نگرانی از افزایش ازدواج کودکان در مالاوی

در مالاوی COVID-19 اساسا تغییر این دوره از زندگی. در حال حاضر به یکی از بالاترین نرخ ازدواج کودکان, حقوق فعالا

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

در مالاوی COVID-19 اساسا تغییر این دوره از زندگی. در حال حاضر به یکی از بالاترین نرخ ازدواج کودکان, حقوق فعالان ترس خروش در زیر سن قانونی اتحادیه های کارگری.

قبل از coronavirus همه گیر زده مالاوی در حال حاضر یکی از بالاترین نرخ ازدواج کودکان در جهان است. اما از آنجایی که مدارس بسته برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19 مناطق دور افتاده را گزارش کرده اند افزایش ازدواج کودکان.

Kachitsa روستا در نزدیکی سلیما یک lakeshore در منطقه مرکزی مالاوی یک چنین جایی. با هیچ کلاس به حضور کودکان صرف روز خود را به بازی در اطراف یک چاه. کلمات خود را به زمین بازی آهنگ شاهد اثر این بیماری همه گیر تا به حال در زندگی روزانه خود را. بسیاری از این کودکان هیچ امیدواریم که مدارس خود را دوباره باز کنید در هر زمان به زودی و آنها نیز دیده می شود دوستان خود را که در طول مستند.

پایان دادن به آموزش و پرورش

یکی از آنها 18 سال ملیتا Banda. زمانی که او مدرسه بسته ملیتا احساس او تا به حال کمی چاره ای جز ازدواج با او دوست همکلاسی دیگر از او.

"بسیاری از ما به پایان رسید تا غرقه شدن در رفتارهای غیر اخلاقی در این دوره گفت:" DW. "من باردار شدم و بنابراین ما ازدواج کردم. ما شده اند انجام کسب و کار با هم همیشه از ما ازدواج کردم."

School pupils celebrate in Malawi (DW/M. Kaliza)

مالاوی دچار کم سواد آموزی نرخ ازدواج کودکان دیده می شود به عنوان یک مانع عمده برای دختران در به پایان رساندن تحصیلات خود را

با توجه به Banda ازدواج رضایت طرفین بود. اما حتی اگر Banda 18 است مانند بسیاری از افراد جوان در روستایی مالاوی او تمام نشده است مدرسه ابتدایی. ازدواج زود هنگام این به طور موثر سیگنال پایان دادن به آنچه که محدود آموزش و پرورش آنها در حال حاضر ممکن است. و Banda نیست به تنهایی در وضعیت او.

"از آنجا که مدارس بسته شده و هفت نفر از همکلاسی های من از من ایجاد کرد باید ازدواج" او می افزاید.

ادامه مطلب: دختران فرصت دیگری در مالاوی

ازدواج کودکان رانده فقر

یک سال 2017 متمم قانون اساسی مطرح شده قانونی سن ازدواج به 18 برای دختران و پسران در مالاوی است. حتی پس از یک سال 2019 گزارش یونیسف گفت: 46 درصد از دختران در ازدواج قبل از 18. فقر و فقدان فرصت از عوامل اصلی در پشت این ازدواج.

در برخی موارد پدر و مادر و سرپرستان باید متوسل به ازدواج کردن دختران به منظور کاهش فشار مالی بر خانواده خود را. بسیاری از خانواده ها در حال تلاش برای پایان می رسد دیدار پس از از دست دادن درآمد خود را به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستند.

School children in rural Malawi (Getty Images/AFP/E. Chagara)

مدارس روستایی در مالاوی بسته شده اند و برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اما این اقدامات نیز متوقف آموزش و پرورش در آهنگ های خود

حافظه Danifolo 16-year-old daughter به تازگی ازدواج کردن. در مالاوی یک جهیزیه یا lobola است که به طور معمول پرداخت می شود داماد خانواده به خانواده عروس. مانند بسیاری دیگر از والدین در وضعیت Danifolo احساس کردند که او تا به حال انتخاب در صورت شدید استرس های مالی.

"ما شده اند تا حد زیادی متاثر از تعطیلی مدارس و, آن نهفته است خانواده های ما," او گفت: DW. "این غم انگیز است ما نمی توانیم کسب درآمد به اندازه کافی برای نگه داشتن ما خانواده ها با هم. ما در مشکل مالی."

بزرگان تماس برای مدارس دوباره باز

بزرگان روستا از Kachitsa نگران تعطیلی مدارس در حال آسیب رساندن به تلاش های مداوم برای پایان دادن به ازدواج کودکان. آنها می خواهند Malawian دولت برای اجرای کار اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس و در نتیجه محافظت از زنان جوان از ورود به ازدواج بیش از حد به زودی.

"در مورد سیزده دختران از منطقه من ازدواج کرده اند در طول این دوره" ایجاد کرد سخنگوی Samual Mtenje گفت. "سهامداران باید لابی دولت برای قرار دادن این اقدامات به عنوان یک راه خدمت به دختران است."

در ضمن دوستانم Ng'ombo از سازمان های غیر دولتی مردم خدمت دختران در معرض خطر می گوید دراز مدت در آینده از Malawian کودکان در خطر است زیرا زمانی که مدارس در نهایت دوباره باز وجود دارد ترس بسیاری از دختران را از دست داده اند و علاقه در آموزش و پرورش است.

"ما باید که فراموش نکنید COVID-19 در حال آمدن است بر روی تپه های بالای بی سوادی و نرخ منفی دیگر ویژگی های" او گفت: DW. "ما یکی از بالاترین نرخ ازدواج کودکان و COVID-19 را تشدید کرده است, در حال حاضر وضعیت شکننده."

Natasha Tonthola, von Mama Africa Foundation (DW/M. Kaliza)

ناتاشا آنی Tonthola مرکز از Mama Africa, بنیاد شمار با دریافت دوباره قابل استفاده نوار بهداشتی. محصولات بهداشتی از رسیدن به مالی برای بسیاری از دختران و خانواده های آنها در مالاوی

فعال ناتاشا آنی Tonthola شده است که منجر به مبارزه با ازدواج کودکان در مالاوی به عنوان مدیر Mama Africa پایه و اساس است. او نیز هدف گرفته در این کشور را 'کفتار' آداب و رسوم رایج در روستایی مالاوی که در آن دختران جوان به عنوان بخشی از مراسم شروع باید با یک مرد مسن تر. Tonthola برآورد سازمان او را نجات داده است 3 000 دختران از ازدواج و کفتار' آداب و رسوم. او با ابراز تاسف است که تلاش های او منجر به فقط 850 دختران رفتن به مدرسه.

"ما باید این دولت را به تشکیل یک کمیسیون که در حال رفتن به منطقه توسط منطقه, روستای, برای پیدا کردن جایی که آنها در حال تمرین این چیزهای مضر," او گفت: DW.

Tonthola می گوید: دولت و سازمان های غیر دولتی در حال تلاش برای کشتن Malawian فرهنگ بلکه به تعادل آن با حقوق زنان جوان است.

New Malawian president Lazarus Chakwera waves to crowds during campaigning (AFP/G. Guercia)

Malawians امیدوارند که رئیس جمهور جدید لازاروس Chakwera می تواند طلیعه چیزی بودن در یک دوره ای از رفاه است که سوق دادن دختران جوان رو به جلو

در نور مالاوی اخیر انتخابات, که در آن لازاروس Chakwera فرا گرفته و به قدرت Tonthola بیشتر خوش بینانه: "این دولت می خواهد به کار با جوانان و زنان و مردانی که واجد شرایط هستند به طوری که ما می توانیم با هم کار کنند برای آزادسازی Malawian زنان است. رئیس جمهور گفت: در حال حاضر که او می خواهد به شامل تعداد زیادی از زنان در کابینه خود را حدود 40 درصد زنان است."

Chimwemwe Padatha و Mirriam Kaliza کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب