ECJ: مسافران نه به عنوان جبران خسارت برای تاخیر ناشی از رفتار سرکش

اتحادیه اروپا دادگاه عالی اتحاد طرفه با شرکت های هواپیمایی بیش از پرداخت غرامت به مسافران که در برخورد تاخیر ب

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

اتحادیه اروپا دادگاه عالی اتحاد طرفه با شرکت های هواپیمایی بیش از پرداخت غرامت به مسافران که در برخورد تاخیر با توجه به داد و بیداد کن رفتار دیگران است. این حکم پس از یک مسافر در پرتغال به دنبال پاداش.

دادگاه عدالت اروپا (ECJ) روز پنجشنبه حکم داد که شرکت های هواپیمایی لزوما باید برای جبران مسافران که متحمل تاخیر و یا لغو به پروازهای خود را به دلیل نظم رفتار دیگر مسافران است.

تحت شرایط خاصی سرکش رفتار با مسافران می تواند تلقی یک "فوق العاده شرایط" کاهش خطوط هوایی مسئولیت پرداخت خسارت در دادگاه لوکزامبورگ حکومت.

نمونه های دیگر از شرایط فوق العاده تلقی می شود از یک شرکت هواپیمایی کنترل عبارتند از: آب و هوا و یا بلایای طبیعی اما در حال حاضر شرایط با مسافران در هیئت مدیره این هواپیما اضافه شده به لیست.

بیشتر بخوانید: آلمان نمی تواند ادعای خسارت بیش معیوب ایمپلنت سینه

این حکم پس از یک مورد در پرتغال است که در آن یک مسافر خواستار جبران خسارت از شرکت هواپیمایی برای مدت طولانی به تاخیر بیاندازد. پرواز خود را دیر شده بود چون تا به حال به طور ناخواسته جلوگیری قبلی پرواز با توجه به سرکش فردی که این شرکت هواپیمایی گفت: سقوط به "شرایط فوق العاده ای" رده.

نه همه موارد

در حالی که جانبداری با هواپیمایی لوکزامبورگ قضات حکم مشخص شده است که این اعمال را اگر خدمه کمک به مسافر بد رفتار یا اگر آنها تا به حال پرداخت نمی توجه به "علائم هشدار دهنده" قبل از سوار شدن به پرواز.

ادامه مطلب: لوفت هانزا: 22,000 شغل تمام وقت برای رفتن ؟

علاوه بر این به منظور اجتناب از پرداخت غرامت شرکت هواپیمایی باید "اقدامات مناسب" برای جبران اختلال در پرواز. این می تواند شامل حصول اطمینان از تغییر مسیر از مسافران در اولین فرصت های موجود و از جمله با استفاده از پرواز توسط دیگر هوایی حاکم اعلام کرد.

jsi/msh (dpa)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن