Ex-فاکس نیوز ستاره اد هنری متهم تجاوز به عنف در, وحشیانه جدید طرح دعوی در دادگاه

سابق ایسنا گزارشگر و تهیه کننده همراه با مهمان مکرر در شبکه را وارد دردناک و نگران کننده جنسی-حمله به اتهامات

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

سابق ایسنا گزارشگر و تهیه کننده همراه با مهمان مکرر در شبکه را وارد دردناک و نگران کننده جنسی-حمله به اتهامات علیه میزبان سابق Ed هنری و همچنین آزار و اذیت اتهامات علیه کنونی در هوا استعداد مانند میزبان Sean Hannity, تاکر کارلسون و هوارد کرتز.

در شکایت ظ روز شنبه در نیویورک در دادگاه فدرال سابق رادیو فردا تولید جنیفر اکهارت ادعا که هنری—طولانی-زمان فاکس خبرنگار و مجری امریکا Newsroom که اخراج شد در اوایل این ماه برای چه شبکه ای به نام "عمدی سوء رفتار جنسی"—تجاوز و حمله او و "انجام اعمال سادیستی او را بدون رضایت او که در سمت چپ او زخمی و کبود و ضرب و شتم خونین با مچ دست."

"آنچه در این پرونده نشان می دهد این است که امروز رادیو فردا است همان فاکس نیوز" گفت: وکیل داگلاس Wigdor در اعلام طرح دعوی در دادگاه را پر کردن. "برخی از نامها در رهبری ممکن است تغییر از Roger Ailes "رژیم اما فاکس نیوز' نهادی بی تفاوتی نسبت به سوء رفتار جنسی است."

"خانم [کتی] Areu و جنیفر اکهارت می توانید به دنبال ادعای خود را در برابر اد هنری به طور مستقیم با او به فاکس نیوز در حال حاضر در زمان اقدام سریع به عنوان به زودی به عنوان آن را آموخته از خانم اکهارت ادعا در ژوئن 25 و آقای هنری است و دیگر به کار گرفته شده توسط شبکه" فاکس نیوز در بیانیه ای گفت.

با توجه به شکایت اکهارت ادعا که هنری است که در, "مرتب روانی دستکاری و درد" او را به یک رابطه جنسی که در آن او با اشاره به او را به عنوان "برده جنسی." علاوه بر این دعوی در دادگاه ادعا کرد "زمانی که او نمی خواهد مطابق داوطلبانه [هنری] تجاوز جنسی به او در اداره اموال و تجاوز به او در یک هتل که در آن Fox News غالبا تسلیم آن بازدید کارکنان."

در این رابطه آغاز شد و در سال 2014 با توجه به طرح دعوی در دادگاه پس از هنری است که از دو دهه قدیمی تر از اکهارت, messaged او در توییتر گفتن او را که او فکر او بود"،" از آنجا که طرح دعوی در دادگاه ادعا کرد "خانم اکهارت شد جنسي هدف آقای هنری" اشاره کرد که چگونه "آقای هنری در ادامه به ارسال نامناسب مخ زن و در زمان بیماریهای گرافیک متن پیام به خانم اکهارت" پس از آنها برای اولین بار ملاقات در شبکه های نیویورک دفاتر. در نهایت پس از یک جلسه در یک هتل ظاهرا به بحث در مورد چشم انداز حرفه ای, اکهارت به یاد می آورد مدل هنری پیشرفت "از ترس است که زندگی حرفه ای او خواهد بود بیش از اگر او حاضر آقای هنری."

ماه بعد اکهارت ادعا هنری او را مجبور به انجام اخلال در اعمال جنسی او. در یکی از مناسبت, او به او گفت که به حذف او از لباس زیر و ارائه آن را به او را در یک پاکت نامه. بعد از آن روز او دستور داد به انجام رابطه جنسی دهانی بر او در یک مهمان در فاکس نیوز دفتر مرکزی آن در نیویورک است. بیش از زمان طرح دعوی در دادگاه ادعا هنری درمان اکهارت شد به طور فزاینده ای خشونت آمیز.

در فرصتی دیگر ادعایی اکهارت هنری "با خشونت مورد تجاوز قرار گرفته" او در حالی که او دست به دستبند, تنها پس از او در زمان عکس های برهنه از خود را بدون رضایت او. با توجه به طرح دعوی در دادگاه های هنری خندید به عنوان او در زمان, عکس و "اکهارت التماس کرد با آقای هنری به توقف و حذف دستبند و حذف تصاویر برهنه او در زمان او بدون رضایت او." عکس دعوی پیشنهاد شد یک تهدید تاکتیکی برای حفظ اکهارت سکوت.

اکهارت وکلا نیز در شکایت یک سری از پیام های متنی است که در آن هنری با اشاره به رابطه خود را در گرافیک از نظر. "شما دمار از روزگارمان درآورد و خود را امن, کلمه," او نوشت: در یکی از پیام. "شما می دانید که من انجام می شود."

"هنگامی که u r متعلق به شما نیست یک "انتخاب" او نوشت: در یکی دیگر از مناسبت. "شما لازم نیست خود من" اکهارت پاسخ داد.

"خوب جلسه طولانی آخرین بار" او نوشت: فقط بعد از ساعت 10 صبح در یکی دیگر از سری از متون. "در سمت چپ شما کبود, خمیر, dazed, سیرچشم التماس برای بیشتر است."

طرح دعوی در دادگاه علاوه بر متهم فاکس اخبار عمدا کم اهمیت جلوه دادن شدت اتهامات علیه هنری به منظور محافظت از شبکه های شهرت. فاکس اعلام کرد در تاریخ 1 ژوئیه که در آن اخراج هنری پس از انجام تحقیقات داخلی به هنری "عمدی سوء رفتار جنسی." اما روز دوشنبه شکایت ادعا شده که این شبکه و یو پی اس از جمله فاکس نیوز پرزیدنت جی والاس و شبکه فاکس کسب و کار رئیس جمهور لورن Petterson شد و در حال حاضر آگاه از چند سال شکایت علیه سابق در هوا میزبان و او ادامه داد: برای دریافت تبلیغات به هر حال.

"آقای هنری بود چرا که او درگیر در سوء رفتار جنسی—فاکس نیوز حاضر به حمایت و ترویج او دانستن است که او تا به حال درگیر در سوء رفتار جنسی" خواندن طرح دعوی در دادگاه. "نه آقای هنری اشتغال متوقف شد چرا که رادیو فردا متوجه شدم که آن را در پرتگاه از روابط عمومی کابوس و می خواستم برای دریافت پیش از این کت و شلوار و قادر به ادعا می کنند که آن را تا به حال انجام داده درست است. آن را به حال."

در همین حال روزنامه نگار کتی Areu که مکرر در هوا مهمان در رادیو فردا برنامه—اغلب دارای برچسب توسط کارلسون به عنوان "لیبرال شرپا" برای توانایی خود را به توضیح مبهم اغلب lazily کلیشه ای لیبرال نمایش به بینندگان—اتهام در پرونده ای که در اوایل سال 2020 هنری او را فرستاده "کشت شدید نامناسب جنسی تصاویر و پیام ها—که در اختیار او است."

با توجه به طرح دعوی در دادگاه این پیام ها شامل "یک 'نزدیک' عکس از مهبل (واژن) زن بودن 'کلمپ' بسته چهار گیره لباس; یک عکس از یک فرد با پوشیدن یک ماسک است که آلت تناسلی مرد بزرگ به جای بینی; یک عکس از یک وسیله ارتعاش و نوسان faux کشیدن یک سیگار; یک عکس با یک زن با دهان باز و زبان توسعه یافته با یک مرد دست کشیدن او نسبت به ناحیه میانی زیر نویس 'در مورد شما بدونم ... مرد g-نقطه ای واقع شده است در پشت یک زن;' یک عکس از یک زن عقب پایان و مهبل (واژن) اصلاح شده شامل ویژگی های یک خرگوش اسم حیوان دست اموز (این ارسال برای عید پاک); یک زن با پوشیدن چیزی جز سه ماسک که در آن تمام بدن او را در معرض دیگر از سینه او و مهبل (واژن); [و] یک عکس از یک دستکش لاستیکی که در آن هر انگشت به نظر می رسد و/یا آجدار مانند کاندوم."

هنری نیز فرستاده Areu, شکایت اتهام, "تصویری از یک زن در حال اجرا در سراسر اتاق و پریدن به سمت یک دوربین او را در دامن آسانسور و فیلم به پایان می رسد با نزدیک مهبل (واژن); و تصویری تحت عنوان" سریع ترین مصاحبه ... نامزد انتخاب شده در 3 ثانیه.' در این ویدئو که ظاهرا مصاحبه برای یک موقعیت در معرض مهبل (واژن) پس از آن مصاحبه نشان می دهد که او این کار را کردم."

شکایت ادامه داد: "بلافاصله پس از آقای هنری فرستاده خانم Areu این ویدئو او او texted, 'آیا شما فایده برای لنگر مصاحبه.' آقای هنری می دانست که خانم Areu شد و به دنبال کار تمام وقت در فاکس نیوز و گفتن او در هیچ شرایط نامشخص است که او را کمک به زندگی حرفه ای خود را اگر او تا به حال رابطه جنسی با او."

طرح دعوی در دادگاه ادعا شده که Areu بود "نیز در معرض نامناسب و آزار و اذیت جنسی و قصاص" توسط on-air Fox News شخصیت Sean Hannity, تاکر کارلسون و هوارد کرتز و همچنین فاکس نیوز عامل Gianno کالدول.

در طول Areu را 8 مارس 2018 ظاهر در Hannity را نشان می دهد که طرح دعوی در دادگاه ادعا نخست-زمان ستاره "انداخت $100 در مجموعه میز. او سپس شروع به تماس به مردان در اتاق و خواستار آن است که کسی را خانم Areu در تاریخ برای نوشیدنی در دل Friscos. او بارها و بارها فریاد زد: "چه کسی می خواهد به او را در یک تاریخ؟' "او را در تاریخ به دلم Friscos.' خانم Areu به طور کامل میگردند و روشن ساخته است که او فوق العاده ناراحت کننده با آقای Hannity را misogynistic رفتار بی سر و صدا شفاعت با یکی از دوستان خود در اتاق به قبول پول به طوری که تحقیر می شود."

شکایت ادامه داد: "به مسائل بدتر خانم Areu شد" گیر "و حتی نمی تواند ترک چون آقای Hannity درگیر در این رفتار در حالی که او را "رو به" تجهیزات استودیو است که تنها می تواند حذف شده اند توسط یک stagehand."

در طول یک ماه دسامبر 2018 ظاهر در Tucker Carlson را نشان می دهد و در عین حال میزبان خواستار آن شدند که Areu اقامت در مجموعه ای از بخش و سپس با توجه به طرح دعوی در دادگاه "به سختی هر گونه تلاش برای پنهان کردن اهداف خود شروع به گفتن خانم Areu که او خواهد بود به تنهایی در شهر نیویورک است که شب و به طور خاص گفت که او خواهد بود ماندن به تنهایی در اتاق هتل خود را بدون هیچ گونه همسر یا بچه ها."

شکایت ادامه داد: "بدون سوال آقای کارلسون شد کاوش برای دیدن اینکه آیا خانم Areu علاقه مند بود در یک رابطه جنسی. خانم Areu ناشیانه sidestepped آقای کارلسون پیشرفت و کاهش یافته است به صرف شب در هتل خود را. آقای کارلسون به سرعت انتقام در برابر خانم Areu بود که در برجسته نشان دادن خود تنها سه بار در سال 2019 است و نه به نظر می رسد یک بار در سال 2020 است."

Areu شد مهمان مکرر در هوارد کرتز یکشنبه MediaBuzz برنامه و کرتز (سابق Daily Beast مقاله نویس تا سال 2013) دانستن است که او در تلاش بود برای به دست آوردن یک شغل در فاکس نیوز بارها و بارها دعوت او در ماه مارس و ژوئیه سال 2019 به شام و نوشیدنی و همچنین به New York, اتاق هتل, شکایت اتهام. "خانم Areu مودبانه کاهش یافته است اما دعوت آقای کرتز به شام با او و یکی از دوستان که در شهر بود. آقای کرتز که به سادگی می خواستم به دیدن خانم Areu تنها اگر او به تنهایی و در هتل خود را (به عنوان مثال برای جنسی دلایل) کاهش یافته است" این شکایت ادعا کرد.

"صبح روز بعد خانم Areu رد آقای کرتز پیشرفت" آن را ادامه داد: "او حاضر به ملاقات با او در استودیو و curtly به او گفت:" من رزرو جامد صبح امروز همین دلیل است که من امیدوار به اتصال شب گذشته است.' آقای کرتز شد مجازات خانم Areu برای امتناع از پیوستن به او را در هتل خود را. که اگر غیر از این بود آشکار است در حال حاضر به اندازه کافی در مدت کوتاهی پس از این آقای کرتز اظهار داشت: به خانم Areu در مجموع و ماده 'شما تنها کاری که در اینجا نمی خواهد آمد به اتاق هتل من.' خانم Areu تنها به نظر می رسد حدود سه بار در رسانه وزوز پس از او رد از آقای کرتز پیشرفت."

طرح دعوی در دادگاه بیشتر از ادعایی است که فاکس نیوز تحلیلگر سیاسی Gianno کالدول بارها و بارها فشرده Areu به تاریخ او با استفاده از امکان معرفی به دوست خود Ann Coulter به عنوان یک فریب است.

"در مه 31, 2020, آقای کالدول پیامک خانم Areu یک تصویری از او به همراه Ann Coulter یک راست دانشمند رسانه های که به طور منظم به نظر می رسد در فاکس نیوز" طرح دعوی در دادگاه اعلام کرد. "در این ویدئو به تصویر کشیده خانم کولتر بودن swarmed توسط رسانه ها. آقای کالدول نوشت: "ان دختر دوست من است." آقای کالدول, چه کسی می دانست که خانم Areu دوست داشتم این فرصت برای ملاقات و کار با خانم کولتر استفاده می شود این واقعیت را به تلاش برای اجبار خانم Areu به آشنایی او. در واقع درست بعد از او فرستاده تصویری او نوشت: "من تا به حال هیچ ایده شما اینجا [در فلوریدا]. ما def نیاز به با هم."

شکایت افزود: "آقای کالدول سپس روشن ساخته است که 'قیمت' دیدار خانم کولتر خواهد بود یک روز با آقای کالدول. به طور خاص خانم Areu پرسید: "آیا من می توانم شما را برای ناهار و آقای کالدول پاسخ داد: "مرا به ناهار." خانم Areu نادیده گرفته و این درخواست را به عنوان به خوبی و آقای کالدول هرگز معرفی او به خانم کولتر."

در بیانیه ای فاکس نیوز گفت: "بر اساس یافته های جامع تحقیقات مستقل انجام شده توسط یک شرکت حقوقی از جمله مصاحبه با شاهدان عینی متعددی ما تعیین کرده اند که همه از کتی Areu را در برابر ادعای فاکس نیوز از جمله مدیریت خود را به عنوان به خوبی به عنوان میزبان Tucker Carlson, Sean Hannity & Howard کرتز و آن عامل Gianno کالدول در حال غلط آشکارا بیهوده و بیمعنی و کاملا عاری از هر گونه شایستگی. ما را همه ادعای آزار و اذیت و سوء رفتار تلافی جویانه به طور جدی به سرعت بررسی آنها و در نظر گرفتن اقدام فوری در صورت نیاز—در این مورد اقدام مناسب بر اساس تحقیقات ما این است که برای دفاع از شدت در برابر این اتهامات بی اساس."

کتی Areu در بیانیه ای گفت: "مثل خانم اکهارت من هم از ترس به جلو آمده. اما من به سادگی نمی تواند خاموش ماندن داده فوق العاده ای آسیبی که آقای هنری و دیگران در فاکس نیوز را ناشی از زنان وابسته به این شرکت است. من تصمیم به پرونده این شکایت به خاطر هیچ زنی باید به رنج می برند رفتار که من قرار گرفت بسیار کمتر فاحش رفتار رنج می برد توسط خانم اکهارت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب