Ellevest معرفی پول عضویت ساخته شده توسط زنان برای زنان

Ellevest اعلام کرد که برای اولین بار از آن نوع عضویت طرح ایجاد شده برای بدست آوردن پول بیشتر در دست زنان با کم

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

Ellevest اعلام کرد که برای اولین بار از آن نوع عضویت طرح ایجاد شده برای بدست آوردن پول بیشتر در دست زنان با کمک به آنها سرمایه گذاری صرفه جویی و پیشبرد حرفه خود. Ellevest جدید, عضویت, مدل شامل دسترسی به 1:1 مالی و مربیگری حرفه ای, عضو, فقط, کارگاه های آموزشی و راهنماهای شخصی, سرمایه گذاری طرح بدون هزینه, مسترکارت, کارت اعتباری, و صرف و صرفه جویی در حساب های بانکی با خودکار خلاصه به شروع به صرفه جویی هر چه زودتر. برنامه عضویت در شروع $1 در ماه است.

Ellevest در حال گسترش است در ماموریت خود را برای دریافت پول بیشتر در دست زنان فقط به عنوان جهان به شدت تغییر کرده است. با اثرات فلج کننده از COVID-19 همه گیر در زنان ثبات مالی این ارائه جدید بسیار مهم هستند.

"در سال 2020 زنان به زندگی در او-واگذاری. به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر زنان به طور کلی و به ویژه سیاه و Latinx زنان در حال از دست دادن شغل خود را در یک نرخ بالاتر از مردان هستند. زنانی که هنوز هم در نیروی کار در حال گرفتن بیشتر و مراقبت از کودک, بار مجبور بسیاری از آنها را به ترک می گوید:" Salle Krawcheck مدیر عامل و بنیانگذاران Ellevest. "در حال حاضر بیش از همیشه زنان به دنبال به دست گرفتن کنترل امور مالی خود را. Ellevest است که در اینجا برای کمک به."

اخیر Ellevest نظرسنجی از زنان در مورد بیماری همه گیر و پول خود را* نشان داد که 92 درصد از زنان درآمد کمتر از 50000 دلار در سال گزارش شده که تحقق آنها نیاز به ساخت خود را مالی شبکه های ایمنی در حالی که 80 درصد از زنان در سراسر سطح درآمد در حال گرفتن یک نگاه سخت در پول خود اهداف. جلسه این فشار نیاز Ellevest با هدف کمک به زنان بیشتری با پول خود را بدون توجه به جایی که آنها ایستاده از لحاظ مالی در حال حاضر.

"پنج برابر زنان بیشتر از مردان زندگی می کنند چک به چک بدون هیچ گونه صندوق اضطراری. جنسيت شکاف ثروت است و 32 سنت به یک مرد سفید پوست را, دلار و یک پنی برای زنان و Latinx زنان است. ما یک راه طولانی برای رفتن برای رسیدن به برابری اقتصادی و Ellevest متعهد به رانندگی تغییر واقعی" می گوید: Krawcheck. "از آنجا که هیچ چیز بد اتفاق می افتد زمانی که زنان باید بیشتر پول است."

Ellevest پول عضویت طراحی شده برای زنان غیر دودویی مردم و نر متحدان در تمام مراحل زندگی مالی خود. اعضا می توانند با انجام کارهایی مانند ایجاد یک طرح برای پرداخت بدهی ارشاد به دنبال یک کار یاد بگیرند که چگونه به تصمیم گیری در مورد روز به روز هزینه و بودجه بندی کار با یک مربی در گام های بعدی در زندگی حرفه ای خود را سرمایه گذاری برای ایجاد ثروت و یا برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی — تمام کلید موفقیت مالی, و آنها در حال حاضر همه در یک مکان.

Ellevest برنامه عضویت

این Ellevest عضویت در دسترس است در سه برنامه: ضروری است به علاوه و اجرایی است. عضویت در هر سطح شامل ابزارهای زنان نیاز به ساخت و یا بازسازی مالی آتی از جمله:

  • On-the-go, آموزش کارگاه های آموزشی و راهنماهای ایجاد شده توسط Ellevest تیم از معتبر حرفه ای مربیان و برنامه ریزان مالی.
  • دسترسی به 1:1 پول و حرفه ای مربیگری جلسات برای کمک به اولویت بندی اهداف خود ساخت نقاط قوت و جایی که آنها می خواهم برای رفتن در یک عضو تخفیف.
  • بانکی با خودکار خلاصه از صرف یک حساب به یک حساب ذخیره برای کمک به مردم برای صرفه جویی هر چه زودتر.**
  • سرمایه گذاری با یک الگوریتم اختصاصی است که عوامل تفاوت های جنسیتی در پرداخت شکاف های حرفه ای می شکند و دیگر دوره.

Ellevest ضروری ($1/ماه)
کمک می کند تا کاربران شروع به سرمایه گذاری و صرفه جویی هر چه زودتر. Ellevest ضروری اعضای آموزش بانکداری و سرمایه گذاری خدمات — به علاوه 20 ٪ خاموش عضو, تخفیف در تمام 1:1 جلسات مربیگری.

Ellevest Plus ($5/month)
عضو دریافت تمام مزایای ضروری به علاوه شخصی برنامه ریزی بازنشستگی. Ellevest به همراه اعضای دسترسی به بازنشستگی متخصصان و پشتیبانی با ایرا نقل و انتقالات و یا 401(k)/403(b) rollovers — همراه با 30% off عضو تخفیف در تمام 1:1 جلسات مربیگری.

Ellevest اجرایی ($9/ماه)
ارائه می دهد بالاترین سطح از دسترسی. Ellevest اجرایی و اعضای همه به علاوه مزایای plus شخصی هدف خاص سرمایه گذاری پرتفوی رایگان 1:1 بررسی طرح های سرمایه گذاری با متخصصان و 50 ٪ خاموش عضو, تخفیف در جلسات مربیگری.

Ellevest بانکی: صرف و ذخیره حساب + این Ellevest دبیت کارت

همه Ellevest اعضای صرف و صرفه جویی در حساب های ارائه شده توسط ساحلی در جامعه بانک, عضو FDIC. Ellevest با همکاری مسترکارت برای ایجاد Ellevest دبیت کارت. با Mastercard به عنوان منحصر به فرد کارت شبکه Ellevest دبیت کارت می آید با مسترکارت جهان بدهی مزایای از جمله تماس tap-and-go فناوری پرداخت مسترکارت ID Theft قطعنامه ضمانت و خیلی بیشتر.

"در مستر اعتقاد ما در ایجاد یک جهان از مالی برابری و مفتخر به همکاری با Ellevest برای پیشبرد این ماموریت گفت: Sherri Haymond معاون اجرایی رئیس جمهور, دیجیتال, مشارکت در مستر. "ما هیجان زده برای راه اندازی Ellevest, مسترکارت, کارت اعتباری به عنوان بخشی از عضویت خود برنامه و در ادامه به سرمایه گذاری در زنان توانمندسازی اقتصادی با ابزارهای مالی آنها سزاوار"

کاربران می توانند دور روزمره خود را صرف به یک FDIC بیمه ذخیره حساب — های هوشمند و آسان راه را برای ایجاد یک صندوق اضطراری. این Ellevest صرف و صرفه جویی به حساب می آیند با صفر هزینه های پنهان — بدون تعادل حداقل هزینه بدون هزینه انتقال و هزینه های اضافه برداشت. کاربران همچنین دریافت نامحدود دستگاه خودپرداز بازپرداخت هزینه.*** هر دو در صرف و صرفه جویی در حساب FDIC بیمه تا 250.000 دلار است.

برای اطلاعات بیشتر http://www.ellevest.com/magazine/news/membership

افشا:

محصولات و خدمات بانکی ارائه شده توسط ساحلی در انجمن بانک ("ساحلی"), عضو FDIC. این Ellevest کارت اعتباری صادر شده توسط ساحلی در انجمن بانک به موجب مجوز توسط مسترکارت بین المللی است. خود را Ellevest صرف و صرفه جویی در حساب FDIC بیمه تا 250.000 دلار در هر پرداخت از طریق ساحلی جامعه بانک, عضو FDIC.

بودجه برگزار شد در Ellevest حساب های سرمایه گذاری هستند FDIC بیمه تضمین شده نیست توسط ساحلی و ممکن است از دست دادن ارزش. Ellevest تضمین نمی کند عملکرد سرمایه گذاری. سرمایه گذاری مستلزم خطر از جمله از دست دادن ممکن است از اصل و هیچ تضمینی وجود ندارد که سرمایه گذاری را فراهم خواهد کرد عملکرد مثبت بیش از هر دوره از زمان.

*این Ellevest 2020 بیماری همه گیر کوروناویروس بررسی (از "بررسی") فرستاده شده در مارس 16 سال 2020 توسط Ellevest به تمام مشترکین به Ellevest چه Elle عضویت در خبرنامه پول Cheat Sheet نسخه. از 3300 نفر در پاسخ به نظر سنجی آنلاین. اکثریت پاسخ دهندگان در 30s خود را با 25% زیر سن 30 و 30 درصد بیش از سن 40. 25 ٪ از پاسخ دهندگان گزارش درآمد کمتر از 50000 دلار در سال است. 37.7% گزارش درآمد بین $50,000 و 75,000 یک سال با بقیه درآمد بیش از $75,000. نه همه سوالات پاسخ داده شد توسط شرکت کنندگان در نظرسنجی.

** * * * اگر شما انتخاب کردن در به خلاصه برنامه برای کارت اعتباری خرید هر حل و فصل (یعنی کامل) خرید معامله ساخته شده خود را با Ellevest کارت اعتباری خواهد بود گرد کردن به نزدیکترین کل دلار ایالات متحده است. این ارزیابی مقدار منتقل خواهد شد از خود را صرف حساب خود را به صرفه جویی در حساب. خرید خارجی هستند گرد کردن به نزدیکترین کل دلار پس از خرید تبدیل شده است به دلار است. دستگاه خودپرداز برداشت و معاملات در کل دلار به عنوان مثال $20.00 محروم هستند از خلاصه برنامه. اگر در زمان حل و فصل خرید خود را Ellevest صرف حساب کافی بودجه در دسترس برای پوشش مبلغ خلاصه انتقال خلاصه انتقال را نمی توان ساخته شده است. اگر خرید است لغو و یا معکوس به هر دلیلی (از جمله اختلافات) مربوط خلاصه انتقال را نمی توان معکوس کرد. شما می توانید انتخاب کردن از خلاصه برنامه در هر زمان.

***داخلی دستگاه خودپرداز هزینه های معامله خواهد پرداخت اگر حقوق و دستمزد پرداخت مستقیم دریافت شده در قبل از 30 روز از دستگاه های خودپرداز معامله حل و فصل است. بین المللی ATM هزینه خروج از $5 اعمال خواهد شد.

در مورد Ellevest, Inc.

Ellevest مالی شرکت در یک ماموریت برای بدست آوردن پول بیشتر در دست زنان است. آن را که در آن زنان از پول است. تاسیس در سال 2014 Ellevest رهبری است مدیر عامل و دیوار خیابان جانباز Sallie Krawcheck که متوجه شدم که از محصولات مالی نیست خدمت به زنان است. Ellevest به عضویت ماهانه را فراهم می کند دسترسی به شخصی ابزار سرمایه گذاری, خدمات بانکی, مربیگری تخصص و منابع یادگیری. Ellevest نیز ارائه می دهد مدیریت ثروت خصوصی برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری $1 متر یا بیشتر. این شرکت ساخته شده است یک تیم متنوع از محصول, مهندسی, طراحی و سرمایه گذاری پس زمینه. در سال 2018 و 2019, Ellevest بود به نام به لینک لیست بالا شروع یو پی اس و CNBC Disruptor 50 لیست. برای کسب اطلاعات بیشتر به ellevest.com یا follow @ellevest در Instagram.

در مورد ساحلی جامعه بانک

ساحلی جامعه بانک را فراهم می کند بانکی به عنوان یک سرویس (BaaS) برای فعال کردن کارگزار-فروشندگان و دیجیتال ارائه دهندگان خدمات مالی به مشتریان خود ارائه خدمات بانکی. ساحلی را CCBX بخش اجازه می دهد تا شرکای استراتژیک خود را برای ارائه یکپارچه خدمات مالی به مشتریان خود را با طیف وسیعی از راه حل های. CCBX پشتیبانی از شرکای خود را به عنوان آنها در رسیدن به چشم انداز خود را برای تحویل در حالی که حفظ کنترل و توازن انتظار می رود فدرال مقامات نظارتی.

ساحلی جامعه بانک تاسیس شد در اورت واشنگتن در سال 1997 و دارای 15 شعبه در اسنوهومیش جزیره و شمال King County است. ساحلی واقعی جامعه بانک, ارائه طیف گسترده ای از سپرده و اعتباری محصولات برای دیدار با نیازهای کسب و کار و مصرف کنندگان در بیشتر منطقه Puget صدا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساحلی جامعه بانک, عضو FDIC بازدید www.coastalbank.com.

در مورد مستر (NYSE:MA)

مسترکارت یک شرکت فن آوری جهانی در این صنعت پرداخت. ماموریت ما این است که برای اتصال و قدرت فراگیر اقتصاد دیجیتال است که منافع همه در همه جا با ساخت معاملات امن, ساده, هوشمند, و در دسترس است. با استفاده از داده های امن و شبکه های, مشارکت و شور و شوق ما نوآوری و راه حل های کمک به افراد و موسسات مالی, دولت و کسب و کار خود را متوجه بیشترین پتانسیل. ما نجابت quotient یا DQ درایوهای فرهنگ ما و همه چیز ما در داخل و خارج از شرکت ما است. با ارتباط در سراسر بیش از 210 کشور و سرزمین ما در حال ایجاد یک جهان پایدار است که باز بی بها امکانات برای همه.

www.mastercard.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن