فدرال شارژ دو برای Firebombing مینه سوتا ساختمان در تظاهرات

آنها در حال در آوردن اسلحه های بزرگ در حال حاضر.اداره الکل تنباکو و سلاح گرم (ع) ساخته شده خود را برای اولین ب

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

آنها در حال در آوردن اسلحه های بزرگ در حال حاضر.

اداره الکل تنباکو و سلاح گرم (ع) ساخته شده خود را برای اولین بار شناخته شده مداخله در روز دوشنبه به بحران فزاینده در مینه سوتا پس از کشتن جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین. آژانس فدرال به اتهام دو مرد با firebombing یک county ساختمان در شهر دره اپل در روز جمعه و با در اختیار داشتن کوکتل مولوتف "ثبت نام آنها در ملی سلاح گرم ثبت و انتقال."

شکایت کیفری علیه گرت زیگلر و Fornandous Henderson همزمان با هشدارهای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و آمریکا دادستان کل ویلیام بر افزایش فدرال دخالت در اجرای قانون محلی تلاش برای مقابله با خشونت است که موجب ویرانی های متعدد شهرهای آمریکا است.

از ع را رسوب خم به شدت یافته های اپل ولی اداره پلیس که دستگیر زیگلر و هندرسون در اوایل مارس 29, لحظات پس از انفجار در داکوتای کانتی غربی مرکز خدمات. این مرکز شامل عمدتا محلی قضایی امکانات و شهرداری ها و دفاتر. اما عج شکایت می کند که آن نیز خانه اداره گذرنامه و فراهم می کند ثبت نام رای دهندگان کمک و خدمت به عنوان یک مکان سنجی—که آژانس ادعا می کند آن را به یک سایت "بین ایالتی یا خارجی تجارت" بنابراین توجیه مداخله فدرال. بیشتر عج ادعا می کند حداقل یک مستاجر از ساختمان دریافت بودجه فدرال.

از پلیس محلی گزارش داد چیدن زیگلر را کاهش یافته و کلید ماشین در پارکینگ در مدت کوتاهی پس از پاسخ به یک حریق در بخش ساختمان و سپس در مواجهه با این جفت ارز به عنوان آنها راه می رفت در کنار جاده فقط بلوک دور. پس از ناموفق اتهام فرار از تلاش های پلیس آنها را بازداشت. پلیس توصیف جفت به عنوان میزکار و در باز کردن زیگلر خودرو گفت: آنها کشف بطری مایع سبک تر و الکل مالش یک جعبه خالی از mason jars, حذف برچسب قیمت برای bandanas و رسید برای ناخن لهستانی.

از ع نقل از یک تجزیه و تحلیل آن انجام شده و دیگری توسط دفتر تحقیقات فدرال که مشخص شد این مواد بودند شبیه به کسانی که مورد استفاده در کوکتل مولوتف که آمار داکوتای شهرستان غربی مرکز خدمات. همچنین اشاره می کند که هندرسون مربوط به AVPD که او و زیگلر حضور داشتند تظاهرات در مینیاپولیس در نزدیکی محل فلوید را به قتل اگر چه عامل درگیر توصیف عناصر داستان خود را به عنوان "غیر محتمل."

علاوه بر متهم زیگلر و هندرسون از کمک و معاونت در جرم و آسیب رساندن به ساختمان عج اشاره کرد که یک کوکتل مولوتف "است مخرب دستگاه و یک اسلحه گرم."

از جمله کوکتل مولوتف باید ثبت ملی سلاح گرم ثبت و انتقال رکورد (NFRTR) است که توسط ع," رسوب می خواند و اضافه کرد که یک پرس و جو از پایگاه داده را روشن نکنید تا هر کوکتل های دارای مجوز به یکی از دو مرد.

تلاش برای رسیدن به زیگلر و هندرسون شد موفق. شکایت مشخص سابق به عنوان یک کارمند میننتنکا هدف فروشگاه که در آن چند تن از اقلام در ماشین خود خریداری شد.

رسوب اشاره به "چند نفر" همه unnamed که در آن مدعی شرکت کننده در حملات مشابه در ساختمان های دولتی و خصوصی.

The Sun-Thisweekمحلی خروجی گزارش در آسیب به ساختمان در مدت کوتاهی پس از این حادثه رخ داده است و پس از آن بازداشت. اما عاملان نام و دخالت مقامات فدرال و از ع در خصوص نشده اند قبلا نشان داد.

دره سیب نشسته جنوب به دلیل از شهرهای دوقلو و به 55,135 مردم و باغ وحش مینه سوتا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن