دوک انرژی پیشرفت مشتریان دریافت 560 مگاوات انرژی پاک از گاز نیروگاه در کارولینای شمالی

دوک انرژی پیشرفت مشتریان در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی در حال دریافت 560 مگاوات انرژی پاک از شرکت جدید

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

دوک انرژی پیشرفت مشتریان در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی در حال دریافت 560 مگاوات انرژی پاک از شرکت جدید دولت از-هنر اشویل سیکل ترکیبی ایستگاه در آردن, N. C.

جدید ایستگاه تولید انرژی به اندازه کافی برای خدمت در مورد 450,000 خانه.

دلار 817 میلیون ایستگاه شامل دو برق-تولید بلوک قدرت با چهار ژنراتور و بیش از 18,000 قطعات. اول 280-مگاواتی بلوک قدرت آمد آنلاین در دسامبر 2019 و دوم 280-مگاواتی بلوک قدرت تبدیل شد به طور کامل عملیاتی در مارس سال 2020 است.

به عنوان بخشی از پروژه دوک انرژی تعطیل 1960 دوران coal-fired power plant در اشویل سایت در ژانویه سال 2020 است. تخریب زغال سنگ گیاه در حال انجام است و با اتمام انتظار می رود در سال 2023.

این اشویل سیکل ترکیبی ایستگاه دوک انرژی کارآمد ترین گیاه در کرلینس – و 75 درصد کارآمد تر از بازنشسته زغال سنگ گیاه آن جایگزین شده است.

مشتریان در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی به نفع دلار برای دلار از این بهره وری از طریق کاهش قدرت گیاه هزینه های سوخت.

"مشتریان می خواهید پاک کننده قابل اعتماد انرژی و ما متعهد به ارائه در این انتظار می رود" گفت: Kevin Murray, معاون رئیس جمهور از مدیریت پروژه و ساخت و ساز. "ساختمان جدید اشویل ایستگاه ما به طور قابل توجهی کاهش درجه تولید گازهای گلخانه ای از جمله دی اکسید کربن و دی اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن – و در ادامه حرکت به سمت ما companywide هدف کاهش انتشار دی اکسید کربن 50 درصد تا سال 2030."

از آنجا که گاز طبیعی سوختگی پاک تر از زغال سنگ دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای در سایت باید کاهش حدود 60 ٪ در هر مگاوات ساعت در مقایسه با حال حاضر بازنشسته زغال سنگ کارخانه. دی اکسید گوگرد است که انتظار می رود به کاهش 99% و اکسیدهای نیتروژن 40 درصد است. جیوه نیز حذف شده است.

مزایای اقتصادی

ساخت و ساز و فعالیت های مربوط به ارائه مزایای اقتصادی قابل توجهی: 1,300 مشاغل ساخت و ساز; $128 میلیون در کار به تامین کنندگان کالا و خدمات در Carolinas میانه و فلوریدا; و 17 میلیون دلار در کار برای کسب و کار متعلق به اقلیت ها و زنان و جانبازان است.

این پروژه همچنین تولید $1.7 میلیون در مالیات بر املاک برای Buncombe County, ساخت دوک انرژی پیشرفت' 2019 کل لایحه مالیات بر اموال $4.4 میلیون (پرداخت در سال 2020).

سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر و بهبود شبکه

در علاوه بر این به ساخت اشویل سیکل ترکیبی ایستگاه شرکت سرمایه گذاری بیش از 175 میلیون دلار در کارولینای شمالی غربی برای ارتقاء قدرت خطوط و پستهای برق و سایر تجهیزات و سیستم های است که حرکت انرژی از نیروگاه به مشتریان.

این شرکت همچنین با سرمایه گذاری 120 میلیون دلار در انرژی های تجدید پذیر در منطقه از جمله:

  • ساختمان 9 تا 10 مگاوات نیروگاه خورشیدی و 17 - 18-مگاواتی باتری سازی تسهیلات در اشویل ایستگاه پس از بازنشسته زغال سنگ گیاه تخریب
  • اتصال 9 مگاوات باتری لیتیوم یون تسهیلات به این شرکت راک هیل پست در شهر اشویل ،
  • ساخت یک microgrid که شامل 2 مگاوات نیروگاه خورشیدی و 4 مگاواتی لیتیوم-یون باتری سازی تسهیلات در چشمه های آب گرم

جامعه و دخالت

برای بیش از 50 سال اشویل سایت کمک کرده است تا سوخت یک اقتصاد قوی در منطقه و کارکنان را اهدا وقت و پول خود را به عقب به جوامع که در آن زندگی می کنند و کار می کنند.

در Buncombe County, اشویل تیم پروژه کمک به ساخت خانه برای خانواده های محروم; پیشگام مواد غذایی, لباس, لوازم مدرسه و خون درایو و جمع آوری اسباب بازی و پول برای کمک به کودکان در طول تعطیلات.

از سال 2013 دوک انرژی پیشرفت نیز کمک $4.7 میلیون به Buncombe County طریق دوک انرژی کمک های مالی بنیاد و جامعه حمایت مالی است.

اشویل سیکل ترکیبی ایستگاه

این اشویل سیکل ترکیبی ایستگاه است که یک دولت از هنر و کارآمد و سازگار با محیط زیست مسئول مرکز.

این ایستگاه با استفاده از پاک کننده گاز جایگزین 1960-عصر زغال سنگ گیاه و به طور قابل توجهی کاهش انتشار آلاینده های هوا. ایستگاه چهار ژنراتور ارائه آخرین فن آوری با یک عملکرد ثابت شده. یک سیستم گرما بازیابی قطاری و سپس reuses حرارت از گازهای خروجی از اگزوز به انرژی بیشتر و آن را کارآمد.

دو ویژگی های طراحی نیز به دوک انرژی اپراتورهای انعطاف پذیری بیشتر برای اطمینان از قابلیت اطمینان و پاسخگویی به تقاضای مشتری. اولین ایستگاه طراحی شده است با دور زدن پشته اجازه می دهد احتراق توربین ژنراتور برای ادامه تولید انرژی که گرما بازیابی ژنراتور بخار یا توربین بخار ژنراتور تعمیر و نگهداری نیاز دارد. دوم اگر گاز می شود در دسترس نیست, این ایستگاه می تواند به سوزاندن سوخت دیزل.

کلیک کنید تا یاد بگیرند که چگونه این ایستگاه با این نسخهها کار برای جزئیات بیشتر.

حدود 30 کارمندان راه اندازی و نگهداری گیاه; بسیاری از این کارکنان که قبلا کار کرده و در حال حاضر بازنشسته زغال سنگ کارخانه.

اطلاعات بیشتر در مورد ایستگاه را می توان در یافت duke-energy.com/AshevilleCC.

دوک انرژی پیشرفت

دوک انرژی پیشرفت یک شرکت تابعه از دوک انرژی صاحب هسته ای و زغال سنگ و گاز طبیعی و انرژی های تجدید پذیر و آبی نسل. که متنوع سوخت مخلوط فراهم می کند در مورد 12,700 مگاوات متعلق به برق ظرفیت به حدود 1.6 میلیون مشتری در یک 32,000-مایل مربع خدمات منطقه کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی است.

دوک انرژی (NYSE: DUK) یک ثروت 150 شرکت که مقر آن در شارلوت, N. C., یکی از بزرگترین انرژی شرکت های هلدینگ در آمریکا آن را به استخدام 30000 نفر و الکتریکی ظرفیت تولید 51,000 مگاوات از طریق آن تنظیم آب و برق و 3000 مگاوات از طریق آن nonregulated دوک انرژی تجدید پذیر واحد.

دوک انرژی تبدیل مشتریان خود تجربه نوسازی انرژی در شبکه تولید انرژی پاک و گسترش گاز زیرساخت برای ایجاد یک دقیق انرژی در آینده برای مردم و جوامع آن را در خدمت. برق تاسیسات و زیرساخت های واحد تنظیم آب و برق در خدمت حدود 7.7 میلیون خرده فروشی برق مشتریان در شش ایالت کارولینای شمالی کارولینای جنوبی فلوریدا ایندیانا و اوهایو و کنتاکی. از آب و برق و گاز و زیرساخت های واحد توزیع گاز طبیعی به بیش از 1.6 میلیون نفر در پنج ایالت کارولینای شمالی کارولینای جنوبی تنسی اوهایو و کنتاکی. دوک انرژی تجدید پذیر واحد عمل باد و انرژی خورشیدی نسل امکانات در سراسر ایالات متحده و همچنین ذخیره سازی انرژی و microgrid پروژه ها.

دوک انرژی بود به نام فورچون 2020 "جهان شگفت انگیزترین شرکت" لیست فوربس' "امریکا بهترین کارفرمایان" لیست. اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت در دسترس است duke-energy.com. دوک انرژی اخبار مرکز شامل اخبار منتشر شده, برگه, عکس, فیلم ها و مواد دیگر است. دوک انرژی روشنایی ویژگی های داستان در مورد مردم, نوآوری, جامعه موضوعات و مسائل زیست محیطی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب