دادگاه اتحادیه اروپا: دریای سرخ قربانیان کشتی می تواند شکایت در ایتالیا

بیش از 14 سال پس از 1000 نفر در مصر یک کشتی غرق شده در اتحادیه اروپا بالا دادگاه تصمیم گرفته است که دو شرکت ها

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

بیش از 14 سال پس از 1000 نفر در مصر یک کشتی غرق شده در اتحادیه اروپا بالا دادگاه تصمیم گرفته است که دو شرکت های ایتالیایی را می توان شکایت کرد و خسارت وارده توسط بازماندگان و بستگان قربانیان.

اتحادیه اروپا دادگاه عالی روز شنبه مجاز پتانسیل بیشتر خسارت به اعطا می شود به بازماندگان و بستگان قربانیان در مورد 2006 دریای سرخ کشتی فاجعه است. بیش از 1000 نفر از 14 سال پیش در فاجعه در سواحل مصر.

دادگاه عدالت اروپا حکم داد که دادگاه در ایتالیا صلاحیت برای شنیدن موارد خسارت. بازماندگان و بستگان قربانیان این فاجعه سعی کردم به شکایت دو سازمان در ایتالیا سرزنش آنها را برای طبقه بندی و صدور گواهینامه از کشتی که منجر به فاجعه است.

"این سازمان می تواند با تکیه بر مصونیت از صلاحیت این دادگاه ها تنها تا آنجا که در فعالیت های خود را تشکیل یک بیان عمومی قدرت پاناما دولت" دادگاه گفت: در آزادی مطبوعات. کشتی میره تحت پرچم پاناما.

یک دادگاه ایتالیایی خواسته اتحادیه اروپا بالاترین دادگاه در لوکزامبورگ برای تعیین اینکه آیا اتحادیه اروپا قانون اجازه ایتالیایی سیستم قضایی برای مقابله با این مسئله است. در ژانویه مدافع کلی گفت که او بر این باور است که این دو سازمان باید اجازه شکایت در ایتالیا.

آنچه رخ داده در این فاجعه ؟

مصر کشتی MS سلام Boccaccia '98 بود در مسیر از دوبا عربستان سعودی به سفگا در جنوب مصر در فوریه سال 2006 حمل در اطراف 1,400 مسافران و خدمه.

بسیاری از کسانی که در کشتی بودند مسلمانان از بازگشت از حج به مکه در عربستان سعودی است.

Realtives of the victims waiting for news

Realtives از قربانیان در انتظار اخبار

کشتی صاحبان آمریکا در سال 2009 پس از شواهد پدید آمده است که به آنها دستور داده بود قایق به ادامه سفر خود به رغم وجود داشتن آتش در هیئت مدیره. هنگامی که قایق به دست آورد آب و شروع به نزول کمتر از 400 خدمه و مسافران نجات داده شدند.

طراحی گسل بودند رد شده است یک عامل در حال غرق شدن است که منجر به ادعاهای ساخته شده در سیستم حقوقی.

اد/rt (AFP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب