Dou ژانگ صحبت می کند در AILA سمپوزیوم

مدیر ساساکی را در شانگهای دفتر Dou Zhang ASLA, PLA, LEED AP BD+C, سایت AP در یک مجازی همایش به میزبانی استرالی

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

مدیر ساساکی را در شانگهای دفتر Dou Zhang ASLA, PLA, LEED AP BD+C, سایت AP در یک مجازی همایش به میزبانی استرالیا موسسه معماران منظر (AILA). در این همایش به موضوع "آب جدید شهر در منطقه آسیا و اقیانوس آرام." طراحی و رهبران و دانشمندان جمع آوری شده تقریبا به ارائه مطالعات موردی از آب شهری, پروژه ها و بحث در مورد چالش های مانند رشد سريع و آلودگی زیست پذیری و امنیت آبی.

ژانگ ارائه شده در Xuhui باند پارک که نشسته در یک سابق باند فرودگاه از فرودگاه لنقوا شانگهای چین است و چین اولین سایت طلا پروژه. ساساکی repurposed باند به یک پارک ایجاد یک ارتباط تنگاتنگ با دنباله ای از باند فرودگاه برای وسایل نقلیه, دوچرخه, پیاده, و آب است. به افتخار تاریخ سایت طراحان دوبله پارک یک "باند از زندگی مدرن است."

ژانگ همچنین توضیح داد که چگونه این پروژه ارائه می دهد یک فرصت منحصر به فرد برای سایت برای بهبود یافتن از آن در دراز مدت استفاده های صنعتی و بازگرداندن انعطاف پذیری و زیست محیطی عملکرد Xuhui Riverfront منطقه. این پارک شامل یک سری از مدیریت سروصدا و اقدامات درمانی که همچنین به عنوان چشم انداز و امکانات ارائه متنوع فضایی تجربه و ایجاد ارزشمند در زیستگاه های حیات وحش در یک چگالی بالا شهری منطقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن