اپستاین قربانی است که نقاشی خود را توانمندسازها به عنوان قاتل مارمولک مردم

منn ماریا کشاورز "FBI نمودار" مرده-فیلم کاسب جفری اپستاین در یک بشقاب پرنده Ghislaine ماکسول است که تشنه به خو

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

منn ماریا کشاورز "FBI نمودار" مرده-فیلم کاسب جفری اپستاین در یک بشقاب پرنده Ghislaine ماکسول است که تشنه به خون خزندگان و pantsless Alan Dershowitz است shushing قربانیان در زیر یک درخت مسموم سیب.

"من می خواهم به کار بر روی یک سری همه چیز در مورد نخبگان" کشاورز گفت: روزانه جانور از او غریب نقاشی یک تصویر از بهشت و جهنم است که ویژگی های لس Wexner رئیس سابق محدود برندها و اپستاین کاردانی به سر یک مار. "به عنوان کسی که صدمه دیده اند این مردم من می توانید ترجمه آن را در راه است که مردم می توانید ببینید."

کشاورز 50 و اعتقاد بر این است قربانی به گزارش اپستاین به پلیس. او می گوید: اپستاین و ماکسول حمله او در Wexner را اوهایو و مستغلات که در آن او در آنجا ماند و در تابستان سال 1996 در حالی که کار بر روی یک پروژه هنری. (Wexner را رد کرده است دانستن کشاورز.) او بعدها متوجه شدند که ماکسول تا به حال گفته حمله او کمتر از سن قانونی, خواهر, آنی در اپستین جدید مکزیک در مرتع پرورش احشام. در اخیر دادگاه تشکیل پرونده ماکسول این اتهامات را رد کرده است.

با توجه به کشاورز ماکسول را در معرض تهدید کرده و برای از بین بردن شهرت خود در نیویورک به صحنه هنر پس از حادثه به اتهام. این نقاش جوان از شهرستان فرار ترک امیدوار کننده حرفه ای هنر ، "من وحشت زده از ماکسول و اپستاین و من نقل مکان کرد و چند بار به تلاش برای پنهان کردن از آنها" کشاورز اظهار داشت: در یک استشهاد ثبت شده در سال گذشته زمانی که داستان او شد برای اولین بار. ماه پس از دادگاه تشکیل پرونده اپستین می شود مرده است. در سن 66, سرمایه خود را به قتل در منهتن زندان به عنوان او در انتظار محاکمه در کودک-قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

کشاورز می گوید او همچنان تحت رادار 24 سال احساس زندگی او در معرض خطر بود به دلیل سیاسی متصل جفت. او جابجا هنر به صورت بی سر و صدا فروش عتیقه جات و بازسازی خانه های قدیمی در سراسر جنوب شرقی.

در حال حاضر کشاورز ایجاد شده است دوباره به صورت جدی نقاشی با مداد رنگی پرتره از اپستین قربانیان و نقاشی صحنه های خارق العاده در نظر گرفتن هدف در آنچه او با اشاره به عنوان "نخبگان" و یا سر و بزرگان که چشم خود را برای منحرف مدیریت ثروت سوء استفاده.

اما در حالی که کشاورز طرفداران برای قربانیان او نیز مبارزه با دو شکل از سرطان که او معتقد است در نهایت نتیجه ضربه او با تجربه در دست اپستاین و ماکسول سال پیش.

فقط قبل از کشاورز جلو آمد و در آوریل 2019 او تشخیص داده شد با نادر تومور مغزی—تشخیص است که به دنبال سال حل نشده مسائل بهداشتی و نگران علائم آن شامل از دست دادن او شنوایی در یک گوش.

"هنگامی که من برای اولین بار متوجه شدم که من یک تومور مغزی, من تو را دیدم همه چیز من نیست زیرا من در اختفا" کشاورز گفت. "زمانی که من تشخیص شروع کردم به دیدن عروسی یک کودک, یک گروه از دوستان, تمام چیزهایی که من از آن محروم شده است. تمام نقاشی, گالری دهانه چیزهایی که هرگز اتفاق افتاده است."

"من واقعا عصبانی و این زمانی است که من در زمینه استشهاد."

"فقط قبل از کشاورز جلو آمد و در آوریل 2019 او تشخیص داده شد با نادر تومور مغزی."

در این سال کشاورز بود و مبتلا به هوچکین لنفوم است و انتظار می رود برای شروع شیمی درمانی در پایان هفته.

دیگر قربانیان اپستاین که در پیوند با یکدیگر از جولای سال 2019 دستگیری از جمله ویرجینیا رابرتز Giuffre و Marijke Chartouni راه اندازی یک GoFundMe صفحه برای حمایت از کشاورز درمان سرطان. این سایت مطرح شده بیش از $43,000 در کمتر از دو هفته.

برای Chartouni سیل کمکهای مالی بوده است عاطفی و طاقت فرسا است. "او یک جنگنده" Chartouni گفت: از کشاورز. "و مردم واقعا پله تا برای او و گفت: چیزی باید اتفاق می افتد. با حمایت از او به آنها گفت: آنچه اتفاق افتاده نیست خوب و عدالت باید در خدمت بیش از حد."

Giuffre گفت که او و همکار او "بازمانده خواهر" را تبدیل به یک خانواده; آنها با تجمع در اطراف یکی دیگر هنگامی که بار سخت است. "ما باید این مبارزه متحد برای جستجوی عدالت" Giuffre گفت: روزانه وحش. "ما نیاز به نگه داشتن ماریا در مبارزه است."

کشاورز اتهامات عمومی شد در مارس 2019 استشهاد که متصل به یک افترا کت و شلوار Giuffre در برابر Dershowitz, این استاد حقوق دانشگاه هاروارد که کمک امن اپستین سایه مورد درخواست در فلوریدا. (در سند کشاورز می گوید: او شاهد Dershowitz بازدید اپستین منهتن عمارت "چند بار" و به طبقه بالا که در آن جزئی دختران حاضر بودند.)

Dershowitz را رد کرده است کشاورز را ادعا می کند. در سال گذشته گفت: Daily Beast: "ماریا کشاورز stopped working برای اپستاین قبل از من تا کنون ملاقات اپستاین. آن را کاملا perjured استشهاد. این همه کاملا ساخته شده است. برای وکلا برای ارسال این بدیهی است که perjured گواهی حسن پرسش جدی در مورد نقش خود در این مورد است."

این هنرمند و خانواده اش صحبت کرد و به غرور نمایشگاه مورد اپستین سوء استفاده از دختران زیر سن قانونی در سال 2003 اما خود داستان بود axed از نویسنده ویکی بخش مشخصات مرموز پرچین-منابع و مدارک. ویرایشگر Graydon کارتر بعدها ادعا کرد که این گزارش را برآورده نمی خروجی را قانوني هر چند بخش گفت: کارتر متمایل به مقاومت مواجه از اپستاین. (هر دو بخش و کارتر تصویر ریشه درخت مرگبار سیب در کشاورز آخرین نقاشی.)

خواهر آنی کشاورز گفت که از دیدن راه مردم را بسیج در سراسر ماریا شده است "شفا تجربه" برای خانواده اش.

"او تا به حال یک چشم انداز منحصر به فرد برای زندگی خود بیش از هر کسی" آنی کشاورز گفت: روزانه وحش. "رفتن به عقب و نگاه کردن به مجلات—حتی به عنوان یک کودک کوچک او نوشتن در مورد یک نقاش در نیویورک است."

"من تمام زندگی من دانستن او به عنوان یک هنرمند. آن سخت است برای دیدن او به دور از شور و شوق. دیدن او دوباره به هم متصل با آن و دیدن مردم در پاسخ به احساسات و قدرت او کار واقعا لذت بخش" آنی اضافه شده است.

"من تمام زندگی من دانستن او به عنوان یک هنرمند. آن سخت است برای دیدن او به دور از شور و شوق. "

ماریا رو به رو است او بزرگترین نبرد برای سلامتی خود و حمایت بیشتر از طریق GoFundMe معنی زیادی خواهر و برادر گفت. "هر بار که او را می بیند افرادی که کلمات نوشته شده و پشتیبانی شده است به طوری که سخاوتمندانه آن را واقعا رو به روح او من فکر می کنم, و ساخته شده او را احساس می کنید برای مراقبت" آنی گفت.

آنی گفت خواهرش بازگشت به هنر در سال های اخیر پس از جلسه دیرین قربانیان وکیل براد ادواردز. او احساس می کند می تواند در بر ماریا روند.

"این واقعا هیجان انگیز است برای دیدن کار خود را در یک مسیر جدید به تازگی. به عنوان او در تم جنگ او شده است مبارزه با آن را در کار خود" آنی خود ادامه داد. "این قطعا یک حرکت در سبک در برخی از راه. او اجازه می دهد خودش را به رایگان بیشتر ... همه رنگ و همه مقیاس. آن را با هم کشیدن بسیاری از جنبه های مختلف از تجربیات و چیزهایی که او در مورد مراقبت."

در وب سایت خود را ماریا می گوید: "پس از 20 سال فرصت مطالعاتی از نوع من بازگشت و با یک سری در مورد ظاهر غیر ممکن است. پس از تجربیات من از نیویورک 'نخبگان' من تشخیص می دهم که هر چیزی امکان پذیر است! این نظر گسترش ذهن من ساخته شده و من ارزیابی مجدد 'فانتزی' در مقابل 'واقعیت است.'"

او را به اتمام جراحی و پرتو در حالی که در ادامه به رنگ و صحبت کردن در توییتر و در مصاحبه با "جایگزین رسانه های" یوتیوب شخصیت. او نقاشی خیره کننده پرتره از قربانیان همکار و دادن آنها به زنان به عنوان هدیه. "من هرگز به رسم socialites دوباره مگر اینکه من سرگرم کننده از آنها" کشاورز پکتیا میباشد.

در همین حال او امیدوار است به پرده برخی از قطعات به نام "راز" و ترسیم بعد از وقت خود را در Wexner املاک—در نمایشگاه ارسال COVID-19. این تصاویر آزار زنان جوان "بدسم," کشاورز می گوید. "آنها آرام و نرم و دردناک است."

"این Setiles," او اهل تفریح و بازی و گاز گرفتن چشم انداز به تصویر می کشد glitterati مرتبط اپستاین الهام گرفته شده بود توسط نقاش هلندی Hieronymus Bosch را "باغ زمینی دلخوشیها" یک قرن 15 triptych نقاشی رنگ و روغن. نسخه خود را نیز نشان می دهد قربانیان وکلا که مبارزه برای عدالت است.

عنوان الهام گرفته شده بود توسط یکی از دوستان که در حال نوشتن یک sci-fi رمان. "به جای نخبگان چرا شما فقط آنها را setiles ؟" محرم پرسید. کشاورز توضیح داد به ما: "مثل نخبگان اما تعویض حروف در اطراف."

ناخوانا بالا کشاورز 7-پا گسترده ای نقاشی با کلمات "FBI نمودار."

"من می خواستم برای انجام آن از یک کودک ديدگاه" کشاورز گفت. "آنچه که من واقعا حال انجام است گفت: FBI, اگر شما نمی توانید به دنبال این شما نمی توانید به دنبال آنچه که یک کودک می رسم."

"حتی اگر من دو نوع از سرطان, من به صحبت می کنند به دلیل FBI نمی خواهد کار خود را," او اضافه شده با اشاره به سال 1996 تماس تلفنی به مقامات فدرال گزارش اپستین ،

"من هرگز به رسم socialites دوباره مگر اینکه من سرگرم کننده از آنها را."

یک دهه بعد او می گوید: ماموران فدرال به دیدار او آمد زمانی که باراک اوباما در میامی جستوجو کرد اپستاین اما هیچ چیز به نظر می رسید به از آن آمده است.

در نقاشی اپستاین به نظر می رسد از یک بشقاب پرنده به دلیل "من نمی شگفت زده شده اند اگر اپستاین رفت تا در یک سفینه فضایی" کشاورز گفت. "او تقریبا دور با این."

"این است که در مورد فساد در سطح بسیار بالاتر و او فقط یکی از مهرههای," کشاورز اضافه شده است. نقاشی بر "پوچی از این واقعیت است که آنها به او اجازه دهید برای مدت طولانی."

ماکسول است که در داخل یک لوله پلاستیکی حباب متصل به آن است که "ملک FBI" برچسب. پرسید چرا اری برنده زن به تصویر کشیده شده به عنوان یک مارمولک در مروارید که کمی سر یک دختر کشاورز گفت: "او فقط یک خزنده مغز است. او نمی مراقبت در مورد آنچه اتفاق می افتد به هر کسی."

"من به دنبال در انقلاب فرانسه نقاشی های آن دوران" کشاورز اضافه شده است. "آنها در حال کمدی. شما نمی توانید بیش از حد پیچیده در گور." (به این منظور کشاورز می گوید "Setiles" سری شامل خواهد شد آینده با این نسخهها کار مانند "هفت گناه مرگبار از دره سیلیکون" و "Pedowood" در مورد پدوفیل در هالیوود است.)

در آسمان در حال کشاورز وکیل از جمله Sigrid McCawley و ادواردز که در حال نقاشی به عنوان cherubs. ادواردز لمس شناور قلممو و پس از او را تشویق به دنبال هنر دوباره. از آنجا که او می گوید: او یک مدافع در هنگام اپستین بهره کشی از کودکان نمی تحریک ملی خشم. "این بسیار محبوب در مورد مراقبت از ما و از او مراقبت به هر حال" او گفت:.

"من نیاز به دانستن آن را OK به رنگ دوباره" کشاورز گفت. "Ghislaine ماکسول و ایلین گوگنهایم تعقیب من دور از هنر و... زندگی من از بین برد."

"کشاورز می گوید او "Setiles' سری شامل خواهد شد آینده با این نسخهها کار مانند "هفت گناه مرگبار از دره سیلیکون" و "Pedowood" در مورد پدوفیل در هالیوود است."

کشاورز بود و در New York Academy of Art زمانی که او ملاقات اپستاین. هیم و سپس دین از دانش آموزان معرفی او را به وحشت سرمایه. با توجه به کشاورز گوگنهایم او را مجبور به فروش اپستاین کار خود را با عنوان "تجاوز به عنف" در تخفیف و او را نادیده گرفته ادعا می کند در مورد اپستین سوء استفاده جنسی.

دادخواست به تازگی راه اندازی شده و خواستار آکادمی حذف گوگنهایم به عنوان رئیس هیئت امنا. برای او بخشی گوگنهایم را رد کرده است کشاورز اتهامات. (گوگنهایم گفته او "دوری مربوط به" art-جمع آوری خانواده در پشت موزه گوگنهایم.)

"من بسیار به طور خاص به نام او از Wexner و مستغلات و به او گفت همه این چیزهای وحشتناک است که برای من اتفاق افتاد" کشاورز گفت: روزانه وحش "و او در من است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب