مصر همجنسگرایان+ فعال سارا Hegazy, زندانی برای تکان دادن پرچم رنگین کمان می میرد در 30

سارا Hegazy بود دستگیر و شکنجه در معرض تجاوز جنسی در زندان برای تکان دادن یک پرچم رنگین کمان را در یک کنسرت را

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

سارا Hegazy بود دستگیر و شکنجه در معرض تجاوز جنسی در زندان برای تکان دادن یک پرچم رنگین کمان را در یک کنسرت راک در قاهره. او به طور منظم مورد بحث چگونه وقت خود را در زندان تحت تاثیر بهداشت روانی.

مصر همجنسگرایان+ فعال سارا Hegazy در زمان زندگی خود را در روز یکشنبه نوشتن در یک توجه داشته باشید که او تا به حال "تلاش برای پیدا کردن رستگاری و شکست خورده" پس از مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه در سال به عنوان یک نتیجه از زمان او در زندان است.

30 سال از مرگ ارسال امواج شوک در سراسر همجنسگرایان+ جامعه و متحدان آن نه تنها در مصر و خاورمیانه بلکه در سراسر جهان است.

"برای کسانی که تقاضا صادقانه وجود [در مصر], انتخاب, زندان, تبعید یا مرگ" نوشت: مصر محقق تیموتی Kaldas در یک صدای جیر جیر. "سارا با تجربه هر سه چرا که او دوست داشت راستش در یک محل است که او را متنفر است.

رنگین کمان غرور

Hegazy رز به بد نامی در سال 2017 هنگامی که او دست تکان دادند پرچم رنگین کمان — طولانی به عنوان یک نماد قدرت برای بشر+ جامعه — در یک کنسرت برای لبنان گروه راک Mashrou' لیلا که خواننده حامد Sinno همجنسگرا است.

"من اعلام خودم در جامعه ای که همه متنفر است که متفاوت از هنجار" گفت: Hegazy در مصاحبه با دویچه وله پس از او منتشر شد از سه ماه در زندان است.

مقامات مصری او را دستگیر و بیش از 70 نفر دیگر در پی این کنسرت در آنچه که تا حد زیادی در نظر گرفته شده از بزرگترین سرکوب در مصر همجنسگرایان+ جامعه است. او تنها زن — یا حداقل یکی از معدود دستگیر و پس از کنسرت با توجه به گزارش های مطبوعاتی.

"این بود تمام نیروهای نظامی تعداد زیادی از افسران مسلح و این همه فقط به دستگیری یک زن مجرد" Hegazy گفت: در آن زمان. "ما هرگز فکر نمی کردم که این امر موجب چنین واکنش."

'بی رحمانه غیرانسانی و اهانت آمیز'

اگر چه مصر به صراحت نمی یاغی همجنسگرایی را اغلب با استفاده از اتهام "عمومی فسق" به منظور محاکمه کسانی که پیروی اجتماعی نسخه از گرایش های جنسی و جنسیتی.

نیروهای امنیتی مصر متهم شده اند به طور منظم با استفاده از زوری, امتحانات اتهام ابزار برای تعیین همجنسگرا انجام است که به مقدار "یک شکل بی رحمانه غیرانسانی و اهانت آمیز درمان است که ممکن است در برخی موارد مقدار به شکنجه" با توجه به دیده بان حقوق بشر.

ادامه مطلب: زنان مدافع حقوق بشر مورد حمله قرار گرفت: عفو

Hegazy باز بود در مورد ضربه او با تجربه در طول زمان خود را در مصر از زندان که در آن او تجاوز جنسی توسط زندانیان و شکنجه توسط مقامات زندان برای او گرایش جنسی. او به طور منظم در مورد اثر آن را بر روی او سلامت روان در رسانه های اجتماعی پست.

بدون به رسمیت شناختن

با وجود بین المللی فشار مقامات مصری را رد کرد توصیه هایی برای پایان دادن به استفاده از قانون اجرای اقدامات برای هدف قرار دادن افراد بر اساس گرایش جنسی و هویت جنسیتی.

"دولت مصر است که امتناع از به رسمیت شناختن وجود, لزبین, همجنس باز, دوجنسگرایی و فراجنسیتی مردم از موازین مسئولیت خود را برای حفاظت از حقوق همه گفت:" سازمان دیده بان حقوق بشر را راشا Younes در ماه مارس است.

Hegazy درگذشت در کانادا شهر تورنتو که در آن او زندگی می کردند در خود تبعید از بومی مصر است. "به جهان: شما بی رحمانه تا حد زیادی اما من ببخش" او نوشت: قبل از مرگ او.

اگر شما رنج می برند از جدی عاطفی فشار و یا افکار خودکشی دریغ نکنید به دنبال کمک های حرفه ای. شما می توانید پیدا کردن اطلاعات در مورد که در آن برای پیدا کردن چنین کمک بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند در جهان, در این سایت: befrienders.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب