بانک مرکزی اروپا تقریبا دو برابر بیماری همه گیر را پشتیبانی طرح

بانک مرکزی اروپا را گسترش اورژانس همه گیر اورژانس simulus برنامه توسط €600 میلیارد دلار است. بانک مرکزی اروپا

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

بانک مرکزی اروپا را گسترش اورژانس همه گیر اورژانس simulus برنامه توسط €600 میلیارد دلار است.

بانک مرکزی اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد این امر افزایش آن همه گیر برنامه پشتیبانی توسط €600 میلیارد دلار ($670 میلیارد دلار) به کل از €1.35 تریلیون.

این حرکت تلاشی است برای حفظ اعتبار مقرون به صرفه جریان به اقتصاد در میان رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این برنامه در حال حاضر خواهد شد گسترش به حداقل ژوئن 2021 بانک تایید کرده است. آن بود که انتظار به پایان رسید در پایان این سال است.

نرخ بهره باقی مانده در پایین تاریخی با نرخ بهره در 0 ٪ و نرخ سپرده گذاری در -0.5%.

بانک مرکزی اروپا و کریستین لاگارد رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت کشورهای منطقه یورو کار با هم. "بلند پروازانه و هماهنگ مالی موضع باقی می ماند بحرانی در منطقه یورو اقتصاد در پاسخ به همه گیری اضطراری," او گفت.

ادامه مطلب: آنچه در بانک مرکزی coronavirus اضطراری همه گیر طرح ؟

جدید محرک تلاش برای حفظ اعتبار مقرون به صرفه جریان در شیب رکود اقتصادی ناشی از کوروناویروس همه گیر در می آید و در بالای هزینه های 19 کشور منطقه یورو' دولت.

باند خرید می تواند گسترش 2022

بانک مرکزی آخرین حرکت شبیه آینه های اضطراری پشتیبانی توسط بانک مرکزی انگلستان و بانک مرکزی ژاپن و ایالات متحده فدرال رزرو. بانک های مرکزی در حال تقلا برای مقابله با تیز رکود اقتصادی در پی بیماری همه گیر کوروناویروس.

بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا می گوید خرید آن هستند با هدف حمایت از خاص هر کشور اما این برنامه تا کنون خریداری یک سهم بالاتر از اوراق قرضه بیش از هر کشور دیگر. ایتالیا بوده و در میان کشور بدترین ضربه توسط coronavirus بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: Coronavirus و اتحادیه اروپا: ملت در مقابل اتحادیه ؟

یک سخنگوی بانک مرکزی اروپا پیشنهاد همه گیر اضطراری پشتیبانی برنامه می توان به پایان 2022 بسته به زمانی که "coronavirus مرحله بحران رسیده است."

اد/rt (AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن