کمیسیون اروپا همچنین von der Leyen کرواسی انتخابات تصویری

کمیسیون عذرخواهی پس از Ursula von der Leyen به نظر می رسد در انتخابات تصویری برای کرواسی حزب حاکم است. آگهی مج

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

کمیسیون عذرخواهی پس از Ursula von der Leyen به نظر می رسد در انتخابات تصویری برای کرواسی حزب حاکم است. آگهی مجموعه ای خاموش موج انتقاد به عنوان او به نظر می رسد به عنوان او را در پیام های تصویری در اتحادیه اروپا به نمایندگی.

کمیسیون اروپا روز دوشنبه عذرخواهی کرد و پس از آن رئیس Ursula von der Leyen به نظر می رسد در انتخابات تصویری برای کرواسی حزب حاکم پیش از روز یکشنبه انتخابات پارلمانی.

Von der Leyen سابق آلمان وزیر دفاع به نظر می رسد در یک فیلم تبلیغاتی کلیپ با چهره های دیگر از اتحادیه اروپا مرکز-راست حزب مردم اروپا در آگهی نوشته شده بیش از آخر هفته توسط کرواتی اتحادیه دموکرات (HDZ).

ادامه مطلب: کرواتی PM hails 'پیروزی' به صورت محافظه کاران در انتخابات پارلمانی

در این ویدئو نیز برجسته ایرلند نخست وزیر سابق لئو Varadkar سابق رئیس شورای اروپا دونالد تاسک, آلمانی, وزیر دفاع Annegret Kramp-Karrenbauer و صدراعظم اتریش Sebastian Kurz همه گفتن واژه "امن کرواسی."

این کد رفتاری برای اعضای کمیسیون اروپا می گوید که آنها "باید پرهیز از بیانیه های عمومی و یا مداخلات از طرف هر حزب و یا سازمان از شرکای اجتماعی است که آنها اعضای" به جز زمانی که آنها ایستادگی برای انتخابات و یا شرکت در یک رای.

'قمار دور اعتماد'

Von der Leyen حرکت موجب بحث بیشتر به طول بسیار کوتاه ظاهر او صحبت کرد در مقابل اتحادیه اروپا پرچم در یک راهرو از دفتر مرکزی کمیسیون به عنوان او در رسمی اتحادیه اروپا ،

"با او نشان از تعصب او قمار دور اعتماد و در نتیجه آسیب رساندن به دفتر" ارشد آلمانی سوسیال دموکرات MEP ینس با geier به خبرگزاری فرانسه گفت.

رئیس کمیسیون اذعان کرد که هر پیام از یک ماهیت سیاسی باید "کاملا احترام" قوانین از کد خود را سخنگوی اریک Mamer, گفت:, و اضافه کرد که او را به معنای صحبت کردن در ظرفیت شخصی.

او گفت: تصویری ضرب گلوله کشته شده بود در روز جمعه به درخواست کرواتی نخست وزیر دفتر "در کنار یک سری کامل از دیگر پیام های تصویری که رئیس جمهور شد در روند ضبط" قبل از این ویدئو فرستاده شد به کرواسی.

"اشتباه شد" او به خبرنگاران در بروکسل. Mamer اضافه شده که von der Leyen ثبت شده بود چندین پیام دیگر که روز به عنوان بخشی از استراتژی ارتباطی در طول coronavirus بحران که نیاز به استفاده از ویدئو به صورت مجازی حضور در جلسات حضوری محدود باقی می ماند.

"بدیهی است که این فیلم نباید ثبت شده در برابر پس زمینه از Berlaymont [ساختمان]," گفت: Mamer مراجعه به دفتر مرکزی کمیسیون در بروکسل. "هنگامی که آن را ثبت و از آنها استفاده می شود همان پس زمینه استفاده کرده بودند برای قبلی تصویری ضبط شده است."

Mamer اضافه شده که با وجود تصویری سکسکه, von der Leyen معتقد است که اتحادیه اروپا و اعضای شورا باید قادر به عموم شرکت در زندگی سیاسی.

"واضح است که رئیس جمهور است که آن را یک چیز خوب اروپایی برای دموکراسی که اعضای این دانشکده می تواند در تعامل فعال سیاسی زندگی," او گفت:. "به طوری که نوع از چیزی که باید اجازه داده شود. در همان زمان و شرایط مناسب باید تقاضای خود را به هر گونه فعالیت است."

با توجه به نتایج قسمی حاکم HDZ حزب اکثریت برنده انتخابات روز یکشنبه برگزار می شود. با بیش از 90 درصد آرا شمارش این HDZ دارای 66 کرسی در کرواسی 151-صندلی مجلس است و به احتمال زیاد برای تشکیل یک دولت ائتلافی جدید با کوچکتر گروه های جناح راست.

lc/msh (AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن