Dr. Samuel E. Enajero منتشر کتاب به بحث در مورد فقدان جمعی موسسات در کشورهای جنوب صحرای آفریقا

دکتر ساموئل Enajite Enajero منتشر شده "جمعی موسسات در کشورهای صنعتی: اقتصادی درس برای کشورهای جنوب صحرای آفریق

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

دکتر ساموئل Enajite Enajero منتشر شده "جمعی موسسات در کشورهای صنعتی: اقتصادی درس برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا" (Page Publishing; 2015) یک کتاب است که در مقایسه با اقتصاد کشورهای جنوب صحرای آفریقا با کشورهای دیگر به ویژه در اروپا و آسیا که در آن جمعی از موسسات وجود داشته باشد به طلیعه چیزی بودن در توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی.
 
"جمعی از موسسات در کشورهای صنعتی" توصیف نقش تاریخی جمعی نهادهای مردمی در اروپا و آسیا که سازگار با امروز رفاه نسبت به موسسات در قبل از استعمار آفریقا است.
 
"این کتاب استدلال می کند که وجود دارد و مهم موسسه در طول تاریخ عجیب و غریب به همه کشورهای پیشرفته," دکتر گفت: Enajero در مورد محدوده و هدف از کتاب خود. "این موسسه است آشکار در عمل به عنوان های زیادی را در بازار آزاد سرمایه داری که در دیکتاتوری کمونیستی کشورهای جهان است. است که نهاد اجتماعی collectivism."
 
Collectivism به گفته دکتر Enajero به رسمیت می شناسد بشر وابستگی متقابل فراگیر و نوع دوستانه در جامعه است. آن را تولید می کند و قادر می سازد مردان و زنان برای ایجاد فرصت های اقتصادی به جای منتظر فرصت و در نتیجه ایجاد اقتصادی و قالب یک ملت به عنوان یک کل ارگانیک است.
 
"جمعی از موسسات در کشورهای صنعتی" در مورد عدم وجود collectivism در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در طول. دکتر Enajero نوشت: "در کشورهای جنوب صحرای آفریقا قبل از ورود اروپاییان با این حال اقتصاد سیاسی از پادشاهان روسای چند بندگان و دهقانان به تصویر کشیده اقتصادی uncooperative جامعه است.
 
"مالیات در قبل از استعمار کشورهای جنوب صحرای آفریقا بودند نادر است و اگر وجود آنها طراحی نشده است به تحریک عرضه منابع اقتصادی یا ارائه کالاهای عمومی. اقتصاد مبتنی بر خانواده و جدا از دوره بیعت مورد نیاز از حکومت وجود نداشت و ارتباط بین نخبگان و دهقانان. شاید عظیم embezzlements از بودجه عمومی در کشورهای جنوب صحرای آفریقا مدرن دموکراسی نیز می تواند با توجه به عدم وجود collectivism در سطح دولت است."
 
"پس از collectivism و در نتیجه خدمات اجتماعی وجود ندارد و در کشورهای جنوب صحرای آفریقا, آن است که تنها منطقی است که مردمی که آن را به دولت غارت منابع مالی برای ارائه خدمات اجتماعی به خانواده خود و یا یک کل ایجاد کرد."
 
چه درس و بینش می تواند به رهبران و شهروندان از صحرای آفریقا از Dr. Samuel Enajite Enajero کتاب? خرید "جمعی موسسات در کشورهای صنعتی: اقتصادی درس برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا" امروز در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
 
جمعی از موسسات در کشورهای صنعتی: اقتصادی درس برای کشورهای جنوب صحرای آفریقا
نویسنده | ساموئل Enajite Enajero, Ph. D.
| تاریخ انتشار نوامبر 5, 2015
ناشر | صفحه: چاپ و نشر
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
ساموئل Enajite Enajero یک پژوهشگر مدعو استاديار و مدرس دانشگاه و دانشگاهی نویسنده با یک دکترای اقتصاد است.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن