اپسون آغاز می شود حجم تولید S2D13V40 کنترل ICs برای سر تا صفحه نمایش

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") را توسعه داده و شروع به تولید حجم از S2D13V40 Epson اولین کنترل I

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

Seiko Epson Corporation (تسه: 6724, "اپسون") را توسعه داده و شروع به تولید حجم از S2D13V40 Epson اولین کنترل IC به طور خاص طراحی شده برای سر تا صفحه نمایش. اپسون برنامه ای برای تولید 100,000 از کنترل های جدید در هر ماه.

با هدف افزایش ایمنی و کاهش خستگی تولید کنندگان خودرو باید به طور فزاینده ای به دنبال نصب سر تا صفحه نمایش است که می تواند به عنوان خوانده شده با حداقل حرکت چشم. اگر چه تقاضا است که انتظار می رود به گسترش تولید کنندگان باید در مواجهه با مسائلی مانند سیستم هزینه و زمان توسعه.

اپسون را کنترل جدید را قادر می سازد سریع سر تا صفحه نمایش سیستم توسعه با ارائه توانایی برای تصحیح اعوجاج تصاویر جریان از یک SoC*1 با توجه به انحنای یک خودرو شیشه جلو بدون حافظه خارجی. کنترل مجهز به صفحه نمایش های ایمنی توابع و پشتیبانی از ساختمان بیشتر قابل اعتماد سیستم های نمایش. این کنترل IC ارضا کیفیت دقیق الزامات صنعت خودرو است. آن است که سازگار با AEC-Q100*2 و عمل در درجه حرارت تا 105℃.

اپسون به دنبال پیشبرد مرزهای صنعت و ایجاد یک دایره اقتصاد با استفاده از نیروهای کارآمد و جمع و جور و دقیق فن آوری که آن را توسعه داده است بیش از چندین سال برای حل چالش های. این فن آوری که صرفه جویی در انرژی فعال محصولات کوچکتر و افزایش صحت و دقت فعال اپسون برای کمک به اهداف توسعه پایدار (SDGs) که به ارمغان خواهد آورد در مورد بهتر و بیشتر در آینده پایدار برای همه.

اپسون نیز به دنبال اهرم آن دستگاه فن آوری برای تحقق بخشیدن به یک smart جامعه است. نسبت به این کار پایان, این شرکت ادامه خواهد داد به منظور توسعه انواع کنترل کننده ها و رانندگان برای خودرو سیستم های نمایش که نیاز به رزولوشن بالا و ایمنی عملکرد و افزایش عملکرد مشتریان خود محصولات.

ویژگی های محصول

  • این S2D13V40 یک کنترل IC خودرو مطابق با استاندارد سر تا صفحه نمایش.
  • در علاوه بر این به اصلاح اعوجاج کنترل انعطاف پذیری می تواند صحیح تصاویر از طریق چرخش و پوسته پوسته شدن.
  • نمایش توابع ایمنی

مشخصات محصول

مدل No. S2D13V40

عرضه voltagete xt3.3 V (I/O)1.8 V (داخلی هسته)

رابط ورودی باز LDI / dRGB (قابل انتخاب)

رابط خروجی باز LDI / dRGB (قابل انتخاب)

پشتیبانی از قطعنامه تا 800 x 600 (24 بیت)

ایمنی توابع نمایش توابع ایمنی

خودرو استاندارد نوایی AEC-Q100

عامل دما در محدوده -40 تا +105℃

دیگر ساخته شده است در PLL ساخته شده در SSCG

بسته های P-LQFP100-1414-0.50 (14 mm x 14 mm x 1.7 mm,: 0.5 mm pitch)

*1 یک سیستم بر روی یک تراشه (SoC) ادغام اکثر یا تمام توابع مورد نیاز برای بهره برداری از یک سیستم بر روی یک تراشه. پیکربندی متفاوت بسته به سیستم اما SoC به طور کلی ادغام CPU و حافظه و I/O توابع.

*2 AEC-Q100: الکترونیک خودرو شورای (AEC) یک گروه صنعتی است که باعث ایجاد استاندارد برای قابلیت اطمینان و صلاحیت الکترونیک خودرو. تشکیل شده بود از "سه بزرگ" تولید کنندگان خودرو ایالات متحده در همکاری با عمده جزء الکترونیکی تولید کنندگان. AEC استاندارد است که عملا استاندارد جهانی است که به طور گسترده ای به تصویب رسید به عنوان یک استاندارد برای خودرو قطعات الکترونیکی.

یادداشت:

لطفا وب سایت زیر را برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول.
https://global.epson.com/products_and_drivers/semicon/products/interface_auto/

در مورد اپسون
اپسون یک شرکت پیشرو در تکنولوژی اختصاص داده شده برای تبدیل شدن به ضروری برای جامعه با اتصال مردم همه چیز و اطلاعات اصلی خود را کارآمد و جمع و جور و دقیق فن آوری. این شرکت با تمرکز بر رانندگی نوآوری و بیش از انتظارات مشتریان در جوهر افشان تصویری, ارتباطات, wearables و رباتیک. اپسون مفتخر است سهم خود را به تحقق یک جامعه پایدار و مداوم آن تلاش برای تحقق ملل اهداف توسعه پایدار.
رهبری مبتنی بر ژاپن Seiko Epson Corporation در سراسر جهان Epson گروه تولید فروش سالانه بیش از JPY 1 تریلیون.
global.epson.com/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن