سران اتحادیه اروپا: مرکل 'خوشبین نیست' از coronavirus کمک های مقابله

اعظم آلمان را به پیش از دو روزه سران اتحادیه اروپا در بروکسل که در آن رهبران سعی خواهد کرد برای نهایی کردن €75

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

اعظم آلمان را به پیش از دو روزه سران اتحادیه اروپا در بروکسل که در آن رهبران سعی خواهد کرد برای نهایی کردن €750 میلیارد coronavirus طرح بازیابی. رهبران دیگر تکرار او بدبینی.

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان شد انتظار سختی را دور از مذاکرات بر یک میلیارد یورو coronavirus بازیابی طرح در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل در روز جمعه.

"ما در حال رفتن به مشاوره با بسیاری از قدرت اما من هم باید بگویم که تفاوت هنوز هم بسیار بزرگ است و من نمی توانم از این رو پیش بینی اینکه آیا ما قادر خواهد بود برای رسیدن به یک توافق در این زمان," او گفت:.

"مطلوب خواهد بود اما ما نیز باید به صورت واقعیت و ما واقعا نیاز به یک معامله بزرگ از تمایل به سازش اگر ما برای رسیدن به چیزی که خوب است برای مردم و برای اروپا در مواجهه با این بیماری همه گیر. همین دلیل است که من انتظار, بسیار, بسیار دشوار مذاکرات است."

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا چهره رکود اقتصادی عمیق تر از حد انتظار: کمیسیون اروپا

تردید از معامله

دیگر رهبران از جمله رئیس جمهور لیتوانی Gitanas Nauseda و نخست وزیر هلند تکرار مرکل احساسات و ابراز عدم خوشبینی برای نشست دو روزه.

"من خوشبین نیست اما شما هیچ وقت نمی دانید" Rutte گفت هلندی پخش NOS به عنوان او وارد بروکسل برای مذاکره 27-عضو بلوک 2021-27 بودجه و €750 میلیارد دلار ($856 میلیارد دلار) coronavirus بازیابی صندوق.

"من خوش بین نیست ... ما فکر اولیه [بودجه] پیشنهاد جالب و امیدوار کننده" Nauseda به خبرنگاران گفت: پس از ورود.

ادامه مطلب: کمیسیون اروپا رونمایی €750 میلیارد بهبود طرح

'اروپا در خطر است'

با وجود بدبینی برخی از همتایان نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز گفت که رهبران اتحادیه اروپا تعهد خود را به شهروندان خود برای رسیدن به یک توافق در بازیابی صندوق.

"اسپانیا در حال آمدن است به این اجلاس مشتاق به رسیدن به یک توافق برای دفاع منطقی از منافع ملی ما در بخش کشاورزی و همچنین در مورد چگونه ما تصور حکومت از بازیابی صندوق" سانچز گفت.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی led اوایل مذاکرات, ورود پنج شنبه و جلسه با Rutte در قبل از اجلاس ساعت. "ساعات آینده خواهد بود کاملا قاطع گفت:" پاکسازی. "این است که ما پروژه اروپایی که در خطر است."

این نشست دو روزه که همچنین رهبران بحث تقریبا €1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا می تواند ادامه و حتی بیشتر در صورت لزوم.

"این بحران به ارمغان آورد در مورد این بیماری همه گیر از عواقب اقتصادی و اجتماعی است که شدید ترین ما تا به حال به صورت پس از جنگ جهانی دوم" رئیس شورای اروپا و اجلاس میزبان چارلز میشل گفت: در روز پنج شنبه.

lc/mm (ایسنا AFP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن