DSM آغاز بکار مجتمع نمونه کارها از راه حل های برای برنده گیاهی جایگزین گوشت

سلطنتی DSM پرده آن مجموعه کامل از راه حل های یکپارچه برای ایجاد ایستاده گیاهی جایگزین گوشت. محدوده طراحی شده ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

سلطنتی DSM پرده آن مجموعه کامل از راه حل های یکپارچه برای ایجاد ایستاده گیاهی جایگزین گوشت. محدوده طراحی شده است به منظور افزایش طعم و بافت و ارزش غذایی, در حالی که همچنین مدیریت محتوای سدیم در گوشت جایگزین برنامه های کاربردی مانند همبرگر ، سوسیس و کالباس و قطعات. این برنامه شامل مجموعه ای از مخمر عصاره فرایند طعم hydrocolloids و تغذیه ای, مواد تشکیل دهنده, DSM کامل نمونه کارها فراهم می کند و تولید کنندگان مواد غذایی با ابزار مورد نیاز برای رسیدن به این بازار پر رونق سریع و دیدار با رو به رشد تقاضای مصرف کنندگان برای معتبر و لذت بخش و تغذیه کننده گوشت جایگزین تجربه.

در حالی که تقاضا برای گوشت همچنان به رشد ارزش خرده فروشی گوشت جایگزین هایی است که انتظار می رود به بیش از دو برابر این دهه است. به عنوان روند سود کشش مصرف کننده انتظارات و ترجیحات در حال تبدیل شدن به پیچیده تر است. آن است که دیگر به اندازه کافی است که یک محصول گیاهی. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به دنبال یک end-to-end تجربه ای که ارائه می دهد طعم و مزه بزرگ قانع کننده بافت و mouthfeel و همچنین به عنوان یک تغذیه ای غنی از مشخصات. در ضمن آنها انتظار می رود کاهش سطح سدیم در مواد غذایی خود – است که به طور معمول در حال حاضر در مقادیر بالا در گوشت و محصولات جایگزین. این ارائه طیف وسیعی از چالش های پیچیده ای برای تولید کنندگان در این فضا است.

DSM را مبتنی بر گیاه گوشت راه حل های جایگزین عبارتند از: بالا نوکلئوتید عصاره مخمر مانند Maxarome® را انتخاب کنیدکه کمک به ماسک 'beany خاموش-طعم دهنده به طور معمول در ارتباط با گیاهی پروتئین و ایجاد یک غنی طعم اومامی; Multirome®که باعث افزایش آبدار بودن و ایجاد شاداب چرب mouthfeel و تجربه; متمرکز Maxavor® طعم محدوده مورد نظر فراهم گوشتی طعم و جهت باد; و GELLANEER™ gellan لثه است که باعث افزایش ظرفيت آب برای بهبود آبدار بودن در حالی که همچنین ساخت معتبر گوشتی بافت و نیش می زنند. برای مزه محصولات است که همچنین ارائه جذاب مشخصات تغذیه ای DSM را Quali® ویتامین ها و DSM فراهم آورده و راه حل های می تواند اضافه شود برای پر کردن شکاف در مشخصات تغذیه ای گیاه بر اساس محصولات Maxavor® چاودار LS محدوده می تواند ارائه گوشتی عطر و طعم با کاهش سدیم برای مدیریت محتوای نمک.

DSM ترکیب مواد تشکیل دهنده قابلیت در طعم و بافت و تغذیه نه تنها فعال کردن گوشت جایگزین تولید برای بهینه سازی هزینه نسبت به عملکرد از دستور العمل های خود را, اما همچنین تقویت جبهه-از-بسته ادعا می کند با تشکر از DSM را ريشه تخصص به علم تغذیه.

گیلبرت Verschelling مدیر توسعه کسب و کار و نوآوری در DSM نظرات "ارائه گیاهی محصولات که در حال تحول امروز خواسته های مصرف کننده هیچ کار آسان است برای تولید کنندگان مواد غذایی. در DSM ما منحصر به فرد قرار است برای کمک به تولید کنندگان ایجاد واقعا لذت بخش گوشت-محصولات جایگزین خواهد شد که تیک تمام جعبه برای مصرف کنندگان است. ما کامل یکپارچه مجموعه ای از راه حل های گیاهی جایگزین گوشت مکمل DSM را گسترده تر گیاه مبتنی بر ارائه از جمله دامنه خود را به تازگی راه اندازی راه حل های لبنی جایگزین."

DSM با هدف حمایت از کشاورزی و مواد غذایی بخش در ارائه با کیفیت بالا و مواد مغذی با ارزش پروتئین محصولات پشتیبانی شده توسط آن در عمق نرم افزار و ویژگی های تجربه و همچنین نظارتی خود را به دانش و تخصص در سراسر تغذیه و طعم حسی و مواد علوم است.

برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد DSM یکپارچه سبد گوشت جایگزین راه حل ها و قابلیت های گسترده تر گیاهی جایگزین, فضا, بازدید DSM بازار صفحه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن