فوق العاده بلند کردن در فرانسه: زیمنس Gamesa تایید سفارش برای 496 مگاوات خلیج سنت Brieuc بادی دریایی نیروگاه

- Siemens Gamesa دریافت کرده است این شرکت به منظور از Ailes تفنگداران دریایی وابسته Iberdrola, به تامین و ساخت

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

- Siemens Gamesa دریافت کرده است این شرکت به منظور از Ailes تفنگداران دریایی وابسته Iberdrola, به تامین و ساخت 496 مگاوات خلیج سنت Brieuc نیروگاه بادی دریایی

- 62 SG 8.0-167 DD دریایی توربین های بادی استفاده می شود; سفارش شرکت همچنین شامل 10 سال قرارداد نگهداری

- Nacelles و تیغه تولید خواهد شد در فرانسه در برنامه ریزی زیمنس Gamesa دریایی توربین بادی کارخانه در لو اور

- اولین شرکت دریایی سفارش برای شرکت در بازار

زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر (SGRE) دریافت کرده است این شرکت به منظور از Ailes دریایی وابسته Iberdrola, برای 62 SG 8.0-167 DD دریایی توربین های بادی برای 496 مگاوات خلیج سنت Brieuc بادی دریایی نیروگاه. این منظور نیز شامل 10 سال توافق برای توربین خدمات تعمیر و نگهداری.

"ما بسیار هیجان زده به اضافه کردن فرانسه به بسیاری از بازارهای سراسر جهان که در آن ما دریایی توربین های بادی به کمک ارائه انرژی پاک و مقابله با تغییر آب و هوا. ساخت خلیج سنت Brieuc زیمنس Gamesa اولین شرکت دریایی سفارش در فرانسه است که در یک لحظه تاریخی و عهد به تعهد ما به رشد در بازار و رانندگی جهانی شدن سازه های دریایی انرژی باد. ما از Ailes Marines برای اعتماد به نفس خود را در محصولات ما و همچنین ما تولید برنامه برای فرانسه گفت:" Andreas نون مدیر عامل شرکت زیمنس Gamesa دریایی واحد کسب و کار.

"این خبر بسیار خوبی است برای انتقال انرژی های بادی دریایی بخش انرژی و صنعت در فرانسه. این اولین سفارش شرکت یک گام مهم به سمت concretization ما کارخانه صنعتی پروژه در لو اور و تایید وضعیت ما به عنوان تامین کننده پیشرو دریایی توربین های بادی در بازار" اضافه شده فیلیپو Cimitan مدیر عامل زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر فرانسه.

اجزای اصلی از 62 توربین از خلیج سنت Brieuc بادی دریایی نیروگاه تولید خواهد شد در زیمنس Gamesa را برنامه ریزی دریایی توربین بادی کارخانه در لو اور.

خلیج سنت Brieuc بادی دریایی نیروگاه تولید خواهد شد که معادل مصرف برق از 835,000 مردم است.

خاویر گارسیا پرز رئیس جمهور Ailes تفنگداران دریایی و Iberdrola بین المللی کسب و کار دریایی مدیر "و با انتخاب زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر را در 8 مگاوات توربین های بادی, Saint-Brieuc offshore wind farm امنیت یک بهترین در کلاس high-performance technology. Ailes تفنگداران دریایی به طور کامل متعهد به توسعه فرانسوی بادی دریایی صنعت است که ایجاد هزاران نفر از بالا, ماهر, شغل رانندگی سبز اقتصادی و صنعتی بازیابی فرانسه و کمک به ارائه انرژیهای تجدید پذیر به رهبری خالص صفر برساند."

کلید پروژه آمار و ارقام:
- مساحت: 75 km2
- توربین: 62 زیمنس Gamesa SG 8.0-167 DD هر کدام با 8 مگاوات ظرفیت
- ظرفیت نصب شده: 496 مگاوات
- تولید سالانه: 1,820 گیگاوات ساعت معادل سالانه مصرف برق از 835,000 مردم (از جمله گرمایش)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب