اتحادیه اروپا خواستار گفت و گو باز' با چین

تحولات در هنگ کنگ را به نام "به نقل از" روابط اتحادیه اروپا و چین "بر اساس احترام متقابل و اعتماد" اتحادیه ارو

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

تحولات در هنگ کنگ را به نام "به نقل از" روابط اتحادیه اروپا و چین "بر اساس احترام متقابل و اعتماد" اتحادیه اروپا سیاست خارجی رئیس جمهور گفت:. اما بلوک آماده است تا به صورت صادقانه "گفت و گو است."

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas تبلیغ باز گفت و گو با چین پیش از یک کنفرانس بین اتحادیه اروپا و وزیران خارجه در روز جمعه.

Maas به خبرنگاران گفت که بهترین راه برای نفوذ چین در هنگ کنگ اختلاف بود برای اتحادیه اروپا به موضع ایران در پاسخ آن و برای حفظ گفت و گو با پکن است.

"من فکر می کنم در گذشته نشان داده است که آن را بالاتر از همه مهم است که یک گفت و گو با چین که در آن اتحادیه اروپا بسیار cohesively به ارمغان می آورد هر دو آن مسائل و اصول به جلو و سپس ما را ببینید که در آن این گفت و گو آگهی" او گفت:.

Maas همچنین گفت که هنگ کنگ را به درجه بالایی از خودمختاری "نباید تضعیف شود." بر خلاف ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا هنوز برنامه ریزی هر گونه تحریم در چین است.

رهبران مورد بحث یک استراتژی دراز مدت نسبت به چین در یک ویدئو کنفرانس در روز جمعه در برابر پس زمینه از تحولات اخیر و خیره کننده تنش ها در هنگ کنگ.

"کشورهای عضو باید بیان روشن موضع مشترک در این [حوادث در هنگ کنگ] منعکس شده در یک بیانیه رسمی. این بیانیه بیان ما نگرانی بیش از اقدامات انجام شده توسط چین در مارس 28," اتحادیه اروپا در امور خارجی کمیسر جوزپ Borrell گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از این نشست. "ما اعتقاد داریم که این تضعیف درجه بالایی از استقلال, هنگ کنگ," او گفت:.

"ما می خواهم به استرس است که رابطه ما با چین است که بر اساس احترام متقابل و اعتماد است. اما این تصمیم به این تماس به سوال" او اضافه شده است.

اما با وجود اضافی "فشار بر مقامات چینی," Borrell وجود دارد گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تحریم یا پکن یا هنگ کنگ.

او همچنین با لمس بر روی مسائل کلیدی از جمله تغییر آب و هوا که چین کمک "کمی کمتر از 30 درصد از تولید گازهای گلخانه ای جهان."

"پس از آن غیر ممکن است برای حل این مشکل بدون یک رابطه قوی," او گفت:. "ما آماده هستند تا به یک باز و صادقانه در گفت و گو با چین است."

چین تایید بحث برانگیز قانون تامین پنج شنبه گذشته که منتقدان می گویند در نقض حقوق مدنی در شهرستان دولت.

این قانون با هدف سرکوب تظاهرات که باید لرزاند این شهرستان در سال گذشته با ممنوعیت "هر عمل یا فعالیت" که به مخاطره می اندازد چین امنیت ملی از جمله براندازی, تجزیه طلبی و تروریسم است.

چه چیز دیگری بود که در دستور کار?

این جلسه تا به حال در ابتدا برنامه ریزی شده است به تمرکز بر روی چین بدون در نظر گرفتن حوادث در هنگ کنگ در دو جلسات آینده با پکن در این سال است. یکی از این جلسات قرار است به اتفاق در لایپزیگ در ماه سپتامبر خواهد شد و دیدن این توافقنامه از سرمایه گذاری حمایت قرارداد.

گذشته از هنگ کنگ, وزرا همچنین در مورد چین به تعهدات توافق شده در مارس 2019 این کشور و رویکرد نسبت به سرمایه گذاران بین المللی. اتحادیه اروپا معتقد است که چین "تغییر قوانین در وسط یک بازی" است و نه ترویج یک "سطح زمین" از نظر پایبندی به حاکمیت قانون است.

شورای اتحادیه اروپا نیز به تصویب رسید گیری در افغانستان روند صلح خواستار برقراری آتش بس میان coronavirus همه گیر و ترغیب طالبان برای آغاز به داخل افغانستان مذاکرات "بر اساس تعداد کافی از زندانیان در حال حاضر منتشر شده است."

lc/rt (یمن)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب