اتحادیه اروپا فروش خودرو در نزول به پایین ترین رکورد در سطح

اتحادیه اروپا فروش خودرو کاهش یافت 76 درصد در ماه آوریل است. در اسپانیا و ایتالیا است که تعداد نزدیک به 97 درص

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

اتحادیه اروپا فروش خودرو کاهش یافت 76 درصد در ماه آوریل است. در اسپانیا و ایتالیا است که تعداد نزدیک به 97 درصد. آلمانی خودروسازان خواستار شده است در دولت برای ارائه بزرگ مشوق های مالی برای خریداران خودرو.

فروش خودرو در اروپا گرفته اند در طول تاریخ شیب دار nosedive با توجه به اعداد منتشر شده توسط انجمن تولید کنندگان خودرو (ACEA) در روز سه شنبه.

در مورد 270,000 ماشین فروخته شد در سراسر اتحادیه اروپا در ماه مارس در مقایسه با 1.14 میلیون در ماه مشابه سال قبل یک افت بیش از 76 درصد است.

"اولین ماه کامل با COVID-19 محدودیت در محل منجر به قوی ترین ماهانه رها کردن در تقاضا از پرونده آغاز شد" بروکسل مبتنی بر ACEA گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus ترکیبات مشکلات خودروسازان آلمانی

فروش در حال حاضر در ماه های ژانویه و فوریه گروه گزارش و پس از آن کاهش یافته و به 55 درصد در ماه مارس به عنوان coronavirus مربوط به مستندات شروع در حال اجرا در سراسر این قاره است.

آوریل اعداد کاهش متناوب 97% در سخت-آمار ایتالیا و اسپانیا. در فرانسه فروش بود را با 88 درصد است.

آلمان در گروه فولکس واگن که همچنین صاحب و آئودی و پورشه و Skoda در میان مارک های دیگر گفت: خرید و فروش خود را در اروپا کاهش یافت 61% در ماه آوریل است. در همان زمان سهم بازار خود را افزایش به 28.8% از 24.9 درصد سال قبل است. مونیخ-بر اساس اولی سهم بازار نیز افزایش یافت در سال در سال از 5.9 درصد به 8.7 درصد.

صنعت خودرو یک بخش کلیدی در اقتصاد آلمان به کارگیری بیش از 850,000 مردم و حسابداری برای بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی این کشور. در تلاش برای نجات کاهش فروش خودرو, نمایندگی خودرو اولین کسانی بودند که کسب و کار مجاز به بازگشایی نسبت به پایان ماه آوریل زمانی که دولت آلمان اعلام کرد آهسته آرامش مستند محدودیت.

آلمانی خودروسازان خواستار شده است در دولت برای کمک به افزایش فروش در میان همه گیر. قابل توجه ترین خودروسازان می خواهند دولت برای ارائه بزرگ مشوق های مالی برای خریداران خودرو. اما دولت حاضر به ارائه پاسخ قطعی.

ادامه مطلب: مرکل صنعت خودرو سر نگه coronavirus ویدئو کنفرانس

es/aw (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن