Fauci صادق و صالح—بنابراین به طور طبیعی مغلوب ساختن پیشی جستن او متنفر

وجود دارد یک صحنه در فیلم مرگ استالینکه در آن استالین دچار خونریزی مغزی و نیکیتا خروشچف نشان می دهد تماس با دک

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

وجود دارد یک صحنه در فیلم مرگ استالینکه در آن استالین دچار خونریزی مغزی و نیکیتا خروشچف نشان می دهد تماس با دکتر, اما لازار Kaganovich مشاهده Catch-22: "بهترین پزشکان در گولاگ یا مرده پس هر دکتر هنوز در مسکو است نه یک دکتر خوب است."

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک دکتر خوب در Anthony Fauci, اما او در حال تلاش برای ترور شخصیت او و حاشیه او. در نهایت وجود خواهد داشت هیچ خوب مردم چپ که در حال حاضر به توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن—و هنوز هم کمتر خواهد شد که باید جرات به نجات او از خود است.

فقط به عنوان Li Wenliang چینی, دکتر, که در تلاش برای هشدار دادن در مورد خطرات ناشی از کوروناویروس شد و humiliated (قبل از مرگ از ویروس) تهمت همچنین ایجاد یک فرهنگ است که ظاهرا قتل پيامبر و پاداش جلاد.

نتیجه نامطلوب انتخاب—یک وضعیت که در آن شایسته و صالح هستند پاکسازی در حالی که فاسد و بی کفایت هستند ترویج و پاداش.

در نظر بگیرید که چگونه ستوان سرهنگ الکساندر Vindman رانده شد از کار خود را به سادگی از آنجا که او با پیروی از یک میلیون احضاریه و در زمان سوگند خود را به طور جدی.

و یا نظر در مورد چگونه مهر و موم نیروی دریایی ادی گالاگر (متهم به جنایات جنگی توسط همکاران او) اعطا شد بخشش با مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که وزیر نیروی دریایی که می خواستند برای لغو گالاگر را Trident برداشته شد.

و یا در نظر گرفتن جامعه اطلاعاتی بازرس عمومی که به دنبال قانون مناسب با توجه به یک افشاگر اطلاعاتی شکایت تنها به اخراج می شود برای تلاش های خود را.

من می توانم در بروم. حتی جف جلسات نمی تواند زنده ماندن تهمت زیرا با وجود sycophancy در مناطق دیگر او پناه مزاحم ذره وفاداری به حکومت قانون است.

این می رود بدون گفت که این روند بد است برای امریکا اما من نمی تواند کمک کند فکر که ممکن است آن را یک منادی از مغلوب ساختن پیشی جستن سقوط.

داشتن پاکسازی بزرگسالان—این Mattises, Boltons, McMasters, et al.—او با بی کفایت "بله" مردانی که تنها تقویت تهمت بدترین غرایز در حالی که محافظ او را از کسانی که حقیقت را به قدرت.

دکتر Fauci آخرین قربانی این ترور شخصیت.

در صورتی که شما بوده ام به زیر یک سنگ دو روز گذشته کاخ سفید کاهش یافته است "مخالفت با پژوهش" در Fauci به دنبال بی اعتبار کردن او را. اما آن را فقط به مغلوب ساختن پیشی جستن رفقا. با توجه به واشنگتن پست, Fauci است "به طور مستقیم در رئيس جمهور در تیررس."

شما ممکن است به درخواست, چرا تهمت حمله خود را بالا سلامت رسمی? تئوری من این است که Fauci بسیار وجود مسائل پیچیده برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

موضوعات خاص ساخته شده (و یا به دست آورد) کج. شما خواهد بود به هدر رفتن وقت خود را در تلاش به چرخش آنها را به نفع خود. اگر عمومی است و حتی صحبت کردن در مورد یک موضوع که کج در مقابل شما در حال مبارزه با یک نبرد از دست دادن. در برخی از نقطه تهمت تصمیم COVID-19 بود بازنده بنابراین او تصمیم گرفت به (یک) ترک صحبت کردن در مورد آن و (ب) منحرف کردن اذهان عمومی با موضوعات دیگر. این تصادفی نیست که برنده شده است sidelining دکتر Fauci از اوایل ماه ژوئن است.

اما Fauci نیست در کسب و کار نادیده گرفتن یک بیماری همه گیر و امید آن خواهد شد فقط به دور صرفا برای پیشبرد و حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن منافع سیاسی. Fauci انتخاب, البته, است و گناه کبیره. هیچ چیز نمی تواند بین تهمت و منافع خود را.

"من یک شهرت به عنوان شما احتمالا نمیفهمد از صحبت کردن حقیقت در همه زمان ها و شکر-پوشش همه چیز. و که ممکن است یکی از دلایلی که من شده اند در تلویزیون بسیار به تازگی" Fauci در مصاحبه ای گفت: در حالی که هشدار عمومی در مورد جدیت در حال انجام از ویروس.

"Fauci محبوبیت هنوز بالا با 67 درصد از آمریکایی ها نظرسنجی ابراز اعتماد به او. "

زمانی که Fauci, مذاکرات در مورد COVID-19 این روزها او در حال رفتن به خارج از اسکریپت. و هنگامی که Fauci می شود عزیزم از رسانه ها برای انجام این کار تهمت درک این حتی بیشتر به عنوان یک شخصی جزئی. و مغلوب ساختن پیشی جستن همیشه counterpunches دو بار به عنوان سخت است.

دکتر Fauci به نظر می رسد به تهمت آخرین قربانی بره. اما دوباره این آخرین حادثه صرفا یک عالم صغیر. ماکرو مشکل این است که تهمت را ایجاد کرده که در آن رژیم بدترین دریافت در بالا و بهترین بوت.

این معلوم نیست که آیا تهمت واقع خواهد شد سعی کنید به آتش Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و یا حتی اگر او می تواند. به عنوان CNN, یادداشت ها "در کنار موانع نظارتی تهمت نیز به رسمیت شناخته شده و این امر می تواند به لحاظ سیاسی آسیب اگر او به دنبال Fauci را حذف به دلیل Fauci در نظر گرفته شده است معتبر توسط یک نوار زیادی از آمریکایی ها و اعضای کنگره است." در واقع Fauci محبوبیت هنوز بالا با 67 درصد از آمریکایی ها نظرسنجی ابراز اعتماد به او.

اما آن را واقعا مهم نیست اگر Fauci به طور رسمی اخراج شدند. او طرد و تضعیف. او هنوز در حال پاکسازی.

مغلوب ساختن پیشی جستن مجازات قهرمانان واقعی و پاداش خائنانی. به جای بقای اصلح آن بقای (از نظر اخلاقی) sickest.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن