عصر جدید و ظرافت شروع می شود با LG مخملی

پس از آن کره جنوبی, راه اندازی, جدید LG مخملی گوشی های هوشمند آغاز خواهد شد نورد در کلید بازارهای اروپایی این

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

پس از آن کره جنوبی, راه اندازی, جدید LG مخملی گوشی های هوشمند آغاز خواهد شد نورد در کلید بازارهای اروپایی این ماه است. LG مخملی می رسد در آلمان و ایتالیا و اسپانیا و مجارستان و لهستان برای اولین بار پس از کشورهای مختلف در آمریکای شمالی و آسیا و خاورمیانه و آفریقا و آمریکای لاتین در هفته پیش رو است.

LG مخمل جدید, طراحی, توسط, جریان, خطوط, منحنی گوشه و متقارن جلو و عقب لبه ها تمام پیاده سازی های جدید 3D Arc زبان طراحی. صاف و صیقلی سطوح رنگ سوسو زننده و ظریف لمس مانند "Raindrop" دوربین است که تداعی تصاویر از سقوط باران مجموعه, LG مخملی جدا از همسالان خود. این جدید الهام گرفته از طبیعت, طراحی, زبان باعث می شود LG مخملی بصری قابل توجه و راحت نگه دارید.

کلید به طراحی LG مخملی نازک 7.9 میلیمتر, مشخصات, تنها ممکن است با آن 6.8 اینچی P-OLED سینمایی FullVision نمایش پیکسل, Qualcomm گل میمون 765G اولین پلت فرم تلفن همراه از این شرکت برای ادغام یک برنامه پردازشگر و 5G مودم برای عملکرد فوق العاده در یک بسته کوچک است که نیاز به قدرت کمتر. سازگار با پیشرفته ال جی صفحه نمایش دوگانه (فروش جداگانه) هر دو مخملی و دو صفحه نمایش کار با سازگار active stylus قلم.

"مجهز به Snapdragon 765G, LG مخملی مجهز شده است برای ارائه عملکرد استثنایی برای دیدار با حتی بیشتر خواستار 5G استفاده از موارد در حالی که همچنین قادر می سازد هوشمند چند دوربین ضبط با سرعت بالا, بازی و تمام روز عمر باتری" گفت: "الکس Katouzian, معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل کسب و کار تلفن همراه واحد کوالکام Technologies, Inc. "ما هیجان زده به ادامه کار با LG برای کمک به تحویل 5G برای بیشتر مصرف کنندگان با این واقعا جهانی دستگاه است."

LG مخملی ارائه می دهد به طور کامل همهجانبه موبایل مشاهده و تجربه بازی با تشکر از آسان به نگه دارید 6.8 اینچی P-OLED سینمایی FullVision نمایش با 20.5:9 نسبت ابعاد. برای محدود کردن اتفاقی لمس روشن کمی صفحه نمایش منحنی ال جی توسعه یافته گرفتن سرکوب الگوریتم که برای شناسایی عمدی در مقابل غیر عمدی روی صفحه نمایش را لمس. برای مطابقت مجلل, تصاویری مخملی ارائه می شود واقع بینانه و دقیق صوتی از طریق بلندگوهای استریو پیشرفته ال جی LG 3D موتور صدا. و با جک هدفون تقریبا منقرض شده در گوشی های هوشمند امروز آن است که اطمینان بخش برای دوست داران واقعی موسیقی می دانیم که ال جی مخملی است پشت خود را.

LG مخملی ارائه می دهد مجموعه ای از راه حل های پیشرفته تصویربرداری به نام LG خالق کیت است که حداکثر استفاده از تلفن 48MP دوربین اصلی دیگر لنز های با کیفیت بالا و منحصر به فرد نرم افزار دوربین. Timelapse کنترل اجازه می دهد تا کاربران را تنظیم کنید دقیقا چگونه سریع آنها می خواهند فیلم های خود را به نگاه در حالی که ASMR ضبط استخدام دو بالا-حساسیت میکروفن به ضبط faintest از تلفن های موبایل در تمام شکوه جزئیات. صدای بوکه به حداقل می رساند سر و صدای پس زمینه در فیلم ها برای نگه داشتن تمرکز بر روی این موضوع در حالی که 3D AR دشنه و 3D Photo Effect را گرفتن پرتره از دوستان و خانواده یک تجربه کاملا جدید است.

برای دیدار با سلیقه متنوع مصرف کنندگان ال جی مخملی می آید در طیف وسیعی از رسا الهام گرفته از طبیعت, رنگ – توهم غروب شفق قطبی سبز شفق قطبی سفید و شفق قطبی خاکستری با رنگ های بیشتر مانند شفق قطبی, نقره ای, سیاه و سفید جدید و دیگران به زودی. توهم غروب آفتاب است به خصوص منحصر به فرد در آن است که اولین گوشی از LG به استفاده از سفارشی نوری الگوی تکرار در فواصل کمتر از یک میکرون یا یک صدم عرض موی انسان است. این الگوی پوشش داده شده است در یک فیلم خاص ایجاد شده با نانو انباشته تکنولوژی ورقه ورقه شدن به بازتاب و شکست نور برای یک اثر سوسو زننده.

"ما فکر می کنیم امروز گوشی های هوشمند مشتریان می خواهید و سزاوار بیش از کوکی-برش طرح و محاکمه و درست امکانات" گفت: Johan Chung, معاون اجرایی رئیس جمهور از خارج از کشور فروش و بازاریابی در موبایل ال جی ارتباطات شرکت است. "در LG مخملی ما ایجاد کرده اید متفاوت گوشی های هوشمند با طراحی های که نمی توان اشتباه برای هر چیز دیگری و ویژگی های منحصر به فرد با گزاره که ارائه ارزش قابل توجه است. ما با اعتماد به نفس در پیام LG مخملی ارتباط برقرار و بر این باورند که به مشتریان وجود دارد خارج وجود دارد که موافق آن زمان برای یک تغییر در راه گوشی های هوشمند توسعه یافته و به بازار عرضه شد."

مشخصات کلیدی:

LG مخملی

  • چیپ ست:1 Qualcomm® Snapdragon™ 765G 5G پلت فرم تلفن همراه
  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ 20.5:9 WXGA+ P-OLED سینمایی FullVision (2,460 x 1,080 / 395ppi)
  • حافظه: 6GB RAM / 128GB رام / microSD (تا 2TB)
  • دوربین:
    – عقب: 48MP 2 استاندارد (F1.8 / 0.8 µm / 79) / 8MP گسترده (F2.2 / 1.12 µm / 120) /5MP عمق (F2.4 / 1. 12µm / 81)
    – جلو: 16MP استاندارد (F1.9 / 1.0 µm / 73)
  • باتری: 4,300 میلی آمپر ساعت
  • سیستم عامل: آندروید 10
  • حجم: 3 167. 2 x 74.1 x 7.9 mm
  • وزن: 3 180 گرم
  • شبکه: 5G / LTE / 3G / 2G
  • اتصال: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / بلوتوث 5.1 / NFC /USB نوع-C (USB 3.1 سازگار)
  • بیومتریک: در نمایش حسگر اثر انگشت
  • رنگ: توهم غروب / شفق قطبی سفید / شفق قطبی خاکستری / شفق قطبی سبز / شفق قطبی نقره ای 4 / جدید سیاه و سفید 4
  • دیگران: بلندگوی استریو / AI طب مکمل و جایگزین / گوگل لنز / Google Assistant /LG 3D موتور صدا / IP68 آب و گرد و غبار مقاومت / HDR10 /Qualcomm Quick Charge™ 4+ تکنولوژی / MIL-STD 810G انطباق /LG پرداخت / FM Radio

LG صفحه نمایش دوگانه

  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ 20.5:9 WXGA + P-OLED سینمایی FullVision (2,460 x 1,080 / 395ppi)
  • پوشش صفحه نمایش: 2.1 اینچ, تک
  • حجم: 174.4 x 84.6 x 14.4 mm
  • وزن: 129g
  • تماس با صفحه نمایش نوع: USB نوع-C
  • نوع تاشو: 360 Freestop لولا
  • رنگ: سفید / خاکستری / نقره ای

# # #

1 Chipset ممکن است متفاوت باشد بسته به بازار و حامل.
2 صفحه Binning به 12MP. کیفیت full 48MP تصویر ممکن است کمی متفاوت باشد بسته به چیپ ست.
3 مشخصات ممکن است متفاوت باشد بسته به بازار و حامل.
4 4G تنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن