشی جستن به "سوء استفاده پدر و مادر به این کشور است."

پس از آن! واشنگتن پست ویرایشگر رسانه مارگارت سالیوان وزن در باری ویس اختلاف است. "اگر باری بود که واقعا اذیت در محل کار پس از آن که بسیار تاسف بار و من با عرض پوزش به شنیدن این که اما او را مجبور به استعفا کرد. من حدس می زنم شما می توانید می گویند لغو خودش می گوید:" سالیوان, نویسنده کتاب جدید سایه اندازی اخبار.

به علاوه! که چگونه بسیاری از دقیقه شما را مغلوب ساختن پیشی جستن جدید مدیر کمپین گذشته است ؟ تکواندو است که با عشق و نفرت و گویا لوبیا? چگونه مولی احتمالا زنده ماندن یک روز تمام بدون توییتر؟! و چگونه است apatow آمده خانواده برگزاری در طول قرنطینه?

"برای اولین بار یا دو ماه آن را مانند," Oh my God, ما در حال گرفتن این همه شبیه به ویژه خانواده ، اما در حال حاضر به عنوان پنج ماه آنها مانند " من عاشق بچه outta here,'" apatow آمده می گوید. "حتی من گربه ها مانند 'هنگامی که شما در حال رفتن به از اینجا دریافت کنید ؟ من یک زندگی بدون شما در اینجا.'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن