Enel برق سبز و Norfund پیوستن به نیروهای خود را برای توسعه پروژه های تجدید پذیر در هند

Enel برق سبز و Norfund وارد دراز مدت سرمایه گذاری مشترک مشارکت برای تامین مالی ساخت و راه اندازی جدید پروژه ها

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399
  • Enel برق سبز و Norfund وارد دراز مدت سرمایه گذاری مشترک مشارکت برای تامین مالی ساخت و راه اندازی جدید پروژه های تجدید پذیر در هند
  • این توافق با هدف تقویت توسعه انرژیهای تجدید پذیر در هند در خط با پایداری decarbonization و انرژیهای تجدید پذیر اهداف شرکت و کشور را از انرژی های تجدید پذیر اهداف
  • Enel برق سبز خواهد بود مسئول برای توسعه و ساخت و ساز از هر پروژه ای است که خواهد شد به طور مشترک تامین می شود و حکومت هر دو طرف

Enel Green Power ("EGP") از طریق هند فرعی برای انرژیهای تجدید پذیر Enel برق سبز هند ("EGP هند") و نروژی صندوق سرمایه گذاری برای کشورهای در حال توسعه Norfund, آیا امضا یک توافق دراز مدت به طور مشترک سرمایه گذاری ساخت و راه اندازی جدید پروژه های تجدید پذیر در هند است.

"این توافق به ما می دهد این فرصت را به گسترش و تقویت حضور ما در هند به تازگی پس از به ثمر رساندن اولین پیروزی در یک خورشیدی مناقصه در کشور" گفت: آنتونیو Cammisecraمدیر عامل شرکت Enel برق سبز. [من"با پیوستن به نیروهای با یک شریک مهم مانند Norfund که سهام تعهد ما نسبت به پایداری و decarbonization ما اهرم ما تخصص فنی برای مهار قابل توجهی تجدید پذیر پتانسیل رشد هند در حالی که کمک به دستیابی این کشور به انرژی پایدار اهداف.[/i]"

"برای Norfund مشارکت نشان دهنده یک فرصت برای ایفای نقش در ارائه بسیار مورد نیاز انرژی پاک در یک بازار مهم با هم با کلاس جهانی, صنعتی, شریک" گفت: Tellef Thorleifssonمدیر عامل شرکت Norfund. "هند اهداف بلند پروازانه برای افزایش نفوذ انرژیهای تجدید پذیر و بسیار زیادی وجود دارد که نیاز به سرمایه بیشتر توام با تخصص فنی برای تحقق بخشیدن به آنها. با همکاری با یک شرکت با تجربه مانند Enel برق سبز, ما معتقدم که ما می تواند کمک به ایجاد اشتغال و ترویج انتقال به انرژیهای تجدید پذیر."

توافق مشترک سرمایه گذاری چارچوب که تحت آن EGP هند خواهد بود مسئول برای توسعه و ساخت هر پروژه در حالی که Norfund این حق را به سرمایه گذاری در پروژه های یک بار خاص نقطه عطف در اتمام رسیده است در نتیجه تبدیل شدن به سهام شریک با EGP هند در این پروژه است. علاوه بر این, در, مشارکت, EGP هند حمایت خواهد کرد هر پروژه با ارائه خدمات فنی با شروع از مقدمات توسعه فعالیت های.

از طریق توافق با همکاران در خط با پایداری decarbonization و انرژیهای تجدید پذیر اهداف هدف تقویت و توسعه انرژی پاک رد پا در هند که سرشار از منابع تجدید پذیر و بلند پروازانه انرژی سبز اهداف است. هند دولت متعهد به رسیدن به 100 GW خورشیدی و 60 گیگاوات انرژی بادی ظرفیت تولید تا سال 2022 از حدود 35 GW خورشیدی و حدود 38 GW باد از امروز.

EGP هند صاحب و عمل 172 مگاوات ظرفیت انرژی بادی تولید حدود 320 گیگاوات ساعت در سال در گجرات و مهاراشترا. این شرکت به تازگی موفق به دریافت حق ثبت نام در 25 سال تامین انرژی قرارداد برای 420 مگاوات[1]پروژه های خورشیدی در راجستان خواهد بود که این شرکت اولین نیروگاه خورشیدی در کشور زیر 2 GW نهم Tranche از ملی خورشیدی مناقصه صادر شده توسط شرکت دولتی انرژی خورشیدی شرکت از هند محدود است.

Norfund دارای یک دستور برای ایجاد ماندگار شرکت های سودآور در کشورهای در حال توسعه و سرمایه گذاری در انرژی های پاک نسل به فعال کردن رشد اقتصادی و ایجاد شغل. در 2019, Norfund تامین مالی 1,010 مگاوات برق جدید ظرفیت تولید و Norfund نمونه کارها مجموع ظرفیت 5,866 مگاوات است.

Enel برق سبز, در Enel گروه اختصاص داده شده به توسعه و بهره برداری از انرژیهای تجدید پذیر در سراسر جهان با حضور در اروپا و آمریکا و آسیا و آفریقا و اقیانوسیه. Enel برق سبز یک رهبر جهانی در بخش انرژی با مدیریت ظرفیت بیش از 46 GW در سراسر یک نسل مخلوط که شامل بادی خورشیدی زمین گرمایی و آبی است و در خط مقدم یکپارچه سازی فن آوری های نوین به نیروگاه های تجدید پذیر.

Norfund نروژی صندوق سرمایه گذاری برای کشورهای در حال توسعه. ماموریت است برای ایجاد شغل و بهبود زندگی با سرمایه گذاری در کسب و کار است که درایو توسعه پایدار است. Norfund متعلق است و بودجه توسط دولت نروژ است و دولت را مهم ترین ابزار برای تقویت بخش خصوصی در کشورهای در حال توسعه و کاهش فقر است.

[1] DC ظرفیت برابر با 300 مگاوات AC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب