کروش: 8.8 میلیارد دلار به صندوق جهانی واکسن درایو

این رقم بیش از هدف اصلی به دنبال GAVI واکسن داد. جهان کنونی تمرکز ممکن است در coronavirus اما دیگر بیماری هایی

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

این رقم بیش از هدف اصلی به دنبال GAVI واکسن داد. جهان کنونی تمرکز ممکن است در coronavirus اما دیگر بیماری هایی مانند سرخک, بیماری فلج اطفال و حصبه نیز هدف قرار دادند.

GAVI واکسن داد و گفت: این آن را مطرح کرده بود $8.8 میلیارد (€7.8 میلیارد دلار) از بین المللی کمک کننده دولت ها و شرکت ها و بشردوستانه پایه به صندوق آن را در برنامه واکسیناسیون فرزندتان را از طریق به سال 2025 است.

لندن-بر اساس بودجه اجلاس overshot هدف از $7.4 میلیارد دلار است.

این وعده از سوی دولت و شرکت ها و موسسات خیریه خواهد "کمک به نقصان 300 میلیون بیشتر از کودکان در فقیرترین کشورهای جهان در برابر بیماری هایی مانند سرخک, بیماری فلج اطفال و دیفتری."

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن انسانی آزمایشات نشان می دهد وعده اولیه

انجمن گفت: آن را مطرح $567 میلیون دلار از کمک کنندگان بین المللی برای خرید آینده COVID-19 واکسن. یک بار واکسن توسعه داده شده است, گاوی با هدف به خرید به اندازه کافی واکسن به نقصان سلامت کارگران و گروه های در معرض خطر در کشورهای فقیر و همچنین افزوده شدن یک "بافر از دوز" به صورت اضطراری استفاده کنید.

که متعهد چیست ؟

آلمان متعهد €700 میلیون به GAVI با آنگلا مرکل گفت که واکسیناسیون جهانی مبارزه باید راه اندازی می شود به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"واکسیناسیون موجب صرفه جویی در زندگی" آنگلا مرکل گفت. "این نباید وابسته به یک کشور زندگی می کند."

آلمان تعهد شامل €600 میلیون دلار برای GAVI برنامه در پنج سال آینده و €100 میلیون دلار برای مبارزه با کروناویروس.

نخست وزیر بوریس جانسون که در عمل به عنوان میزبان مجازی در نشست انگلستان را تأمين 1.65 میلیارد پوند ($2.08 میلیارد €1.84 میلیارد دلار) برای این برنامه در پنج سال آینده.

ادامه مطلب: در آلمان واکسن ترس جرقه تئوری های توطئه

"بیایید تقویت این نجات داد و افتتاح یک عصر جدید جهانی بهداشت همکاری که به اعتقاد من در حال حاضر ضروری ترین مشترک تلاش ما در زندگی" جانسون گفت.

فرانسه و اتحادیه اروپا و کانادا و ژاپن هر یک متعهد صدها میلیون دلار برای سازمان جهانی.

سازمان ملل متحد رئیس آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام رهبران جهان را به همکاری و کمک به ایجاد COVID-19 واکسن "به عنوان یک جامعه جهانی خوب مردم واکسن."

چه GAVI?

گاوی که قبلا به عنوان شناخته شده اتحاد جهانی برای واکسن و ایمن سازی تاسیس شد در سال 2000 توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس.

هدف آن است که برای افزایش واکسیناسیون رای در سراسر جهان به ویژه در میان کودکان است. روز پنج شنبه در بنیاد گیتس متعهد $1,6 میلیارد دلار به GAVI را به مدت پنج سال تلاش و گفت: آن را به 100 میلیون دلار برای خرید COVID-19 واکسن برای کشورهای فقیر.

dj/rt (dpa رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب