اروپا می گوید آمریکایی ها در خانه بمانند تا زمانی که شما پاک کردن عمل خود را

"عزیز امریکا, Fuck off." که به احتمال زیاد پیام به 27 عضو اتحادیه اروپا ارسال خواهد شد زمانی که آنها ثبت نام ک

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

"عزیز امریکا, Fuck off."

که به احتمال زیاد پیام به 27 عضو اتحادیه اروپا ارسال خواهد شد زمانی که آنها ثبت نام کردن در یک لیست سیاه از کشورهایی است که نمی توان خوش آمدید زمانی که مرزهای خارجی آن باز ژوئیه 1. به گزارش The Daily Beast در اتحادیه اروپا نگران است که تاثیر مثبت آن را دشوار مستندات می تواند تضعیف هرج و مرج سیاست های منفی و تاثیر پاسخ آمریکا به این بیماری همه گیر که در آن حداقل 23 متحده گزارش کرده اند سنبله های تیز در COVID-19 موارد و 125,000 نفر کشته شده اند.

در میان کشورهای بنا به گزارش ها از پیوستن به ایالات متحده در غیر قابل قبول اقتصادی روسیه و برزیل که دست زدن به COVID-19 همه گیر شده است و حداقل به عنوان بد به عنوان ایالات متحده در پاسخ به اوکراین به اتحادیه اروپا منبع که در جریان این نشست است.

الجزایر و استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه در پیش نویس "لیست امن." پس از چین است که در آن همه گیر آغاز شد اما در این وضعیت که آن را ارائه می دهد متقابل دسترسی به اتحادیه اروپا برای شهروندان و ساکنان.

لیست امن است انتظار می رود به امضا پس از اتحادیه اروپا سفیران بازگشت به خانه به بحث در مورد مسائل با رهبران خود را در کشورهای پس از زمان مذاکرات در بروکسل ، آن را بدون شک ایجاد یک فاجعه دیپلماتیک اگر برخی از 27 عضو متحده که سابقه آسان اجماع ساختمان حاضر به ثبت نام کردن.

ایالات متحده دسترسی به اروپا را تنها بهبود اگر آمریکا اپیدمیولوژیک وضعیت را بهبود می بخشد و اگر آمریکا معکوس خود را با ممنوعیت سفر در اروپا ورود اعمال شده در مارس. وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: قبلا در این هفته که وضعیت پیچیده است. "این یک چالش برای همه ما برای تصمیم گیری چگونه و چه زمانی به اقتصاد ما و جامعه ما," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مقصر تهاجمی تست در افزایش موارد جدید اما اتحادیه اروپا و ایالات متحده است که تقریبا به همان اندازه انجام نزدیک به همان تعداد تست های هر روز. اتحادیه اروپا شده است قادر به رها کردن منحنی به تنها حدود 16 مورد جدید در هر 100000 نفر در مقایسه با حدود 122 در هر 100 ، 000 در ایالات متحده از طریق ماسک پوشیدن اجتماعی فاصله و سخت گیرانه مستندات است که به وضوح پرداخت می شود در دراز مدت.

اتحادیه اروپا ورود به طرح بررسی خواهد شد هر دو هفته برای تعیین اینکه آیا هر گونه کشورها مسدود شده اند بهبود یافته است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن