حتی یک فرد اعتراضات بیش از حد برای ولادیمیر پوتین

مسکو—سرکوب مخالفان سیاسی در زمان شوم در پیچ و تاب و در طول دو ماه از coronavirus قرنطينه در پایتخت روسیه است.

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

مسکو—سرکوب مخالفان سیاسی در زمان شوم در پیچ و تاب و در طول دو ماه از coronavirus قرنطينه در پایتخت روسیه است. راه پیمایی ها و تظاهرات ممنوع شد, پس از اعتراضات به کاهش بود چه شد به نام "انفرادی و اعتصاب علیه اشتغال" که در یک اعتصاب خط تنها با یک نفر است.

"تضاد با تظاهرات توده ای در حال وقوع در سراسر جهان در حال حاضر نمی تواند بیشتر قابل توجه است."

این تظاهرات ایستاده اند همه به تنهایی یک فولاد ماسک بر چهره خود و دستکش در دست است که با مته سوراخ کردن هوا یک بنر یا پلاکارد در آخرین شکل از بیان مجاز و بدون مجوز. و پس از آن پلیس شروع به دستگیری تک اعتصاب بیش از حد این ادعا که شکستن قفل قوانین.

آخرین پنج شنبه, Alisa Ganiyeva نعوظ کشیده بنر خواستار آزادی او را, دوست, دوست نوایا گازتا روزنامه نگار ایلیا آذر بازداشت شده بودند به صورت انفرادی اعتصاب نسخه ی نمایشی در اواخر ماه گذشته. Ganiyeva ایستاده بود در خارج از شهر مسکو مقر پلیس فقط برای چند ثانیه او گفت: قبل از پلیس او را برداشت.

"این خیلی مضحک به شنیدن آنها بحث در مورد COVID-19 فاصله پس از دو پلیس آمد بسیار نزدیک به من و سپس هل من به شلوغ خودرو با افراد دیگر در آن" Ganiyeva گفت: روزانه وحش. "همانطور که من راه می رفت دور دیدم یک جمعیت از سربازان تجلیل از خدمات مرزی روز در این خیابان است." او همچنین دیدم پلیس بازداشت دو دختر که تا به حال کلمه "آزادی" نوشته شده در ماسک خود را.

تضاد با تظاهرات توده ای در حال وقوع در سراسر جهان در حال حاضر با بسیاری از مردم آگاهانه braving coronavirus تهدید به منظور مارس علیه نژادپرستی و بی عدالتی نمی تواند بیشتر قابل توجه است.

تحت قانون روسیه یک فرد معترض بايد حداقل 15 متر و یا تقریبا 50 پا از هر فرد دیگری با یک نشانه است. و این چیزی است که آنها انجام می دهند.

"بزرگتر مقیاس سرکوب شجاع ما—من مطمئن هستم که مردم را پیدا خواهد کرد اشکال جدید در اعتراض به."

میخائیل Lobanov استاد در دانشگاه دولتی مسکو

اما کرملین آشکار تضاد اولویت: 67 سال ولادیمیر پوتین مشتاق به دیدن روسها رای در یک تعویق همه پرسی اصلاحات قانون اساسی در حال حاضر موکول برای 1 جولای که اجازه می دهد او را به ماندن در قدرت تا 2036. برای چنین یک رویداد اجتماعی فاصله سر در گم می شود. و پوتین مخالفان در ضمن در سمت چپ با یک اعتصاب تظاهرات به عنوان آخرین شانس خود را برای نه گفتن به پلیس نقض و سرکوب سیاسی.

"قانون من حق ایستاده در یک اعتصاب و من ادامه خواهد داد به ورزش من راست" آذر گفت: روزانه وحش پس از انتشار در یکشنبه پس از 10 روز در زندان بود. "از آنجا که فردا آنها ممکن است ممنوعیت ما از راه رفتن در خیابان. اگر ما در دفاع از حق ما را به این آخرین شکل از اعتراض خواهیم تمام پایان پشت میله های زندان فردا."

یک دادگاه مسکو به حال محکوم آذر برای نقض "الزامات شهردار مسکو را فرمان است که ممنوعیت هر گونه رویدادهای عمومی است." اما زمانی که شهردار سرگئی سوبیانین به پایان رسید مستند رژیم در روز سه شنبه مردم بلافاصله آب گرفتگی خیابان ها و پارک های پایتخت و ترافیک بازگشت و سپس بازداشت و دستگیری تک-man اعتصاب معترضان ادامه داد.

روز چهارشنبه پلیس بازداشت پنج انفرادی و اعتصاب علیه اشتغال در خارج از نهاد ریاست جمهوری و 18 مخالف برداشت شد برای زودتر اقدامات سیاسی. بسیاری از مردم مجبور به پرداخت جریمه.

"بزرگتر مقیاس سرکوب شجاع ما—من مطمئن هستم که مردم را پیدا خواهد کرد اشکال جدید در اعتراض به" میخائیل Lobanov یک استاد ریاضی در دانشگاه دولتی مسکو گفت: روزانه وحش. در مارس 21, چند روز قبل از COVID-19 رسمی مستند Lobanov نشان داد در برابر دستگیری یک دانشجوی کارشناسی ارشد; دادگاه جریمه او $145 روز چهارشنبه.

تنها شخص پيکت را تبدیل به یک جنبش مردمی در مسکو, سنت پترزبورگ و یکاترینبورگ و دیگر شهرهای روسیه در چند ماه گذشته به عنوان مقامات رشد بیشتر تمایلی به تصویب تظاهرات خیابانی. در دو هفته گذشته پلیس بازداشت ده ها تن از روزنامه نگاران و اساتید دانشگاه و دانشجویان برای یک فرد پيکت. بسیاری از آنها محکوم به 15 روز در زندان است.

چرا که کرملین بنابراین ترس از چند فرد مردم بودند که با تعریف اجتماعی فاصله? "آخرین اونس از صبر و شکیبایی خود را باید خسته شده اند توسط این خط بیش از 200 نفر در حال انتظار برای ایستادن در یک اعتصاب خارج از سرویس امنیتی فدرال [FSB] در ماه فوریه" آذر گفت.

"این است که کرملین ونرخ گرفتن نهایی پیچ شده است پیچ."

بوریس Vischnevsky معاون در سن پترزبورگ مجلس

باقی مانده چند انتخاب نمایندگان از مخالفان در مسکو و سنت پترزبورگ, می گویند زمان توسعه نشان می دهد که قوانین سفت هستند.

یک معاون در سن پترزبورگ مجلس بوریس Vishnevsky شده است در تلاش برای ارائه کمک های حقوقی به بازداشت معترضان از اواخر ماه مارس است. او باعث می شود نقطه است که با توجه به قانون اساسی تنها زمان مقامات می تواند ممنوعیت تظاهرات عمومی در حال حاضر محدود به یک شخص تظاهرات در هر صورت در طول حکومت نظامی. اما در مسکو و سنت پترزبورگ مقامات شده اند با استفاده از این بیماری همه گیر به خاتمه حتی تک پيکت.

"این است که کرملین ونرخ گرفتن نهایی پیچ شده است و دوستش" Vishnevsky گفت: روزانه وحش. "پس از اولین استنادی یک زندانی می پردازد $58 خوب پس از بازداشت و مجازات می تواند تا 15 روز از زندان و پس از سوم تک اعتصاب شما می توانید رفتن به زندان به مدت چهار سال. تنها جایی برای اعتراض چپ در روسیه اینترنت است."

یک روزنامه نگار در ایستگاه رادیویی مستقل اکو مسکو تانیا Felgenghauer رفت و به انفرادی در اعتراض به رغم پلیس بازداشت. "یک اعتصاب که جرم نیست," او بنر گفت. دو پلیس او را برداشت کمتر از پنج ثانیه بعد, او گفت:.

"من را شگفت زده برای دیدن مردم در ایالات متحده تحکیم در دفاع از عزت و دفاع از قانون و زندگی انسان در حالی که در اینجا تنها تعداد کمی از ضرر معترضان به اعمال حقوق قانونی خود و حتی آنها shut up" Felgenghauer گفت و سپس افزود: "وکیل من به من می گوید من با استفاده از حد برای اعتراض به این سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن