کمیسیون اروپا برنامه ریزی 'سبز' صنعت خودرو امداد و نجات: گزارش

پیش نویس پیشنهاد می شود رسانه های آلمان نشان می دهد که اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی در پمپاژ میلیاردها دلا

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

پیش نویس پیشنهاد می شود رسانه های آلمان نشان می دهد که اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی در پمپاژ میلیاردها دلار به آن خرد صنعت خودرو. این کمک خواهد بود مشروط بر ترویج "جارو برقی ماشین".

یک روز پس از اتحادیه اروپا صنعت خودرو منتشر شده آن پایین ترین رکورد در آمار فروش برای ماه آوریل کمیسیون اروپا در گردش است یک طرح برای تزریق €100 میلیارد دلار ($109 میلیارد دلار) به این بخش به عنوان بخشی از یک طرح برای ترویج "پاک کردن" حالت حمل و نقل مانند اتومبیل های برقی با توجه به پیشنهاد دیده می شود, آلمانی, روزانه, Süddeutsche Zeitung.

این پیشنهاد اشاره می کند که اتحادیه اروپا بزرگترین تولید کننده وسایل نقلیه پس از چین با 300,000 شرکت های مرتبط به کارگیری برخی از 13.8 میلیون نفر است.

بخش خودرو شده است یکی از سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان کارخانه و نمایندگی بسته درهای خود را برای تمدید مستندات و بسیاری از تازه بیکار قادر به خرید های بزرگ. در کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا و فروش کاهش یافت و در حدود 97% در ماه آوریل است.

پیش نویس این مقاله اشاره, صنعت خودرو بخشی از یک تهدید حتی بزرگتر — تغییر آب و هوا. رانندگی ماشین حساب برای 75 درصد از انتشار کربن در تمام اشکال حمل و نقل ترکیبی با این روند در شکوفایی.

"عظیم برای حمایت از صنعت خودرو" در این کمیسیون هشدار داد: "مکان یک بار قابل توجه در نسل های آینده است."

به این منظور این مقاله پیشنهاد می کند که €40 به رقم 60 میلیارد دلار از این بسته آمده است در قالب سرمایه گذاری اختصاص داده شده به "تمیز کردن ماشین" مانند وسایل نقلیه الکتریکی و دیگر فن آوری های جدید است که آیا تکیه بر سوخت های فسیلی است. این کمیسیون نیز به دنبال به 2 میلیون و عمومی شارژ بنادر سراسر اتحادیه اروپا تا سال 2025. این طرح را لمس نمی کند و بر این واقعیت است که وجود دارد هنوز هم بحث های گسترده ای در نحوه تمیز کردن کوچک اشغال وسایل نقلیه خصوصی می تواند واقعا برقی یا نه.

ادامه مطلب: چین coronavirus می افزاید: به خودروسازان آلمانی' گلایه

مرکل von der Leyen به نفع راه حل های سبز

پیشنهاد مشابه در تمایلات به بیانیه اخیر از آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که گفت که هر اقتصادی نجات برنامه های مورد نیاز برای رسیدگی به تغییر آب و هوا. او دارای بینی های مختلف سازمان های دولتی برای آماده سازی زمین که چگونه صنعت خودرو می تواند کمک به جلوگیری از آسیب بیشتر به محیط زیست است.

این کمیسیون پیش نویس همچنین یادداشت ها نیاز به حمایت قاره قطار سیستم بسیار بیشتر روش سازگار با محیط زیست حمل و نقل است که در حالی که نسبتا محبوب رنج می برد از عدم سرمایه گذاری کمتر لابی قدرتمند و نسبتا ضعیف اتصالات بین هر کشور و فردی سیستم های ریلی ،

با توجه به Süddeutsche Zeitung, کمیسیون است و به همین دلیل نیز با توجه €40 میلیارد دلار در سال کمک به قطار حمل و نقل. این روزنامه اشاره می کند که پیشنهاد شامل بسیاری از شکاف ها با توجه به که در آن همه پول برای نجات بسته ممکن است از شاید به این دلیل آنها ارائه خواهد شد به عنوان بخشی از یک جامع کمک های اولیه طرح کمیسیون, رییس جمهور Ursula von der Leyen است که گفته می شود در حال آماده شدن برای اعلام به عموم مردم است.

Von der Leyen شده است صوتی در مورد او بلند پروازانه تمایل به راه اندازی یک اروپایی سبز معامله را به بلوک اقتصاد به خط با اهداف آب و هوا.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن