Fauci: بدون نیاز به یک دوم مستند

با مقامات بالا در مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید اعلام ماموریت انجام شده در کاهش گسترش coronavirus ملت پیشرو ب

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

با مقامات بالا در مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید اعلام ماموریت انجام شده در کاهش گسترش coronavirus ملت پیشرو بیماری های عفونی متخصص است صدایی تر شوم توجه داشته باشید.

وجود دارد بدون نیاز به بحث در مورد اجتناب از موج دوم این بیماری همه گیر, Dr. Anthony Fauci, رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: چرا که این کشور هنوز هم در یکی از اولین.

"ما در حال دیدن عفونت به یک درجه بیشتر از آنها قبلا دیده می شود در برخی کشورها از جمله کشورهای غربی و در جنوب" Fauci گفت. "من نمی خواهم به بحث در مورد موج دوم در حال حاضر از آنجا که ما بدست ما موج اول."

Fauci نظرات که در مصاحبه با Daily Beast در شنبه زنگ زد به مراتب متفاوت تر از پیروزی لحن آواز توسط مایک پنس که همان روز در آیووا زمانی که معاون رئیس جمهور تبلیغ کاهش مرگ می شمارد و با خوشحالی گفت: "ما آن را" با توجه به مسطح منحنی. و آنها می آیند به عنوان شهرستانهای سراسر کشور از جمله در کشورهایی مانند آریزونا کالیفرنیا, کارولینای شمالی, آلاباما, و, کارولینای جنوبی, برای دیدن ادامه coronavirus موارد مرتبط با بستری شدن در بیمارستان را افزایش دهد.

Fauci نبود کاملا محزون درباره مسیر این کشور مصرف شد. او گفت که او فکر نمی کنم آن را "اجتناب ناپذیر" است که ایالات متحده را ببینید موج دیگری از عفونت ها و شک که وجود دارد خواهد بود یکی دیگر از صحنه مشابه که از شهر نیویورک در ماه آوریل که در آن مقامات گزارش داد هزاران نفر از موارد جدید در روز و بیمارستان ها سرریز با بیماران.

"نیویورک متاسفانه واقعا ضربه با تعجب چرا که آنها تا به حال فعالیت با آمدن به این شهر از اروپا وقتی که همه به تمرکز بر چین است. آنها ناگهان متوجه شد که آنها تا به حال شیوع گسترده" او گفت:. "من فکر نمی کنم که اتفاق می افتد می تواند تحت امروز شرایط ما آگاهی کامل از پتانسیل های این ویروس است که بسیار مسری مبتلا."

Fauci همچنین گفت که او باور نمی کند که شهرستانها را مجبور به بازگشت به مستند (پس از شروع روند دوباره باز) به دلیل ویروس گسترش یافته است. "من واقعا فکر نمی کنم," او گفت:. و او گفت: در حالی که هنوز هم وجود دارد برخی از دلایل برای نگرانی در مورد شیوع بیماری در سراسر کشور, افزایش تعداد مورد, می تواند اداره می شود اگر متحده همچنان به کار برای حفظ این ویروس.

"هنگامی که شما شروع به دیدن اجتناب ناپذیر استثنا که شما ممکن است ببینید که زمانی که شما سعی می کنید به جلو و عقب در کاهش و باز کردن...با استفاده از بهداشت عمومی اقدامات برای کمک به شما برای رسیدن به هدف خود را" Fauci گفت. "یعنی اگر شما به عفونت های جدید شما را به جای نیروی انسانی سیستم ... توانایی شناسایی منزوی کردن و ردیابی تماس به طوری که شما در واقع با استفاده از بهداشت عمومی اقدامات برای کمک به شما برای باز کردن."

این دیرین متخصص بیماری های عفونی به وضوح عصبی در مورد برخی از راش را دوباره باز کنید که او می خواهم دیده می شود و اشاره کرد که تصاویر در تلویزیون از "مردم تجمع در میله بدون ماسک." و او نمی sugarcoat اضطراب خود در مورد رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن—حرکت به جلو با برنامه ریزی برای برگزاری حوادث در مقیاس بزرگ از جمله در شهرهای جدید یا تکراری شیوع بیماری مانند تولسا اوکلاهما و فینیکس, آریزونا.

پرسید: اگر او شخصا حضور Fauci گفت: "نه."

"من در رده پرخطر. من شخصا نمی خواهد. البته نمی," او گفت:, و اضافه کرد که زمانی که آن را آمد به مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات "در خارج بهتر از داخل هیچ جمعیت بهتر است از جمعیت" و "جمعیت بهتر است از جمعیت بزرگ."

Fauci نظرات آمده در سیاسی نقطه عطف با توجه به همه گیر. با افزایش تعداد مورد کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر کشور را آغاز کرده اند که خواستار در نظر گرفتن ثانویه مستندات. اما بسیاری اذعان دارند که آن را نمی ممکن است به نظر می رسد قابل دفاع برای هر رهبر دولت در واقع به سفارش یکی.

در تگزاس, شهرستان رهبران در Austin و هوستون باید سعی در پیاده سازی محلی stay-at-home سفارشات. اما هیچ کدام مجاز به تحمیل هر چیزی سخت تر از رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت دستور اجرایی و مقامات محلی شده اند و با تهدید به اقدام قانونی از برخی از ساکنان برای تلاش برای به اجرا درآوردن اجباری ماسک-پوشیدن. و در اوکلاهما و در آریزونا—که در آن ملی بهداشت عمومی کارشناسان به نام خاص با توجه به افزایش موارد و رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو دوبله شده است دولت موج "داستان احتیاطی" برای بازگشایی سرعت بیش از حد—نگرانی شده اند افزایش توسط رئیس جمهور تهمت برنامه به راه اندازی مجدد در مقیاس بزرگ تظاهرات وجود دارد.

دانشمندان و پزشکان بارها گفته ام که تا زمانی که یک واکسن برای coronavirus بازدید بازار خطر ابتلا به عفونت گسترش خود ادامه خواهد داد و در جوامع در سراسر کشور. Fauci به ذکر است که شرکت باید به نشانه های دولت است که یک واکسن نمی خواهد آماده شود تا سه ماهه اول سال 2021.

برخی از شرکت های خصوص گفت: آنها می تواند 100 تا 200 میلیون دوز آن Fauci گفت. او کاهش یافته است می گویند که آیا یا نه او معتقد بود این واکسن باید رایگان برای مصرف عمومی. اما او می گویند او انتظار می رود که بدون جهانی در دسترس بودن "شما اولویت بندی توسط مردم در بالاترین خطرات. برای مثال سلامت کارگران که عمدا خود قرار داده و در راه آسیب است برای کمک به مراقبت از مردم است. علاوه بر این کسانی که بیماریهای همراه که قرار دادن آنها در معرض خطر بیشتری قادر به توسعه این عوارض منجر به یک نتیجه ضعیف."

Fauci مصاحبه با Daily Beast آمد و در وسط یک تجدید رسانه های تور. این متخصص بیماری های عفونی شده است به طور منظم حضور در تلویزیون و در اتاق جلسه کاخ سفید در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر. اما در هفته های اخیر خود صحبت های عمومی شده بود محدود بود و صحبت های او با رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

در طول مصاحبه او با بیان رزرو که در مطبوعات ظاهر شد و اغلب به کاهش "soundbites" که به غلط به معنای پیام خود را. به طور معمول, loquacious, Fauci, در موارد متعدد, التماس کردن سوالات برای ترس است که آنها را زمین او را در مشکل.

او اذعان کرد که همه چیز در حال حاضر متفاوت از زمانی که او در مواجهه دیگر بهداشت عمومی بحران. و در اینجا چه چیزی ساخته شده کار خود را سخت تر: سیاسی از ویروس.

"بیشتر وجود دارد به عقب و جلو و ... افراد مختلف خطوط سیاسی که در حال گرفتن عکس در هر یک از دیگر," او گفت:. "من فکر نمی کنم آن را بیشتر گمراه کننده است. این فقط یک وضعیت امیدوار است که مردم همه با هم کشیدن به عنوان شما می دانید که در تقابل با یکدیگر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن