دکتر Birx می گوید چه تهمت نمی خواهد در مورد معترضان

کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx ابراز نگرانی روز یکشنبه در مورد متعدد ضد خاموش کردن اعت

توسط NEWSCENTERALS در 14 اردیبهشت 1399

کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx ابراز نگرانی روز یکشنبه در مورد متعدد ضد خاموش کردن اعتراضات خیره کننده در سراسر کشور گفت این devastatingly نگران کننده" است که معترضان نبودند تمرین های اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک.

ظاهر می شود در فاکس نیوز یکشنبه, Birx برای اولین بار فشرده توسط لنگر کریس والاس به واکنش نشان می دهند به کشورهای به سرعت در حال حرکت به بازگشایی میان بیماری همه گیر کوروناویروس با وجود ملاقات با دستورالعمل های تعیین شده توسط کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

"چرا مجموعه یک شرکت اگر الزام آور نیست و یک شرکت ملی و سیاست در زمانی که ایالات متحده می تواند بازگشایی?" والاس تعجب با صدای بلند باعث Birx به پاسخ آنها این امکان را برای دولت به باز کردن محلات به طور مستقل از کل دولت است.

پس از رادیو فردا میزبان مواجه Birx در مخلوط "پیام" است که فرستاده می شود زمانی که فرمانداران نیست رعایت وظیفه نیروی دستورالعمل قبل از بازگشایی مجدد او در ادامه به مطرح کردن تصاویر از سواحل شلوغ در کالیفرنیا در هفته های گذشته است.

"سوال ساده این است که ایمن است؟" والاس پرسید.

"اگر آن را انجام داده با اجتماعی فاصله بله" Birx پاسخ داد. "اگر آن را انجام نداده اجتماعی فاصله ندارد."

روباه لنگر اشاره کرد: "وجود نداشت اجتماعی فاصله," و اضافه کرد که این به این دلیل بود که فرماندار کالیفرنیا بسته آن سواحل است. والاس و سپس توجه خود را معطوف به ایالات متعدد اجازه می دهد مو سالن و چشمه های معدنی برای باز کردن back up پرسیدن که آیا آن را در حال حاضر امن است اگر مشتریان و کارگران هر دو با پوشیدن ماسک.

"آن را امن تر, اما ما روشن ساخته است که که خوب نیست فاز یک فعالیت و من فکر می کنم رئیس جمهور ساخته شده است روشن است که زمانی که او به بحث در مورد گرجستان" Birx زیادهروی ارجاع رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن winking انتقاد از گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ را بازگشایی برنامه.

"اجازه دهید از من بپرسید در مورد یک فعالیت" والاس چرخد. "جمعیت بزرگ از معترضان که رفت به Michigan state capitol بدون ماسک انبوه با هم در محله های نزدیک. من نمی خواهم شما را در مورد متمم اول قانون اساسی حق اعتراض که البته آنها اما از بهداشت عمومی نظر است که بی خطر است؟"

"این devastatingly نگران کننده برای من شخصا چون اگر به خانه بروند و آنها را آلوده خود را مادر بزرگ و یا پدر بزرگ که دارای یک همبود بیماری و آنها را جدی و یا بسیار تاسف نتیجه آنها احساس گناه برای بقیه زندگی خود را" Birx گفت. "بنابراین ما نیاز به حفاظت از هر یک از دیگر در همان زمان به عنوان ما در حال ابراز نارضایتی ما."

هفته گذشته صدها نفر از عصبانی anti-مستند تظاهرکنندگان—برخی از آنها مسلح—شلوغ در داخل ایالت میشیگان خانه بدون پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل و یا با پوشیدن ماسک و خواستار آن است که رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer بلافاصله باز دولت کسب و کار ،

رئیس جمهور در عین حال ایستاده بود تا برای معترضان توصیف آنها به عنوان "مردم بسیار خوب" در حالی که تماس در Whitmer به "دیدن آنها را به صحبت کردن با آنها را به یک معامله."

بسیاری از نرم افزار-مغلوب ساختن پیشی جستن مفسران ما به تازگی شروع به عقب راندن علیه ماسک-با پوشیدن این ادعا آن است که تا حد زیادی یک ابزار ظلم و ستم دولت و یک طرح برای ترساندن مردم آمریکا است.

"ماسک آنها نوع ثابت یادآوری" فاکس نیوز, میزبان, Laura Ingraham گفت: در هفته گذشته. "شما می بینید و شما فکر می کنم شما امن نیست, شما در حال بازگشت به حالت عادی—و نه حتی نزدیک است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب